上周五(十一日),日本本州東北地區發生九級大地震,繼而又有核電廠爆炸,猶如上演一幕舉世震撼的災難片。

近年很多藝人轉攻日本市場,經常要港日兩邊飛,於地震發生當日,有多位娛圈人士如Angelababy、杜如風、彭浩翔等正身處彼岸,親歷這世紀一震,心情至今仍未能平伏。Angelababy回港後,仍心慌慌口震震地說:「我有諗過會就咁死喺日本!」

Baby於地震當日起程到日本,準備為廣告進行拍攝,怎料一到埗即遇上災難。嚇得她想即晚回港,但已趕不及最後一班機,所以她改乘翌日的日航早機回港。

回港後憶述過去24小時經歷,驚魂未定說:「返到屋企突然地震,企都企唔穩,啲日本人平時遇到地震都會好鎮定,不過今次震到連佢哋都驚,周圍好多人尖叫,我哋即刻由四樓衝落樓下,啲電線好似頭髮咁喺個天飛來飛去,一震完,同事陪我即刻上番樓拎嘢去住酒店,沿途條街都企滿人,塞滿車,情況好似拍緊災難片咁,之後不斷餘震,我連瞓覺都唔敢除鞋,攬實個袋,成晚都聽到『滋滋』聲。唔係第一次喺日本遇到地震,但咁大就第一次,真係好驚好恐怖,我有諗過會就咁死喺日本,諗到自己仲有好多嘢未做,好想喊!」

由於在當地打不通電話,Baby只好幾經艱辛才聯絡得到經理人,代她向媽媽報平安,連男友黃曉明也未能及時溝通。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()