上個月,人稱小美嘅賀軍翔出寫真,半裸露股邊迷惑少男少女,但原來好戲在後頭,入面仲有一張以小說遮掩下體嘅床照,個個睇完都話激。


點知轉個頭,响偶像劇《犀利人妻》入面飾演藍天蔚嘅宥勝,推出寫真《裸裝》,封面相仲大膽,背部全裸屁股入鏡,攤開雙手企山邊,襯埋天上嘅星星,正宗人月兩「臀」圓。出名周身肌肉嘅宥勝,何止六嚿腹肌比賀軍翔更有睇頭,其中一張全裸爬山相,更以巨型岩石遮住小小勝。一個用石遮,一個用書遮,小美俾人笑「小小翔」得A4 size,反而「小小勝」要用巨石先遮得住。比肌肉、比大小、就算比男人味,宥勝同樣比小美更得人歡心,好多人都覺得:「這才是寫真、小美可以回家種田了。」小美經理人對於網民批評,好勞氣,更暗寸宥勝:「那是長腫瘤才會這麼大吧!」想像無限但size有限,小美繼續為自己嘅體積辯護:「如果我也在戶外拍(裸照),那可能要找台北101來遮!」嘩!你再作大啲!


床前明月睇得一半,小美緊守股罅最後防線,點知宥勝露得清,圓月高掛山邊,佢話嗰晚影呢張相,要企定定60秒唔郁,等攝影師利用慢快門影埋天上嘅星星,先得出呢張星際伴月。 ####


巨石鳥


A4鳥 一本書就遮得晒,難怪「小小翔」嘅體積備受嘲笑,至於腹肌唔夠睇頭,小美解釋:「肌肉練太大塊不見得是好事,比例看起來怪怪的。」即係明踩宥勝啦。



arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()