人生谷底

早幾年看薛凱琪演戲,的確是係又笑,唔係又笑那類,很有和鄭中基一起時的那個楊千嬅影子。別看她嘻嘻哈哈,實情是,自○九年開始的一年多,是她人生的谷底,集合失戀、失眠、絕望、迷茫……所有可以導致不開心的原料,她都有。才廿九歲,她已肯定這一定是她整個人生最低點。

「我好相信一定係最低,我唔希望有一個更低o架喇,你唔好嚇我!我覺得人應該positive,我要話畀自己聽嗰個係我最低點,我希望薛凱琪以後唔會心靈上reach嗰個low point,no matter what happen。

「嗰個低點,可能好多人都唔知道,就係喺大家睇緊嘅《人間喜劇》同埋《分手說愛你》之中。諗唔到人生低點,安排嘅工作會令到我今時今日提名影后,I truly believe it's a present from God。

「嗰時我每晚都瞓唔到覺,失眠失得好犀利,臨瞓就諗以前嘅嘢,一唔開心嘅嘢;諗以後嘅嘢,我又睇唔到有前景,it's all black。嗰排睇嘢真係好灰,直至開始睇吓聖經,裏面有一句,話如果你相信佢,神係永遠promise會give the best for you。我睇到呢句嘢……why should I worry?

「Once you have reached the bottom可以爬得番上嚟,睇好多嘢你都會覺得,冇所謂啦,有啲咩衰得過最唔開心嗰排?」

千言萬語

她坦然承認,自己很惹新聞。

「依家識得唔睇,除非大件事到公司話我聽唔睇唔得,因為要回應。我入咗行咁多年我領悟到一樣嘢,呢個世界咁多人,以前我會好介懷,我要解釋,頭嗰幾年我會喊、會好憤怒。原來你討好唔到咁多人,解釋唔到咁多。街上有一千個人,你解釋到二百個,咁嗰八百個呢?嗰啲唔係人呀?依家如果媒體有啲不實嘅新聞令我唔開心,咁我輸咗畀新聞,唔應該人哋寫你幾句就崩潰,自己都話唔係真啦!點解要唔開心一個月?」

即使有多不開心,她還是最愛家人。

「我依家廿幾歲,媽咪都五十幾,我由懂事開始到上天堂嗰日可能夾夾埋埋同佢食過唔夠三百次飯咋喎。作為一個父母咁辛苦生你出嚟咁錫你,對住父母,到大家都上天堂嗰日,永遠對佢哋都唔夠好嘅,對父母永遠唔會話:『我都問心無愧喇,我對佢哋都算夠好喇。』It's never enough!結咗婚冇理由叫我老公同爹哋媽咪同一間屋住o架啦,暫時我都見唔到我有任何希望結婚住,哈哈哈……」

希望在某角落姓房和姓方的,不要冷笑,縱然當事人說過從來沒有跟這兩個人一起過。

「他朝有日我拍拖,我唔鍾意門面工夫去包裝,其實首新歌〈唇印〉係叫人專心接吻,我覺得接吻係一樣好特別嘅嘢,如果真係相愛,你同我講一段嘢,同你錫完一下再一個眼神交流,it could mean 50 words。」

願她的「對先生」,有一張魔法嘴唇和懂說話的眼。因為用言語跟薛凱琪溝通,中英文程度必須優異,領悟能力必須超越常人。願她的神保守她。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()