無綫台慶劇《荃加福祿壽探案》,星期日(十月二日)吹雞喺將軍澳做宣傳,女主角汪阿姐因有工作在身無到,谷劇重任交由福祿壽負責。


宣傳離不開玩遊戲,福祿壽同陳茵媺、苟芸慧、官恩娜加埋Toby梁靖琪分成三組,組員要一齊穿過切口古怪嘅布景板,務求做到男女演員有身體接觸。同苟姑娘一組嘅王祖藍最守規矩,女孭男過,可惜苟姑娘發軟蹄冇力,唯有同王祖藍交換位置,總算順利過關。
之後輪到阮兆祥同陳茵媺,布景出口較易就,祥仔抱起「豪嫂」,就可以過關,不過當日陳茵媺著住迷你裙,一抱起就露底,Toby同江欣燕反應快,衝出去做遮擋。
最後一組由官恩娜、Toby加李思捷上陣,出名玩得嘅Toby,樹熊式擒住李思捷,蝕底都話之你,相比之下,官恩娜最錫身,即使只係搭住李思捷膊頭,都雙手護胸隔一隔,又係嘅,拍劇酬勞已經唔高,冇理由仲要「倒貼」。 ####


搞到陳茵媺走光都唔知,見到Toby江欣燕衝埋嚟,祥仔先知出事。斷估陳豪應該唔會搵你尋仇。




最好彩都係苟姑娘,同王祖藍一組,唔使蝕底又唔使走光,只係祖藍唔好彩,俾苟姑娘搞到中頭獎。



年底出嫁嘅Toby,扮樹熊夾實李思捷,官恩娜就以手護胸,滴水不漏!


一身高貴打扮嘅江欣燕,擺晒甫士坐樓梯影相,不過俾釘勾住條裙唔郁得,要工作人員救駕!

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()