一出道就被群模圍剿整容隆胸年齡報細數得「賤娜」寶號,22歲𡃁模Jeana(何佩瑜)繼續唔認衰,一早話過:「反正被人屈,索性整靚啲!」。原來寸嘴本色坐言起行,Jeana唔聲唔聲榮升「變靚D」代言人,上月偷偷做埋手術。
改造雙眼皮、瘦面加美鼻後,Jeana仲嫌唔夠喉,密謀加工不倒胸。三年前平胸出道,去年升cup做新8模,Jeana今次擺明隆上癮,甚至話要去到F cup做香港最大胸𡃁模:「既然要整,就要整到最大!」 


書展一過,𡃁模熱極速降溫屍橫遍野,惟獨寸嘴又肯搏肯剝的Jeana成功留低,商場夜店繼續搶手,新戲《喜愛夜蒲》公認最搶,下月還有舞台劇《偷窺》公映任嵋。看似日日有報上,本刊記者發現上月中Jeana離奇失蹤一星期,全靠經理人公司發相發料保持曝光。再次蒲頭,神奇眼大鼻高變靚咗,唔通又賴「化妝技巧進步」?   

下一站隆胸
第二個就諸多藉口,Jeana勝在做咗唔怕認,唔只承認成為醫學美容代言人,失蹤一星期為執靚樣,還帶埋記者登上「變靚D」旺角分店,會面一早預約的顧問,大膽承認下一步隆胸:「唔好睇我拍寫真好勁,又俾人話係不倒胸,其實我做嘢、着比堅尼真係戴nude bra墊出嚟,但係下下做嘢前要左攝右攝又要就位,真係好煩。今時今日醫學美容好普遍,女仔想自己更加靚啲更加完美啲有咩問題?我講過好多次話我冇整容,反正都冇人信我,當正我係。今次公司幫我傾代言,我想一勞永逸隆埋胸,以後做嘢咪慳番好多時間囉。」

逐忽執
上月尾離奇失蹤一星期,Jeana原來已經在「變靚D」執齊眼、鼻同瘦面,佢聲稱唔使半日執完無疤無痛仲可以保持12至18個月,做代言人出行力sell。

鼻 透明質酸窿鼻
鼻樑植入透明質酸,佢即時硬銷又挺又直:「鼻唔係高就得,都要符合黃金比例,醫生手勢好好,唔會好似啲人搞到小丑鼻咁醜怪!」

面 Botox瘦面
兩頰打入botox瘦面兼塑型:「功效有成1年至年半,真係好方便。其實醫生覺得我顴骨都可以再塑型飽滿啲,我book緊期打多針!」

眼 日式雙眼皮
將眼蓋脂肪抽出,再加吊線五針,加深雙眼皮:「我對眼皮本來顯得浮腫,咁樣(手術後)就冇睡眼、加深雙眼皮仲更有神,出街唔使化妝!」誇張啲喎,你𠵱家咪又係化到行!

胸 僭建竹筍胸
以前就話鹽水袋隆胸奇形怪狀仲有漏水危機,Jeana即將於年尾隆入的就是最新科技第五代水滴形矽袋。諮詢當日,Jeana親手試過鹽水袋同水滴矽袋手感:「真係爭好遠,水滴形即係竹筍胸,胸形好靚,質感仲好似真胸。」不停硬銷。


不過醫生都話,任何手術都有危險,例如矽袋破裂、矽膠擴散、傷口發炎等,貪靚都要諗清楚呀!

