甄妮前晚演出巡迴告別演唱會澳門一站,早前她不慎跌斷手,至今仍未痊癒,但甄妮為貪靚依舊穿上高跟鞋。談到好友鄧光榮日前在睡夢中離世,她百無禁忌地笑言希望自己也有如此福氣,安詳地離大家而去。


其他娛樂名人影片

前晚「甄妮愛 Show Farewell World Tour 2011」在澳門金光綜藝館舉行,一向愛靚的甄妮換了 6套歌衫,當中不乏低胸露腿裝,其中一套白色低胸晚裝更是由囡囡 Melody親手製造。當甄妮除去外套時,明顯見她右手不能向後拗,甄妮說:「舊年年尾唔小心跌斷右手,醫生話呢四個月康復期隻手唔可以向後,只可向前,所以你哋畀利是我,我可以攞到。」當晚林曉峰擔任嘉賓和甄妮合唱,甄妮叫他唱歌要挺胸,他聞言笑說:「我冇得挺喎。」甄妮到台下握手時見到賭王何鴻燊胞妹十姑娘何婉琪,兩人即錫面擁抱。

放大圖片
甄妮未知會否到靈堂送別鄧光榮。

甄妮未知會否到靈堂送別鄧光榮。

放大圖片
由於甄妮跌斷右手未癒,故除衫屈手時也露出痛苦神色。

由於甄妮跌斷右手未癒,故除衫屈手時也露出痛苦神色。

去年機場弄斷手 放大圖片
當晚林曉峰做甄妮澳門騷嘉賓。

當晚林曉峰做甄妮澳門騷嘉賓。

到安哥時,甄妮表示自己在澳門出世,故返來開騷十足回家,她則穿上白和銀的晚裝再襯以超高高跟鞋,她笑說:「呢對鞋我買咗好多年,但因為太高所以好少着,雖然係靚但易仆街,真係好黐線,好似跳樓咁。」訪問時甄妮透露是去年 12月在香港機場跌斷手,她說:「我俾個推住行李車嘅男人撞倒,撞到我跌低雙手撞埋架車度,隻腳仲即時流血。跌嘅時候我已聽到隻手有聲,但個男人見我冇乜嘢講完 sorry就走,機場人員又認我唔到,以為我係鬼婆送我去醫療室,去到個醫生又唔知我斷咗手,仲推兩吓痛死我。」醫生預計要 18個月才可完全康復,故近月來甄妮也是負傷上陣。

「瞓住走比較舒服」

提到好友鄧光榮日前在睡夢中猝死,她說:「當然會傷心,但佢瞓住走比較舒服,幾世人都修唔到呢種福氣。雖然佢係好年輕,但咁樣走係一種福氣,我都希望自己有咁嘅福氣。」問到會否到靈堂送好友一程,甄妮表示看時間而定,她又聲稱自己跌傷,故不想現身將霉氣轉到朋友身上。甄妮透露最後一次見鄧光榮已是好幾年前的事,她又表示和鄧光榮的遺孀是好姊妹,不過近年較少見面。採訪:王連連 攝影:陳順禎


甄妮以一身銀白的低胸晚裝出現,率領舞蹈員向台下觀眾致謝。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()