早前「雞巴男」因為大罵巴士司機,阻住其他乘客,兼態度囂張地寸爆一位本來在巴士站等候巴士的男子「你搭巴士呀!真係陰功喇!」「搭巴士真係陰功」兩句說話而引來網民反感,即時有成千上萬巴打網上狂轟。

以為「雞巴男」一事,令大家有所反省,點知近日又嚟一個「追巴男」,這個「追巴男」就因為追唔到巴士,索性人肉攔截巴士行駛,搞到成車乘客呆等。近日有一條名為「追巴不遂致屯門站巴士癱瘓--追巴男」的短片於網上廣傳,網友表示這事件發生於四月七日晚上八時四十五分,地點是屯門巴士總站,往龍鼓灘方向的巴士於八時四十五分開出,但突然有一位四眼三十多歲的男士就跑出來,由於巴士已經開出,故四眼男追車不遂就企喺巴士前唔肯走,擾攘十五分鐘左右,有人報警,「追巴男」才知衰走在一旁。

「追巴男」為咗啖氣而影響全車乘客,即時被網友轟行為自私又愚蠢,有網友仲話佢同「雞巴男」一樣咁得人憎喎!

「雞巴男」因為寸嘴「你搭巴士呀!真係陰功喇!」,「搭巴士真係陰功」,而引來網民反感。

「追巴男」追唔到巴士而發爛渣,唔理影響他人而用人肉阻巴士離開。

網友指「追巴男」很自私,為咗啖氣影響他人,同「雞巴男」一樣得人憎。

擾攘十五分鐘左右,有人報警,「追巴男」才知衰走在一旁。

追巴不遂致屯門站巴士癱瘓--追巴男

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()