成瀨心美 性感 比基尼 內衣 誘惑 寫真 (60P)

 

















































曾幾何時,成瀨心美是日本 AV界的新希望,唔少人都覺得佢會走上青雲路,成為新一代的傳奇女優。的確,成瀨心美亦曾做出相當不錯的成績,不但在日本本土作品大賣,更遠征韓國,深受大韓民族的歡迎,可惜又係一句無以為繼,不過好在成瀨心美有打不死的精神,即使無復當年紅,佢依然堅持做到最好,誠意可嘉!

成瀨心美之所以唔能夠持續走紅,其實只係一個原因,就係佢好鬼矮,得 4呎 10吋高,人無五呎高,肚裏藏張刀,講真有邊個男人鍾意女人好似侏儒先。睇見已經唔多開胃啦,成瀨心美仲要有 35E的巨乳,嘩!簡直異形或者係異獸戰囉,好恐怖,人仔細細,對奶大過個頭,你話邊頂得順。
雖然佢個樣都算靚,但係真係好驚囉,問你點頂。成瀨心美話已經搵到增高的方法,叫大家拭目以待,唔係啩? 21歲仲可以增高,可以的話相信好多人都會爭住去幫襯,成瀨心美唔好吹水好喎,除非有魔法囉,否則都好難!
成瀨心美作品推出得好唔準時,時有時無,不過作品都相當之吸引的,好似她的最新作品《下着》就相當之好睇,導演都算精,佢將重點放落佢下身,咁大家咪唔會覺得佢咁鬼死矮,而作品十分賤格,不停咁影住三角位,抵死到極點。其中一場,男優將成瀨心美成個拎起來搞,先狂捽佢對大咪咪,捽到對奶紅晒,之後男優就用一招龍舟掛鼓,一路行一路插,春水流到一地都係,認真犀利,好睇到不得了,絕讚男優的臂力同腰力,真係周身都有力,好嘢!


小檔案
出生日期: 1989年 3月 3日
出生地點:新潟縣
血型: A型
星座:雙魚座
三圍: 35E、 24、 32
身高: 4呎 10吋
片種:薄格
精采場口:第三場玩拎住來搞,男優真係少些臂力腰力都唔多掂呢!


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()