被台灣傳媒形容為金童玉女,如果Chiling真係同言承旭世紀復合,轟動程度拍得住Sammi同安仔。

自爆戀情
由林志玲、陳坤主演嘅新戲《幸福額度》上個禮拜正式上畫,身為女主角,仲要一人分飾兩角,有指演技大躍進嘅Chiling,呢排不斷响國內巡迴宣傳,响其中一次訪問節目入面,Chiling突然自爆戀愛ing:「我有喜歡的人,最近我喜歡幽默的男孩。」究竟係真心話,抑或純粹谷戲做宣傳,但Chiling又真係講到似層層喎:「我還沒有想要結婚,可是我想要愛情,我肯定我要愛情,我最大的希望就是能夠在陽光下手牽手,就很滿足了。」至於男朋友係邊個?Chiling話未係適當時候公開,擔心帶嚟太多負面報導,不過就俾咗個好大嘅貼士:「我覺得兩個人分手,有時候不一定有對或錯,那怎麼樣再繼續,就看兩個人能不能夠知道彼此過去的錯誤,重新面對。」

愛屋及烏
擺明講緊翻兜有情人,至於係馬桶太子爺邱士楷?定係言承旭?Chiling繼續暗示:「我不會嫁入豪門,也不在意,我很肯定完全不在意。」邱士楷確定出局。言承旭疑似再抱得美人歸,Chiling出席電影宣傳活動,俾記者逼供,希望佢公開另一半身份,答案當然係帶記者遊花園:「不能(公開),陳坤老師跟我說,感情的事都不要答!」當事人唔答,記者於是問Chiling嘅「好姊妹」蔡康永:「時間會改變一個人,如果心動過,隔了幾年還是會關心對方,這個人也許會給她(Chiling)新的感覺。」蔡康永仲話言承旭好識關心身邊朋友,早幾日先收到佢送嚟嘅蛋糕,對言大少有讚冇彈。


接受鳳凰衞視訪問,Chiling突然自爆戀情,仲話近年鍾意男仔有幽默感,而另一半更擁有一顆善良的心喎。


舊年言承旭上湖南衞視節目《快樂大本營》,睇番Chiling响同一個節目中提到曾經錯過一段婚姻,言承旭突然眼濕濕,自責唔夠好,唔識表達自己嘅感情,睇嚟當日佢哋選擇分手,彼此都好後悔。 ####


出局愈嚟愈肥嘅馬桶太子爺邱士楷,講真,出局都好合情合理!


同陳坤响北京宣傳新戲,Chiling攞對方做擋箭牌,拒絕公開另一半真正身份。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()