草蜢嘅蔡一傑噚日度過咗 44歲生日,前一晚佢去到中環夜店打碟兼順道慶祝,哥哥蔡一智同老婆及一班圈中好友,好似袁詠儀同張智霖、阮兆祥、伍詠薇同老公練海棠及陳敏之等到場同傑仔一齊慶祝。一向喺圈中出名恩愛嘅伍姑娘同練海棠,以往經常糖黐豆咁出現,但自從早前練海棠俾影到同索女撐枱腳後,兩個已好少一齊現身,即使當晚一齊到賀傑仔,都再冇好似以前咁 sweet,影大合照時仲分開坐,表現冷淡。不過伍姑娘見到傑仔就相當熱情,兩個先後錫咗三啖,仲嘴對嘴,伍姑娘十足當老公練海棠冇到。

放大圖片
前晚一班圈中好友齊齊祝賀傑仔 44歲生日,但伍姑娘同練海棠似乎面左左。

前晚一班圈中好友齊齊祝賀傑仔 44歲生日,但伍姑娘同練海棠似乎面左左。

放大圖片
蔡一智同老婆前晚都有現身,至於會唔會追兔 B,阿智話有心有力順其自然。

蔡一智同老婆前晚都有現身,至於會唔會追兔 B,阿智話有心有力順其自然。

蔡一智有心有力

問到點解近日少咗同老公孖住出現,伍姑娘話:「唔係,因為我家暫時冇拍劇,忙住做生意,所以都少咗出席活動,但我哋其實成日都一齊 o架。」係咪一齊現身闢謠?伍姑娘話冇咁嘅需要喎。至於壽星仔,佢話願望最緊要係身體健康同工作順利,傑仔透露今年會有好多大家意想不到嘅新嘗試,至於感情事,傑仔笑笑口話:「我 06年都講過,我放晒時間同精神喺工作上,我同晒所有 fans結婚喇。」問到阿智今年會唔會追多個兔 B,佢表示會順其自然,仲話:「我有心有力嘭嘭聲,唔需要人工受孕 o架。」


伍詠薇同蔡一傑真係好老友,當住老公面前依然可以嘴對嘴,完全冇避忌。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()