蔡卓妍(阿 Sa)及林海峰( Jan)昨日到尖沙嘴出席「香港市區植樹計劃」,日前楊千嬅指曾受第三者電話騷擾,阿 Sa即成為嫌疑人物之一,她說:「我同佢冇呢方面過節,我同千嬅喺微博都有互相鼓勵。」問到阿 Sa有否遇過同樣事情時,她說:「第三者嘅經驗有呀。」追問她是否與鄭中基一段情時發生?她說:「唔好講呢啲,唔好經歷過咗去。」對於日前與千嬅撞鞋,被指二人品味相似,阿 Sa說:「有靚嘢就買,靚嘢一定多人鍾意。」

阿 Jan自嘲兼職 放大圖片
林海峰設計花盆圖案,並鼓勵市民多種植物。

林海峰設計花盆圖案,並鼓勵市民多種植物。

此外,阿 Jan被問到有否被挖角到數碼電台?他說:「邊個敢撬我,我同商台冇簽約,我一直搵唔到工,呢度係 part-time,我好鍾意呢份兼職。」採訪:王連連攝影:陳志嵐


阿 Sa坦言與楊千嬅沒有不和,更指會互相鼓勵。

蔡卓妍 阿 Sa :戀情 曾有 第三者 介入

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()