無綫「味之天使」、 20歲藍莓劉俐工作唔多,又傳整容再傳 5萬坐枱援交,不過劉俐碼到何家超盈玩得 friend,分分鐘好過喺無綫捱妹仔。
24號平安夜,藍莓當然要出動,單拖殺入中環 Volar再醉住拖仔走,兩人仲情不自禁街頭又挨又攬,平安夜真係浪漫嘞!
 M: A$ T/ Z
發現記者後,有米肥男即時戴番副 2年前仲係潮物嘅 Alain Mikli× Kanye West眼鏡擋一擋,不過匆忙間副超就戴歪咗,平安夜藍莓醉住拖攬斷正,翌日本刊再致電藍莓,佢就話:「佢阿妹係我 best friend,我當佢係哥哥嚟 o架!」# _% S4 D* E# I" b9 a3 m1 D
* r# M8 }! `# `, R+ T. J
今年無綫「味之天使」冇個彈得起,最多講吓都係豆沙包(梁懿晴)喊住呻要焗陪老細,不過 20歲內地新移民劉俐(藍莓)又似乎唔多介意喎,懶理援交傳聞 keep住蒲,不過最緊要都係 mark到超盈班富豪二代陪玩,同其他味之天使比,藍莓分分鐘率先上岸。0 ]8 O5 K8 D) J# e; i
工作有限,大把時間 hea嘅藍莓長期喺老蘭打躉,上週四( 24日)平安夜蒲 Volar當然唔少得佢,當晚凌晨 1點單拖入 Volar,玩足 4個鐘,飲到醉晒嘅藍莓離開時仲拖埋個疑似有米潮男肥仔陪住走。

4:30am我當佢哥哥嚟咋!真實對白
Alain Mikli× Kanye West眼鏡約$700  V7 u: f' p& ~8 z) n
mastermind JAPAN衛衣約$6,000) H3 C+ w0 j6 s/ A
; q7 ?, c) ?5 f
6 t) g$ Q, ^, ]! x7 H
Kanye West% H# ^. m5 s/ d2 R4 Z2 a4 ^9 v
It's amazing~so amazing
" v2 o, U( R% k$ i  V3 @7 e: \
情侶 out超

斷正遮面
肥仔周身名牌應該有啲貨,記者上前拍照時,仲即時好驚青掩面,乜事咁鬼祟先?4 V0 x# G- g( H

臂頂胸+ G, {* K% y+ K: T' f
着平底鞋嘅藍莓,劈咗 4粒鐘,走嗰陣已經醉到行唔穩,矮佢些少嘅有米肥仔亦即時拖到實行,上臂頂埋胸,雙重享受!

錫住掃
肥仔攬住藍莓一路掃背,而醉晒嘅藍莓亦挨番實肥仔,場面好溫馨,不過藍莓仍堅稱:「我哋係朋友咋!」9 o4 F" U; |) d  u# y" Q# O
( X! a# n2 G7 ^
冇句真0 o1 j5 f/ ~' R4 y% Z
有米肥仔不時攬吓腰摸吓頭髮好親暱,兩人企喺路邊等過馬路時劉俐仲忍唔住挨落肥男度,不過見有記者影相,醉唔晒嘅劉俐話:「我哋啱啱識咋﹗係朋友咋﹗」
據知有米肥仔叫 Kenneth,係劉俐有米世叔伯嘅仔,一向有意追求她,翌日本刊再致電劉俐,佢就話:「尋日見到咁多記者,我哋都嚇親,我同 Kenneth識咗 4年,佢係我 best friend,嗰啲(攬住)只係禮貌。」平安夜蒲老蘭擺明玩自爆啦,啱啱識又變識 4年,藍莓你都幾好戲噃!
6 V9 r/ z: [5 C! |7 o
肥監製愛將5 ^! A( }& }# ~9 |$ E
肥監製錢國偉一手捧起第 1代「味之天使」 JJ,到第 2代似乎冇乜邊個彈起,查實藍莓好得肥監製歡心,未正式做天使妹都已經帶住愛將出席活動,不過藍莓負面新聞多,肥監製都好難再捧佢囉!《壹週刊》圖片6 ]1 S3 l: X) P  Q1 N

超盈老死
賭王四房大女超盈為男友 Greg戒夜蒲,不過間唔中出去玩都會見到藍莓長伴超盈左右,同超盈個保鑣一樣咁忠心。《忽然 1周》圖片

o靚模平安蒲$ ~7 C9 M0 \' c: i
平安夜大時大節,除咗劉俐要出動外,同場更見到肥監製錢國偉孖住四葉女 Diva許家榆齊齊蒲 Volar,另外仲有 o靚模 A.Lin同 Annie G.出動,平安夜中環大星唔見影,不過總算有班 o靚模吓,冇咁悶囉!) n* c  L2 d; B5 m

平安夜當晚同四葉女 Diva一齊落 Volar,錢監製就話:「佢話未去過 Volar,咁佢唔係 member入唔到,我咪帶佢入去囉,入到去都分開玩 o架,我又見唔到劉俐喎,可能我冇留意!」& \" l! O& j* |! b
! R1 U+ u$ T8 L
錢監製(左)捧女有計,暑假時就搵咗 Diva(箭嘴)拍《四葉草之南華夢飛翔》,可惜之後 Diva無以為繼。《忽然 1周》圖片6 W/ X4 {/ i3 W( c7 u
) m3 A3 z& P- T* K7 q: n
o靚模獵食4 E) S, W9 @# z
平安夜唔想 dry,單身 o靚模當然要出動,其中 A.Lin亦同埋已有日籍男友嘅 Annie G.齊齊去老蘭搵食,兩個仲玩到天光 6點先識打的走人。
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()