莊思敏藐爆:佢一早整咗!
去年8月公開割雙眼皮兼隆胸成為Dr. Reborn代言人的名模莊思敏,對於醫學美容界新代言對手Jeana隆胸大計勁藐,仲話要忠告簽下Jeana的「變靚D」:「多餘!佢唔係一早整咗咩?佢畀我嘅感覺係大話精,我對佢嘅嘢冇咩留意,唔係好想回應,但係佢對胸不嬲已經好硬,真係好難留意唔到。每個人宣傳手法唔同,我不予置評。佢係唔係整容整上癮,我都冇興趣知,要忠告都係忠告變靚D,有啲人以前做手術喺第二間,發生啲咩事累咗佢哋聲譽就唔好啦!」

長洲瘟仔過夜假分手
又話同四年男友分手兼搬離愛巢,上週六(8日)本刊卻目擊Jeana與男友帶住三隻愛犬甜蜜遊長洲,過埋夜。


上週六(8日),Jeana與男友約埋大班朋友往長洲東堤玩,一行人在度假屋天台燒烤,又煙又酒的Jeana12點未夠已經半醉,男友細心跟到實。

假新歡
Jeana走紅後緋聞多多拍戲亦不少親熱戲,上月傳出因此與男友分手消息,還自爆有同公司新歡La Ying,仲幫手執拾細軟搬離愛巢!原來都係假!

禁慾三個月
上週五(7日)上午11點,素顏Jeana在「變靚D」會見顧問,會面話題正是圍繞將於11月進行的隆胸手術:「我10月要做梁奕倫嘅舞台劇《偷窺》,嵋家接job都盡量避開11月,就係想留個期做手術。」會面時間一小時,除了檢查較早前的改造眼、鼻效果外,Jeana不斷向顧問查詢隆胸細節,如植入矽袋會否影響日後生育外,最關心當然係本來33C的她,上圍皮膚最多能承受僭建多少外來物。唔少𡃁模例如楊梓瑤及陳靜有「E cup」,Jeana誓要向F cup挑戰,「其實話整到最大都係我一廂情願,都要睇到時見醫生聽醫生意見,除咗樣係要跟黃金比例,上圍佢哋都建議我揀番自己承受到嘅size。醫生幫我揀係最新嘅水滴形矽袋,手感好真又唔會穿、唔會有物質外漏,只要手術後三個月勤按摩、唔好做劇烈運動同抬高對手,好快皮膚就適應到外來物。

踢爆假分手
所謂劇烈運動,Jeana直認包括做愛:「冇話唔得,但頭三個月都唔可以太大動作。其實我同男朋友都處於冷靜期,淨係電話聯絡,對我冇乜影響。」表面放風與圍村有米男友分手、又當眾提起男友傷心淚流,本刊卻發現第二日(8日),Jeana即甜蜜蜜拖住男友、帶埋三隻愛狗同大班朋友入長洲,燒烤放狗又煙又酒過埋夜,講嘢大膽,但冇幾成真。假分手斷正,Jeana對住記者一樣口硬:「係佢(男友)打電話氹番我之嘛……我不嬲都冇話分咗手,我係話我哋兩個冷靜緊之嘛!」拍拖四年,有傳圍村男友不習慣女友做明星、又不滿意女友整容隆胸拍性感戲,今次Jeana立定決心僭建,男友就拒絕評論。A級變C級,兩個月前Jeana男友還讚過手感好,C級再想僭建到F cup,手感有冇升級就真係要試過至知啦。

偷窺後升級
把心一橫要做「胸」前最強的Jeana,其實一早已經想做手術。不過隆胸手術需時較長,需要全面停工,人氣急升的Jeana工作排到年尾,尤其係梁奕倫操刀、擔大旗的舞台劇《偷窺》,排練加15場公映絕對不能停工。不過鐵定11月27日尾場後,Jeana就會暫時休息,2012就可以重新挺胸做人! ####


隆胸前度位
本來已經有33C上圍的Jeana以六位數字成為「變靚D」代言人,將接受隆胸手術。上週五,上美容中心向顧問諮詢。


上年平版咪
上年為日籍攝影師米原康正拍攝寫真時,Jeana身材平板,只得B cup。


'08 三年前Jeana參加本刊模特兒比賽面試時,無眉道人樣勁驚嚇,三年後點只變靚D:「我話冇整都冇人信,邊個女仔唔想個樣同身材完美啲!」







水滴形矽袋每隻由80cc至850多cc,想要幾大有幾大,質感貼近乳房外,聲稱𠝹穿都唔會有流質外漏。




9/10


8/10


《蘋果日報》圖片


arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()