鄧紫棋( G.E.M.)處女紅館個唱,將會喺 5月 14至 15日舉行,噚日佢喺銅鑼灣舉行記者會。佢話搵咗五個人做嘉賓,但好多歌手都覆冇期,佢仲講笑話希望搵到張學友嚟撐場。其實 G.E.M.搵男朋友林宥嘉助陣咪得囉,但佢話唔想演唱會嘅焦點被轉移喎!佢話:「我唔夠膽搵佢做嘉賓,如果叫咗佢嚟又會變成話題,就係唔想咁,第日如果大家冇咁關注時先再合作。」佢避忌到連林宥嘉嘅歌都唔會唱。

放大圖片
林宥嘉話會喬裝去捧 G.E.M.場,唔知佢點樣易容呢?資料圖片

林宥嘉話會喬裝去捧 G.E.M.場,唔知佢點樣易容呢?資料圖片

放大圖片
其實 G.E.M.同林宥嘉拍拖已經係公開嘅事實,冇必要再避忌啦。《 FACE》圖片

其實 G.E.M.同林宥嘉拍拖已經係公開嘅事實,冇必要再避忌啦。《 FACE》圖片

男友欲喬裝撐場

不過話晒開演唱會咁大件事,男朋友點可以唔撐場,之前林宥嘉話過會喬裝去睇騷, G.E.M.話:「我都係睇報道先知,佢冇同我講喎,而且佢都冇問我攞飛。」另外,有個色情網站,放咗阿 G.E.M.張相上去, G.E.M.話公司處理緊,可能會從法律途徑追究,佢話:「嗰張相係我 16歲入行影嘅,但就俾成人網站貼咗入去做簡介,其實入面條片都唔關我事,只係張相係我。家公司忙住幫我做演唱會嘅嘢,突然間殺出件咁嘅事,但諮詢過律師,話我哋可以追討。我對呢啲嘢冇意見,但係將我扯上色情網站就有啲過份。」


G.E.M.處女紅館個唱唔敢搵男友做嘉賓,怕焦點被轉移喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()