蔡卓妍(阿 Sa)、宅男女神樂瞳和官恩娜等,前晚到將軍澳電視廣播城錄影《勁歌金曲》。阿 Sa表示稍後會到蘇州跟鍾欣桐及古巨基等人拍新劇,她表示已知道入住的酒店環境幽美,泳池更對着湖,景色一流。

「我身材咁好」

阿 Sa透露必帶定泳衣下水,莫非不擔心被人偷拍?她說:「驚咩?我身材咁好。」男友陳偉霆會否介意?阿 Sa說:「佢真係會咁諗咩?健康都 OK,又唔係裸露。」樂瞳前年和去年曾以歌手身份亮相《勁歌》,前晚她以藝員身份亮相,她笑說:「都希望俾人記得番我嘅歌星身份,其實有啲網友近日都將我啲歌再貼番上網,見到都開心 o架!」採訪:楊潔雯攝影:陳俊強


阿 Sa事先張揚稍後去蘇州拍劇,會帶備泳衣暢泳。

阿Sa游水無懼偷拍

蔡卓妍(阿Sa)與樂瞳等前晚錄影《勁歌金曲》,阿Sa笑言首度現場獻唱冠軍歌《大人國》,故心情緊張, 她透露已完成Twins 7月推出的國語碟。

阿Sa早前到蘇州拍攝劇集,她相當喜歡下榻酒店的泳池:「個泳池對住個湖!好靚呀!我真係會去游水!(唔怕畀人偷拍?)我身材咁好怕咩呀?」問到男友陳偉霆可會介意?她說:「佢真係咁諗先!其實游水好健康,又唔係裸泳!」

阿Sa首度唱《大人國》Live,心情緊張。

無線節目《勁歌金曲》前晚進行錄影,今集邀請到蔡卓妍(阿Sa)、洪卓立、官恩娜及樂瞳擔任嘉賓。阿Sa透露稍後就會到蘇州,繼續拍攝神話喜劇《歡樂元帥》,並自爆會抽空到入住的酒店泳池游水兼曬太陽。提到可會怕被偷拍,她笑說:「我身材咁好,怕咩被人影啊!」7 ~: m# @+ l4 a5 a" b3 K

4 ~2 l7 @' ~' C  |阿Sa前晚以歌曲《大人國》登上排行榜冠軍寶座,她透露是第一次唱Live,心情實在有點緊張。此外,阿Sa透露已跟鍾欣桐(阿嬌) 完成了Twins的新國語大碟的錄音及錄影工作,她說:「其實已經錄好晒,不過要等暑假時推出。」5 t5 A. p# Z2 D& t6 l' c0 y$ f7 T
( ^" E8 O  `$ D
此外,阿Sa又透露稍後要回到蘇州繼續拍攝神話喜劇《歡樂元帥》,並指劇中有古巨基及阿嬌等一同合作。阿Sa更興奮地表示,會抽時間到入住的酒店泳池游水兼曬太陽,因該泳池正正對著湖非常漂亮。提到她事先張揚,可怕被偷拍?她笑說:「我身材咁好,怕咩被人影啊!」記者笑言可能男友陳偉霆不想被拍到。阿Sa反問說:「佢真係會咁諗咩?其實游水都係健康運動,我又唔係赤裸裸,都有著泳衣嘅!」) X1 u6 |( ?0 `
( U2 h. w7 Q, b+ }4 E. Z
樂瞳改簽無線
! @$ w! b# s% r) J# i8 L3 j8 }7 _3 J: v& C- x+ w: l
另外,樂瞳於劇集《點解阿Sir係阿Sir》的演活「中女」角色,更深受網民關注。是次上《勁歌》更特意選唱校園戀歌《雪人》,更可乘機為劇集宣傳。樂瞳透露已離開舊公司CMD娛樂公司,並已簽約無線成為旗下藝人。問到無線可有為她接洽唱片公司?她說:「都交畀公司處理,我依家都有努力作曲同練歌。」
: g/ |2 S9 }2 [1 _
% J$ m3 N) a9 g; z* l2 ^) y4 I% E% J' k6 P( H( l
' u' T: Q# [, q- H) j: K' N

7 H8 X# W$ Y$ }8 y# N9 l阿 Sa事先張揚稍後去蘇州拍劇,會帶備泳衣暢泳。* K6 H$ n' X% E5 ^. s6 ?. l

( c; z0 o" V) E0 {- |% O- I- ~: W& m- J8 a6 D5 ^' j& i

! k4 a! }  S1 n4 z. I8 R+ |  Y# X* G/ a, s6 n/ C+ M7 a0 n
1 d4 l1 a& ^+ Y1 `2 N
0 ?+ s/ N, }* B3 b# L4 ~! _
8 K2 E" a: ~! c  A  S9 ], A/ `
3 J: m" \7 m. Q" s7 z  C& j0 t3 g. g. w

9 N# T, y+ c8 h& J" j
' {# M7 |: S6 B& B% M! r樂瞳珍惜亮相《勁歌》的機會,她會繼續創作歌曲。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()