《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》下周才上畫打劫宅男荷包,該片監製蕭定一有見電影賣埠理想已封蝕本門,他立即籌拍續集,女主角揀定成功打爛無綫至 chok小生林峯齋缽的浙江小舒淇潘霜霜,再夥拍日本 AV女優蒼井空,炮製中日導彈炸宅男。


其他娛樂名人影片

蕭若元和蕭定一去年食腦籌拍全球首部 3D情慾片《 3D肉蒲團之極樂寶鑑》,由開拍到下周四上映一直哄動,該片近日開始預售門票,成績斐然,蕭定一早前率領男女主角雷凱欣和葉山豪出埠宣傳,吸引不少歐美片商買片,雖然內地被禁,但有指內地旅行社會包團帶同胞來港入場睇戲。斥資約 3,000萬港元炮製的《 3D肉》片,未上畫已封蝕本門,難怪蕭定一近日已着手籌拍續集,女主角意屬「霜峯戀」大贏家、 36D巨胸潘霜霜,夥拍 AV杏兒、 36G咪咪蒼井空,實行打場中日友誼波。

放大圖片
蒼井空近年跳出日本,主攻其他亞洲巿場,早前更來港拍戲。<br/>資料圖片

蒼井空近年跳出日本,主攻其他亞洲巿場,早前更來港拍戲。資料圖片

放大圖片
日本 AV女優 Rio被稱為翻版 Angelababy(小圖)。<br/>資料圖片

日本 AV女優 Rio被稱為翻版 Angelababy(小圖)。資料圖片

蒼井空拍代表作 放大圖片
葉山豪和雷凱欣去年接拍《 3D肉蒲團》,人氣急升,成功翻身。<br/>劇照

葉山豪和雷凱欣去年接拍《 3D肉蒲團》,人氣急升,成功翻身。劇照

為了食住這氣勢,蕭定一計劃今年 8月開拍續集,當中不僅製作費加碼至 4,000萬,連劇情的噴血程度也三級跳。女主角方面,蕭定一直認人選方面已心中有數,據知他看中近日連番流出慾照,啜爆林峯的舊愛潘霜霜,他昨在電話說:「呢排好多男仔同我講,佢哋話好想睇潘霜霜,猛讚佢好索,除咗佢之外,我又睇中日本 AV女優蒼井空,我發覺佢仲未拍到一部代表作,好希望同佢合作,畀佢發揮嘅機會,我留意到佢喺內地巿場反應都唔錯,另一名日本 AV女優 Rio都好靚。」蕭定一又說:「我再會喺《 3D肉蒲團》入面四名女主角中揀一個留低,邊個有呢個機會仲係未知之數,要睇套戲上咗觀眾反應先決定。」

招募山寨版林峯

慾照風波後一直潛水的潘霜霜,早前透露要照顧身在病榻的爺爺,加上負面新聞不絕,令她壓力大增。蕭定一說:「我唔理佢啲私生活,我已搵人聯絡緊佢,佢拍我部戲,坦白講對大家都有幫助。」潘霜霜孭飛,男主角會否刻意挑貌似林峯的演員?蕭定一大玩噱頭說:「我唔介意公開招募個山寨版 chok樣林峯。」吸取拍攝《 3D肉蒲團》的經驗,蕭定一說:「續集我哋考慮出埠拍,或者去台灣外景,想畀多啲新嘢觀眾睇。」此外,《 3D肉蒲團》中孭飛的日本 AV女優原紗央莉和周防雪子大後日來港,翌日會合近日盛傳失蹤的內地女星藍燕,齊為新片造勢。與蕭若元反面的舊愛白韻琴有興趣看《 3D肉蒲團》,她昨在電話說:「我都好奇蕭生到底拍啲乜,葫蘆裏賣乜嘢藥,冇人畀飛我,要畀錢入場就唔睇喇。」白姐姐有意偕謝偉俊入場,她說:「血氣方剛對性有衝動嘅男人都會鍾意睇。」 36F導彈的雷凱欣戲中倒奶連場,白姐姐不屑說:「淨係識用個波彈掟人,我唔鍾意睇『大波怪』,我覺得純情嘅波姬小絲養眼啲。」採訪:比華利


36D導彈潘霜霜近日知名度勁升,蕭定一有意找她做《 3D肉蒲團》續集女主角。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()