說起來,其實也要多謝廖碧兒。

要不是她去年底為了新歡而把六年情劃上句號,陳豪這個筍盤大概也不會留意到陳茵媺;要不是她在事情淡化後,在全城正為男的有新對象而獻上祝福之際,忽然以受害者姿態出來接受訪問,亦不會彰顯出其他人的清者自清。

路遙知馬力,日久見人心,生得樣靚身材正並非大晒,當下聰明的觀眾,已改為看重藝人的德行,心腸差不差、是否愛以解釋來做掩飾、是否愛搞風搞雨等,日積月累的娛樂報道,都足以讓大眾留下印象。故此,為何有些藝人可以如此討人歡心,有些藝人稍為露出狐狸尾巴,觀眾緣即時一鋪清袋。

本來屬於兩個人的感情事,外人是沒資格當判官的,但這一趟,相信大部分旁觀者也不得不牙鬆弶了,唯獨作為當事人,陳豪卻言之有物地反過來安慰大家:「千祈唔好將過往一啲唔好嘅經歷,成為將來嘅障礙,呢個好唔公平!」

好氣量,絕對是成為筍盤的其中一個要素,有人不懂得珍惜不打緊,然而各位男士請學嘢!

她與她

廖碧兒與陳茵媺,兩者都來自加拿大,兩者都是選美出身,但形象卻南轅北轍:一個事事表現出其上進心,兼且時刻一副戰鬥格;一個安守本分、實實在在、甜美親民得幾乎成為了大眾家嫂。

陳豪自從去年底被人狠撇後,他坦言,這幾個月來已沒有跟廖碧兒見過面。「都係嗰句,關於佢嗰啲嘢,我唔會回應太多啦,因為我唔想再畀任何評論關於嗰方面嘅嘢(對方搭上富二代被撇)……」說着說着,他的語氣慢慢沉重下來。

接着,我冷不防直接問他:「那陳茵媺呢?」他即時睜大眼睛看着我,一臉通紅地大笑起來。「嘩……哈哈哈!我同佢係喺《心戰》度認識,佢都歎過我啲咖啡,其實我都欣賞佢,佢真係一個好女仔,佢短頭髮又好睇,我同佢係啱傾嘅,講真,我覺得佢Ok,對佢有好感!」

他說,在感情上,他的作風從來都是低調,都是隨遇而安。「呢啲嘢冥冥中自有主宰,一早已經set好晒,係等人去埋位,自然就會發展落去,所以我覺得依家乜都唔需要做,只要好好哋過我嘅生活。」但對於最近有傳陳茵媺正被新劇拍檔蕭正楠狂追,可會加倍發力嗎?女仔始終要追呀。「追係一定要追,我都係一個正常嘅男人,都一樣會咁做,所以我咪喺度密謀睇緊筍盤囉,哈哈哈!」

最近有說蕭正楠力追陳茵媺,陳豪早前趁母親由澳洲回港見準「新抱」箍實陳茵媺。

有些關係,既然早已得到觀眾認定了,何解有些人還要求公開宣布多此一舉呢?

陳茵媺最近公開表示,陳豪有機,男的應該收到了吧!

去年底受情傷,陳豪惟有忍痛繼續開工。

陳豪說,拍《點解阿Sir係阿Sir》,笑位場面,他幾乎佔了九成多戲份。

筍不筍

就外界反應而言,很多人均認為陳豪跟陳茵媺性格和外形都頗合襯的。「好多人都係咁講。」他臉紅地說。那去馬吧!「好!」女仔要追o架!「無錯,哈哈哈!」即係點呢?「筍盤囉,有邊個唔鍾意筍盤呢?我都鍾意筍盤嘅。」說罷又發出了一陣尷尬的笑聲。

他說,對於女筍盤的定義,早已未必一定要樣靚身材好。「我反而會追求對方啲性格、對人對事嘅態度,大家睇嘅嘢、價值觀同channel係咪一樣,呢啲會緊要啲囉,當然,冇人唔鍾意靚仔、靚女,但真係搵到時,又會發覺,咪又係咁,係咪先?」

但陳豪自己也是一個有外形兼形象討好的筍盤典範呀!「吓?我覺得大家睇得我太好啦,講真,我唔係乜嘢筍盤,林峯呢啲,後生靚仔,又羅曼蒂克,唱歌又好聽,我係女都冧佢啦!男人係要講本事、做到嘢、搵到錢,叻嘅話咪係筍盤囉,但我覺得我唔係囉,我只不過係一個普通人,一個普通盤,少少向海、有少少View咁啦,哈哈哈!」到君臨天下的級數未?「嘩!有排啦!我仲係將軍澳嗰啲!」那陳茵媺居住的清水灣半島級數應該有吧!「我仲慢慢摸緊上去啦……哈哈哈!」他鬼馬地笑起來說。

