每次睇見《狂野極速》入面啲主角經常甩住尾入彎,就好想學飄移,可惜香港無場地,亦沒有正規學校。想快速止癮、又想試試自己有冇飄移天份,香港飄移車手 roBERT教大家用《 GT5》賽車 Game試玩,更揚言只要舞得掂入面部車,你就已經有五成的飄移功力呢!記者:許維雅攝影:楊錦文Model: La Ying、 Hazel@ GME場地提供: SONY HK

先預習後落場 放大圖片
■香港飄移車手 roBERT買了《 GT5》後第一時間瘋狂玩飄移,更在線上教其他人玩。

■香港飄移車手 roBERT買了《 GT5》後第一時間瘋狂玩飄移,更在線上教其他人玩。

想試試自己對飄移的興趣有幾大,今日就教大家利用《 GT5》上一堂預習班, roBERT話:「覺得《 GT5》可作為一個平台,因設定同真車一樣,容易學習飄移的 Driving Dynamic,道理就係利用車產生的 G Force力量控制入彎,感受飄移反軚入彎及方向轉移的理論。《 GT5》於操控的技巧上像真度頗高,所以透過玩《 GT5》先掌握飄移基本功,對日後落場玩有好大幫助!」

玩飄移好 Easy 放大圖片
■好多人都唔知原來玩甩尾入彎會幫你計分。

■好多人都唔知原來玩甩尾入彎會幫你計分。

好多人都唔知《 GT5》有得玩飄移,亦以為會好複雜,其實好簡單,「我買了 GT5第二日,已經即時上載了一條全程甩住尾完成 Full Lap嘅短片上 YouTube,迴響好大,個個都叫我教佢玩,所以我周不時都會喺《 GT5》開間房,用住免提對講機教玩。其實仲會幫你計分,以角度、速度及波段控制、入個彎入得靚唔靚作評分,架車越打橫入得分越高!」 roBERT歡迎大家於《 GT5》 add佢 PSN「 roBERT_the_drift」為大家解答疑難。甩尾短片:http://n4g.com/news/653822/gran-turismo-5-very-impressive-full-lap-drift

初學篇之設定第一步 設定 MT手波 放大圖片

 

設定方面,好多人都以為會好複雜,架車要改好多嘢先得。其實進入版面的第一步只要揀街車模式,然後設定為「 MT手波」,再將前後輪胎選用「舒適胎·硬胎」,最後關上( off)咗 TCS尋迹防滑控制、防滑煞車系統及動態穩定管理就可以玩得。

第二步 揀馬力細車款 放大圖片

 

選車首要條件係後驅車,第一次學玩, roBERT建議揀馬力同性能唔好太強的車款,佢就推介 MAZDA RX-7 SPIRIT R及 LEXUS IS F。

第三步 揀筑波賽車場 放大圖片

 

揀選筑波賽車場練習, roBERT解釋呢個場有條夠晒闊的大直路,方便練習第一步的打圈。

初學篇之實習第一步 控制車打小圓圈 放大圖片

 

去到筑波賽車場中段的大直路,將手掣的左邊操控桿向右邊推盡,代表扭盡右軚,再立刻將右邊操控桿向上推盡,代表全力加速,發現架車不停打個小圓圈。這時放開左邊操控桿,只利用踩放油門控制,前輪此時正處零扭軚角度自轉,即係架車明明無扭軚但會自轉,前輪向前打直。感受吓架車的車尾有無擺,有無橫向 G Force力量。

道理 放大圖片

 

玩飄移的第一個理念,就係飄移時汽車的轉向及角度並非只靠軚環,亦要靠控制後輪的驅動。

第二步 推雪糕筒到路中心 放大圖片

 

熟練第一步後,控制架車將賽道右手邊的一個雪糕筒推去路中心,圍着雪糕筒再試吓甩尾打圈,這時可嘗試放開左邊操控桿,逐下逐下加些反軚動作,即反方向推動左邊操控桿,再逐下逐下以一定節奏將右邊操控桿放開再推前,放開再推前,不停加速減速。此時架車依然會繼續甩住尾打圈,但圓圈軌道的大細則有所改變,不停試打唔同大細的圓圈,試跟雪糕筒的距離拉遠及收窄。

道理 放大圖片

 

飄移其實用油門轉彎,利用馬力的大小、速度的改變,控制車身入彎的角度,感受飄移的拍子。

進階篇1.打 8字 放大圖片

 

熟習初學篇的技巧後,大家可嘗試打 8字。每當架車去到 8字交叉位時,放開右邊操控桿,做一個長時間的放油動作,睇到架車擺番去另一邊時,呢個時候再立刻篤盡油門,架車會反去另一邊打轉,立刻控制軚環反方向,重複甩尾打圈的動作。中間會有一段時間將左邊操控桿反方向推盡,感到力量有所轉向時,即時再全力加速打圈,重複甩尾打大細圈的操控。

2.入大彎用二波

進一步放大打圈的道理,即係將成件事放大,所需要的配合係車速放大,反軚的角度放大,即係感受油門節拍,加大反方向軚環的角度,不停反軚篤油的動作。掌握到打圈的大細後,就可套用落任何一個圓形彎道。試吓入唔同的大細彎道,逐步掌握飄移反軚入彎的理論,當架車入大彎時就打大圈,入細彎時打細圈。想入更大角度的彎,可以轉二波提高速度,圓形會更大。

3.換場實試 放大圖片

 

想嘗試多啲唔同大細角度的彎度,可揀選拉古納·塞卡賽車場,入面有好多大細不一的彎度等你慢慢練。

4.挑戰大馬力車 放大圖片

 

玩厭咗之前兩部車,可試大啲馬力的車款,好似 JAGUAR XKR及 BENZ SLS,當然操控更難。飄移時畀油放油的節拍都唔會唔同,越大馬力的車,節拍會越慢,因為每次篤油都已經有足夠力量甩尾維持轉速。

好易上手 放大圖片

 

一向好想學飄移但無機會,今次發現原來打機都得,感覺一樣過癮,令我對飄移有更大興趣。

放大圖片

 

男仔一定會鍾意玩飄移,家知道技巧唔算難,我一定會返去慢慢練。

放大圖片

 

我都唔知《 GT5》原來係咁樣飄移,睇完都覺得唔難明,一定會試。


■全程甩尾的片段連外國網站都有講,想睇可以上 YouTube搜尋 GT5 drift academy。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()