早前,新加坡一對變態情侶視特訓狗仔站立為樂,引起極大迴響,不少巴打出手起二人底,誓要告到二人虐畜罪為止!

虐狗事件尚未解決,近日網上又發現有人玩虐待,不過今次唔係小動物,而係海鮮。網上流傳的短片名為「有錢同胞放任子女虐殺海鮮」,上載短片的網友留言指,短片是拍於本月初一個晚上,地點在西貢海鮮街,當時他見到有兩名小朋友不斷地玩弄三隻海鱟,雖然海鱟有一層又厚又硬的甲殼,但兩位小朋友就當牠們是玩具般,係咁fing、係咁大力掟落地下,而小朋友的家長見到自己的兒女行為暴力,未有勸阻之餘,見途人叫兒女停手時,她還用純正的普通話說「沒關係」,最後三隻海鱟就被搞到奄奄一息。

虐待海鮮有沒有罪,真係唔知!但不少網友就留言大罵兩個小孩子行為殘忍和他們的家長太過縱容兒女外,更有不少人指摘拍攝的網友,指他得個講字,若然真的想救活三隻海鱟,就應該出口話這兩個小朋友,並唔係只係掛住拍片喎!

當海鱟係玩具

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()