負責任

陳豪說,無論對哪方面,自己都是一個很負責任的人,亦因為曾經嘗過苦,所以更懂珍惜眼前的好,例如工作。「我九四年入行拍《晚九朝五》開始,就拍成三十幾部電影,雖然話拍電影唔少錢,但當你今日唔知聽日事,個心就會慌!我試過一個月、兩個月、半年冇工開,試過做傳銷,又試過爭落成身卡數,畀人打電話嚟追數鬧我,左卡冚右卡,右卡冚左卡,又用credit卡嚟撳錢,呢啲時間維持咗好耐,老實講,如果唔係自己喺人工方面好啲嘅話,根本還唔到錢!

「○○年入咗TVB之後,我個人終於定晒,因為我終於有固定收入,每個月有糧出,雖然嗰陣人工得幾千蚊,兩嚿水使三、四日,食餐飯都唔敢,我試過由旺角去銅鑼灣,淨係坐咗程兩個二的渡海小輪,全程都係行!冇錢嘛,咪乜都要慳囉,但我卻覺得好腳踏實地!」

因此,這十年來,他一直留在TVB盡忠職守,公司安排他一年拍一百一十集劇,他從來都沒有推過。「我唔可以話係忠誠,只可以話我個人比較有責任感,既然我係TVB演員,我嘅工作就係要幫TVB拍好套劇。」

但最近有員工投訴TVB拍劇工時過長,十年都努力地拍劇,不辛苦麼?「電視製作模式由始至終都冇變過,劉德華、梁朝偉個個都係咁拍,嚟到我哋呢代都一樣咁辛苦,但我阿Mo係個捱得辛苦嘅人。你話啦,有乜嘢工係唔辛苦先?入得電視台拍劇就預咗辛苦o架啦,我自得其樂從來唔諗太多嘢,亦唔會諗有冇獎攞,講真呀,如果我係為個獎而工作嘅話,我人生目標會變得非常渺小!一個獎算得係乜呢?我寧願多啲人鍾意自己!」

陳豪去年尾獲得馬來西亞「My Aod我的最愛電視男主角」獎,可見他人氣有幾勁!

陳豪將於馬來西亞開cafe,為自己未來鋪後路。

鋪後路

上月十六日,陳豪踏入四十歲。他說,活到這個年紀,必定要為自己的穩定生活作打算。「我以前有好多計劃,搵幾多錢、三十歲前結婚生仔,但依家……哈哈,你見到我仲係一支公!哈哈!不過做呢行,我慢慢發覺好多嘢已經唔係自己可以控制到,你睇吓羅樂林,邊會諗到佢突然會因為一日死五、六次,就成為咗國際焦點?所以我三十幾歲開始,已經覺得時間好緊逼,我諗我唔夠時間做好多嘢,雖然我仲想繼續拍劇,但我呢個年紀,仲可以辛苦得幾多歲?我亦都預咗花無百日好,大家睇到依家嘅我,都係好嘅一面,我唔好嗰陣,又有幾多人睇過?老實講,我依家仲係喺手停口停嘅階段,萬一我突然有乜嘢事,冇收入,我就係得咁多o架咋。」

最近正忙於籌備在馬來西亞開的cafe,應該算是後路吧!「都可以係咁講,始終呢個係我夢想,都籌備咗好耐時間,我都希望可以成為side business,等第日唔使咁辛苦,始終我年紀唔細啦,我都唔想將來仲係手停口停。」

所以話,男人要成為筍盤,並不是一朝一夕的事,亦不是單靠靚仔有型高大威猛,當中要訣,男士們,請自行在字裏行間領悟。

Specialty Coffee

別以為陳豪愛咖啡,只是用來經營他的筍盤形象,其實他真的比很多人稱得上是咖啡專家,而且一提到咖啡,他就可以喋喋不休。

例如,訪問期間,陳豪忽然拿起擺放了良久的Cappuccino,輕輕力用杯底在枱面上敲了敲。餐廳職員看見了,緊張地問他要不要換過另一杯,他親切地笑着解釋:「咁樣做可以將啲咖啡同泡融成一體,飲落口感會好唔同,有啲似棉花。」

又例如,當問到他自己屬於哪一種咖啡時,他又會認真地細想,然後說:「應該是Macchiato吧!因為我覺得我人生中苦嘅階段已經過去,依家嘅生活可以話係豐盛,就好似呢種咖啡,佢其實係Espresso,加入啲奶泡,令佢味道甜、唔苦、口感濃滑,餘韻非常之好!你知嘛?一杯用正宗製作方法整嘅Espresso,係唔會苦o架,反而係甜……(下刪五百字)」

陳豪這杯Specialty Coffee,真係嗒得落o架,各位姊妹們。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()