流產後遺芝保胎玩謝霆鋒

苦追兩年,張芝終於有喜,雖則經歷兩次流產,但芝顯然未驚過,懶理豬流感肆虐,多次高調出巡,睇到大家一額汗!

眼見新抱唔錫身,拉姑唯有親自出馬,炮製每服價值近萬元的秘傳安胎藥讓芝補身,加上工人、醫生等開支,平均每月保胎費高達20萬;謝霆鋒不僅荷包重創,最大鑊係老婆受流產後遺困擾,日夜苦纏,霆鋒日頭開工、夜晚慰妻,每日睡得幾個鐘,仲慘過自己生。

上週芝在3名工人、助手貼身保護下帶Lucas遊街,懷孕4個月的芝身形大急脹,最少肥了15磅,下圍更升呢變「巨躉」。

自10月霆鋒親證老婆有喜後,傳足多時的Lucas細佬妹終於變成事實,雖然期間有指芝懷孖胎,但遭霆鋒否認,並講明要到下個禮拜才知胎兒性別。


流胎高危

皆大歡喜之際,上月查小欣卻玩反高潮,踢爆之前芝曾兩次不幸小產,惹來各界嘩然。據知,第一次發生於去年慾照風波期間,因情緒不穩出事,第二次則是今年初段,不小心所致,當時本刊收到消息指,芝因流孕心情低落,霆鋒一擲近3百萬買林寶堅尼安慰愛妻。

幸而短短幾個月後,芝又再中獎,由於之前經歷兩次不幸,今次不容有失,據家庭醫生關嘉美解釋:「小產兩次都可以勉強接受,但去到連續3次或以上,就會減低懷孕機會。」

三人服侍

為免再生意外,有傳拉姑曾下達禁足令,不准新抱外出,「拉姑知芝大頭蝦,俾佢周圍去隨時有麻煩,所以要佢日日坐屋企,但坐到3個月度,芝終於頂唔順話要出去吸新鮮空氣。」知情人稱。

狂推Lucas 一落車,芝即從後狂推Lucas行快,心情顯得極為煩躁。

殘樣曝光雖然有重粉遮住熊貓眼,但在拍《線人》時,霆鋒企度都得,勁誇張。

觸傷舊患霆鋒拍戲一向唔錫身,搞到身體五癆七傷,之前拍一場被毆戲時,就有傳令舊患復發。

娛樂八掛大放送★ 為食譜識飲識食街★ 任逍遙旅行萬里路 ★
科技電玩一線通 ★ 寵物地帶 ★ 潮流男女打扮★ 健康之道★ 財經投資★ 五行玄學八卦風水★ 娛樂猛片放送站★ 伴我奔馳 賽馬貼士 提供★
明星靚相大分享(4月刊)★ 明星靚相大分享(5月刊)★ 明星靚相大分享(6月刊)★ 明星靚相大分享(7月刊)★明星靚相大分享(8月刊)★ 明星靚相大分享(9月刊)★ 明星靚相大分享(10月刊)★ 明星靚相大分享(11月刊)★ 明星靚相大分享(12月刊)★ 週刊 及 雜誌(4-11月刊)☆ 週刊 及 雜誌(10-12月刊)☆


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()