六年前經歷「車震」教訓後,朱慧敏的感情生活氹氹轉,直至09年跟在台灣做IT生意的億萬男友Rick Chang拍拖,朱慧敏高調宣示自己有人要,去年更公開透露隨時嫁。以為今鋪上到岸,豈料異地戀又告吹,今年六月,異地情轉淡,朱慧敏遭有米男友悔婚,分手收場。
再次受創,但朱慧敏火速跟前度身家相差一大截、華星冰室老闆EO2的Eddie拍拖。有指Eddie等了兩年,才成功打動女方。男友夠晒耐性,難怪朱慧敏呆坐茶餐廳四粒鐘,等Eddie收鋪,一樣甘心命抵。

呆等四粒鐘
降呢同Eddie的朱慧敏,唔使開工就落男友位於箕箕灣的「華星冰室」打躉,由五點幾到晚上近九點,等足四個鐘陪男友收鋪,毫無怨言。之後拍拖到灣仔船街一間上樓意大利餐廳撐枱腳,食到十一點半,因發現記者,朱慧敏由餐廳後門鬆人,Eddie則行正門離開。
同台灣闊少拍拖玩高調,但對於新戀情,朱慧敏卻一反常態。Eddie亦配合女友,高度戒備。上週三(十月五日),Eddie駕車到上環接完朱慧敏,再去火炭單車鋪買零件,之後原本往大埔區駛去,發現被跟蹤,即極速掉頭撇記者。

吼住七年
朱慧敏與Eddie本來大纜扯唔埋,但有指七年前Eddie在電視城化妝間邂逅剛獲選港姐亞軍的朱慧敏,便膽粗粗上前主動攞電話,從此展開交往。「當時Eddie只係靠EO2接騷,搵朝唔得晚,人哋就係新鮮出爐港姐,所以佢夠膽問人攞電話,但就唔夠膽追人。」知情者說。對朱慧敏流晒口水,Eddie卻忍足七年,耐力驚人。「○九年Eddie同拍拖五年嘅圈外女友分手,但Queenie同Rick一齊,佢咪好似痴男咁繼續等囉!Eddie個樣好花弗,但查實好奄尖,佢好鍾意Queenie性格開朗,覺得呢個女仔好啱自己,半年前一知『女神』同台灣仔甩拖,Eddie就發力。其實Queenie都知Eddie一直好like佢!」

發奮搵錢
半年前,Eddie除了落力追求朱慧敏,同時亦發力搞生意銀,與經理人合資開冰室,霉星變老闆,只為向已屆廿九歲的朱慧敏相信有「將來」。「Eddie年幾前開始教跳舞,收入已經穩定好多,佢話自己三十三歲,想快啲搵錢買樓,於是攞咗幾十萬積蓄,同朋友夾份開茶餐廳,佢日日落鋪,睇實盤生意。」本週一(十日),記者踩落冰室搵Eddie,對同朱慧敏撻着一事,他死口唔認。「我哋仲係了解緊,未正式拍拖。我好驚你哋篇報導出街會嚇親Queenie,搞到佢唔敢見我就慘啦!」有關女友與台灣前度分手,他只不斷說:「佢嘅嘢你問番佢,我無嘢講!」至於朱慧敏,雖跟Eddie一樣否認拍拖,但回應時前言不對後言。「我哋唔係拍拖!(記:但見到去鋪頭陪佢喎!)我去幫襯咋嘛!(記:坐咗四粒鐘喎!)吓……我哋傾生意經之嘛(但你哋經常出雙入對!)其實係一大班人約會。(記:見親都係得你兩個。)......我怕人多!(前言不對後語)。」問她跟Eddie有無發展機會,她一樣答得含糊:「我有咁多男性朋友,邊可以個個都諗!」

阿倫教路
Eddie(彭懷安)早於99年以組合EO2成員身份出道,雖然好舞功,但近兩年卻無新作。幕前事業撈極唔起,EO2成員先後轉型開鋪做老闆。光頭Eddie今年初亦加入行列,與經理人合資開茶餐廳,上至招呼,下至洗碗都落手落腳做。有人緣,開鋪以來,得圈中好友支持撐場,亦得校長阿倫教路,親自指導炮製黑松露芝士多士,命名「校長多士」作為茶餐廳招牌菜。

震後多人愛
現年29歲的朱慧敏,04年港姐亞軍。05年與梁榮忠發生「車震」事件,一度令形象大跌,但努力洗底後,一雙媚眼加上身材好,令桃花越嚟越旺。

梁榮忠
05年與梁榮忠玩「車震」轟動一時,朱慧敏成為男方與鍾麗淇七年情破壞者,形象插水更被雪藏。事隔多年,朱慧敏一直未能洗脫「壞女人」形象。

戚其義
08年,有傳朱慧敏姣掂金牌監製戚其義,才可於大製作《珠光寶氣》演三姨太一角。其後戚監製開拍《飛女正傳》,朱慧敏亦即時「升呢」做第二女主角。

羅鎮岳
09年有傳朱慧敏對《畢打自己人》已婚監製羅鎮岳一樣唔放過,密密出招搏加戲份。

趙永洪
拍攝《畢打自己人》期間,朱慧敏被指與同劇的趙永洪撻着,甚至不介意在車廂當住男方換衫,豪放程度令人咋舌。

Rick Chang
去年中,有傳媒多次拍到朱慧敏飛台灣密會33歲闊少Rick Chang,同時亦踢爆男方攬嘴其他辣妹索女。戀情被揭發,朱慧敏在記者會上死撐與男友感情穩定。 ####


9:00pm
之後朱慧敏在冰室樓上的VIP房打躉四粒鐘,由天光等到天黑,就係為陪Eddie收鋪,然後一齊去灣仔撐枱腳。


1/10 5:00pm密會
當日下晝朱慧敏專登走去筲箕灣東大街華星冰室陪男友Eddie。但一見女友現身,Eddie開心到上前迎接佢。


二人準備上車時,Eddie一度折返鋪頭攞嘢,站在車旁的朱慧敏又繼續等,難得依然笑容滿面,同男友一樣咁等得。


由冰室出發去灣仔上樓的意大利餐廳,二人都係孖住行。直至發現記者跟蹤,怕戀情外洩的他倆才各自從前後門離開。


5/10 8:00pm
雖多番約會被揭破,但仍無損熱戀中的他們繼續見面。上周三,Eddie一收鋪便即揸車趕去上環接朱慧敏。


她的台灣有米男友Rick Chang去年底從台灣飛來香港陪伴,雖有傳二人已分手半年,但朱慧敏至今仍住在貝沙灣豪宅。


今年八月Eddie投資的華星冰室分店開張,老友楊千嬅及梁炳等撐場。而女友朱慧敏則故意待記者散band後才到場。


今年七月Eddie為許志安個唱Solo伴舞,朱慧敏扮得靚靚到後台為他打氣。


之後Eddie載住女友去火炭的單車鋪買零件,再入大埔食飯。其間他發現記者即踩油掉頭,成功撇甩記者。


愛跑馬拉松及參加過鐵人賽的Eddie,感染埋低運動量的朱慧敏愛踩單車。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()