兔年伊始,三位 o靚模蔡穎恩( Evelyn)、第二代邦民女陳嘉賓( Anjaylia)及陽光妹何思諺( Leanne)大談新年願望。 Anjaylia與 Leanne皆想行桃花運,未拍過拖的 Anjaylia說:「過咗 21個單身年頭,希望今年情人節前搶灘成功,因為真係好寂寞。」 Leanne則說:「我今年會買桃花旺姻緣,但大家記得唔好買膠桃花,一陣變咗假桃花就慘。」

Evelyn未想結婚

感情有着落的 Evelyn與樂隊 Mr.成員 Tom拍拖已一段時間, Evelyn提起男友總是表現尷尬,她希望將拍拖和工作分開,年僅 21歲的她,暫未想過結婚,並希望今年可拍戲兼作多方面嘗試。採訪:溫敏芝 攝影:葉君海


Leanne(左)及 Anjaylia(中)想找個男友, Evelyn則望作多方面發展。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()