以 rock女形象出道的謝安琪,出道前不論髮型化妝定衣着,尤其是豪邁坐姿又騷又豪情。"
人會變
27歲發仔姣 謝安琪擘髀大豪放
2009年12月23日
先佗仔、再嫁人、做咗人妻兼人母又同陳奕迅鬧婚外緋聞,謝安琪出道近 5年雖已升呢做天后,除咗靚聲先聲奪人,入行初期的大膽形象比現在天后時期鮮明得多。
其實生咗仔兩年半嘅 Kay姐,行徑早已收斂,本刊發現 Kay出道前絕密私相及超秘擒仔招數,至真正稱得上大豪放,原來做咗人阿媽,真係會變晒!
去年才憑〈囍帖街〉升呢做天后的謝安琪,亦因此與同屬環球唱片公司、同樣有家室的陳奕迅傳出緋聞,月前更流出惡搞慾照,招來網友惡意謾罵作風不檢點,更離譜到俾網友稱為「淫 Kay」,讓受辱的謝安琪對本刊喊住口激動澄清。據知婚後的 Kay其實收斂不少,難怪會覺得委屈。


高潮眼
整輯相片,謝安琪都一副興奮迷惘狀態示人,雖然氣質差得遠,不過平心而論,五官與現時分別其實不大。
 
晒鋼牙
箍緊牙嘅謝安琪,唔只唔覺鋼牙 look有礙觀瞻,反而自豪嘟嘴擺起誘人索吻 pose。
 
07年 6月誕下囝囝張瞻後再復出嘅謝安琪,形象、化妝都大變,不只有番儀態,礙於天后身份,說話亦不如初入行時大膽。 
 
五官唔覺大改造,但可見 Kay五年前上圍扁撻撻,如果後天冇加工,做咗人阿媽真係「偉大」啲 o架。

速速食
本刊近日收到一批絕密謝安琪舊照,是 06年初剛加入樂壇時所攝的。
當年 27歲的 Kay一頭凌亂曲髮,化妝冶艷庸俗,吊帶背心外雖然披着長褸,但是情緒高漲、甫士極盡娘豔,其中最「搶眼」的一張還擘開大腿騎在皮喼上。
據知情人士透露, 26、 7歲時的謝安琪對愛情亦一樣大膽豪放:「佢細個其實好玩得,朋友圈裏邊出晒名(對愛情)好主動。其實佢最初有個做差佬嘅男朋友 o架,不過做歌手後繼續識男仔,好多人都知佢當時同方大同仲有農夫嘅 6wing都 flirt過吓。後尾喺公開活動識咗張繼聰,冇耐已經去人哋粉嶺屋企過夜,第朝早仲一齊起身出門口去活動添!」
主動出擊
初入行時的謝安琪,曾經在情人節接受訪問,表示喜歡送給男朋友接吻技巧天書《 The Art of Kissing》作禮物,可見重視舌功的 Kay大膽豪放作風。


32歲謝安琪配 30歲張繼聰。約 5年前初入行加入 Avex, Kay與中學師弟張繼聰重遇,火速撻着姊弟戀更被本刊踢爆在粉嶺同居,一年後更先大肚後完婚。
 
與同年新人農夫成員陸永主動交換電話後,常以 SMS借機聯絡,並因為大情大性玩得夠癲與陸永私交甚篤。


同樣是同年新人的方大同,謝安琪仰慕對方音樂才華,常常主動聯絡。後來方大同成為張繼聰與謝安琪的共同好友。《蘋果日報》圖片

爭贏老公
謝安琪婚前愛對心儀對象主動出擊,就連她 07年大住肚嫁張繼聰,亦是她擊退情敵,從有線前女主播梁嘉琪手上搶番嚟。
「 Kay其實中學已經係 Louis師姐,好留意佢。不過到入行一齊喺 Avex至叫熟。當時 Louis同梁嘉琪一齊拍咗成五年,同時間 Louis仲同過一個好大胸嘅 o靚模 Crystal一齊過添,但最後都落咗喺 Kay姐手上,大家都覺得 Kay好厲害!」
婚前玩得、婚後同陳奕迅又有緋聞,反而被熟悉的朋友當笑話睇。人人都貪玩過,最緊要婚後一條心對個老公同個仔啫!
人妻十八變
愈紅新聞愈多又一直被指疑似整容,重整 Kay出道前至今相簿,才發現,化妝技巧同結婚生仔對 Kay改變絕對大過手術刀。


'09今年升呢做天后,連帶造型亦變天后級,愈嚟愈悉心打扮的 Kay亦被指靚到似加工及僭建。
 
'07公開懷孕後搬去大埔$3,500月租村屋養胎,又同老公平遊東京,謝安琪大肚期間是個如假包換慳妹師奶。
 
'06橫掃新人獎後,索性除去牙套的謝安琪再憑〈愁人節〉攞埋「叱咤十大推介」,人氣急升後樣都索埋。
 
'05大學畢業開始在商場唱歌,箍緊牙嘅 Kay外形勁狂野,佢條紅裙,簡直賓賓至愛。
 
'02同母親(右一)及友人往韓國旅行, Kay(左一)正是在港大主修「 American Studies」的大學生,肥嘟嘟好乖巧。

謝安琪出道前絕密照曝光 迷惘庸俗露鋼牙

先懷孕、再嫁人、做人老婆兼媽媽又同陳奕迅鬧婚外绯聞,謝安琪出道近5年雖已升級做天後,除了靓聲先聲奪人,入行初期的大膽形象比現在天後時期鮮明得多。







 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()