蘋果》專訪「同 Edison只係攬攬錫錫」Cammi願驗處子之身

【重開艷照門之模剖白】事隔三年,陳冠希( Edison)再爆慾照風波,這次被爆偷嗒剛夠秤的 16歲中四學生妹、模謝芷蕙( Cammi),形象破產的他立即再次潛水, Cammi之前曾哭訴第一次給了 Edison,還強調做足安全措施,又指男方要她拍兩分鐘情慾片段,但本報記者昨致電 Cammi,她竟失憶自打嘴巴,堅稱跟慾照中赤膊 Edison只是攬錫男女朋友,沒發生過性關係。為證處子之軀,更不介意找醫生驗身。 Cammi昨足不出戶,卻在微博透露失身傳聞令她崩潰。


其他娛樂名人影片

C: Cammi 記:記者記:有報道指 16歲嘅你自稱第一次畀咗 Edison,仲話做足安全措施?C:我絕對冇同人講過私下發生過呢啲嘢,我同佢完全冇性關係,只係男女朋友,錫錫。記:你否認同 Edison發生過性關係,家仲係咪處子之身?C:呢個唔講啦,如果大家想知,我可以去驗,如果有得驗,我要同媽咪講先得。記: Edison同你拍拖時,係咪清楚知你 16歲?C:佢知我幾歲先同我拍拖。記:你同 Edison拍拖,兩個人喺屋企做啲乜?C:有入過房,睇電視,房度有電視,有攬呀,大家有攬。

放大圖片
Cammi昨日沒返學留家中避靜,卻兩次更新微博為自己辯白。

Cammi昨日沒返學留家中避靜,卻兩次更新微博為自己辯白。

放大圖片
模 Cammi將於年底推出月曆,慾照爆發前已完成拍攝工作。

模 Cammi將於年底推出月曆,慾照爆發前已完成拍攝工作。

「沈志明唔係好人」 放大圖片
年僅 16歲卜卜脆的 Cammi,露腰為月曆擺甫士拍照。

年僅 16歲卜卜脆的 Cammi,露腰為月曆擺甫士拍照。

記:傳聞嘅兩分鐘情慾片段呢?C:冇可能,亂講。記:情到濃時, Edison冇進一步有要求咩?C:大家冇提及過要做呢啲嘢,可能佢覺得我太細個,仲係小妹妹, respect(尊重)我,最 close咪錫錫。記:喺好多慾照入面, Edison都赤膊,你鍾意攬唔着衫嘅 Edison?C:男仔天氣熱,喺屋企都會咁,我爹哋都係。記: Edison係咪好好攬,好好咀?C:唔知。記:如果同萬寧哥哥沈志明比較,邊個好啲?C:唔好提佢,我冇同佢(咀),因為佢唔係好人,我同 Edison係拍拖,我同沈志明乜嘢關係都冇。記:情慾短訊顯示, Edison有叫你帶校服同泳衣去佢屋企,仲話訂咗性感內衣畀你着?C:講吓㗎咋,我冇帶上去,我冇着嗰啲內衣,我喺佢屋企有着衫,着自己啲衫。記:有冇喺 Edison屋企過夜?C:冇,我要返學,拍拖時玩到夜晚 9點幾就返屋企。

「係我第二任男友」

記:點解要影呢啲情慾相?係咪想騷畀朋友睇?C:係一個回憶,情侶之間影呢啲相好正常嘅。記:慾照流出, Edison急發聲明同你分手,覺唔覺佢好負心。C:(好留戀語氣)佢唔係,大家唔係因為呢件事分手,大家性格唔啱,可能我太細個。記:咁覺得 Edison性格點,對你闊綽定為人自私?C:(偷笑)我諗吓先,鍾意一個人,缺點都會變成優點。記:你同 Edison拍拖時,有冇對佢曾於 08年爆過淫照事件存有戒心?C:嗰時我太細個,冇睇過啲相,鍾意一個人唔應對佢有戒心。記:點解你明明失戀,但都可以咔咔聲笑?C:今日已經喊唔出,喊唔係因為分手,係我好驚,唔識點處理。記:你好似唔介意講 Edison,但好抗拒提沈志明?C:(滔滔不絕) Edison我都唔想講咁多,但我要講出嚟,等件事先冇咁醜惡。記:會同 Edison復合嗎?C:唔會,只係一齊嗰刻好鍾意佢。記:同 Edison拍拖時,有諗過嫁畀佢嗎?C:冇諗咁長遠。記:你哋戀情快嚟快去,好兒戲。C:我覺得根本似係一場夢,噚晚瞓覺諗咗好耐先接受到呢個係事實,我唔識面對我身邊朋友,佢哋見到呢啲相,唔知我哋一齊拍拖,我隱瞞父母拍拖,好抵鬧。記: Edison係你第幾個男朋友?C:攬攬錫錫計,佢係我第二任男友,我 14歲初戀,對方係同學嘅朋友。

父責罵母親擔心

記:回想同 Edison呢段感情,有乜嘢最難忘?C:其實唔知,但就最刻骨銘心,搞到咁大件事。記:以後敢唔敢同圈中男仔拍拖?C:唔知,驚佢哋會怕咗我,我自己好黑仔,如果有機會,唔好話圈唔圈中人,啱 feel先得,拍拖講緣份。記:事件曝光,校方同父母點講?C:老師對我好好,我今日(噚日)冇返學,唔想影響到同學,媽咪知道件事好擔心,阿爸冇打我,但有鬧我。我會繼續完成中五課程,好想入讀演藝學院,我都鍾意入行。記:你被指疑似整容。C:好笑,唔知開心定唔開心,報道話我靚咗,可能我間尺鼻,見過我個樣都知唔係標青,模中我覺得 Angelababy最靚。我將來唔考慮整容,冇諗過用個樣搵食。採訪:比華利


在 Cammi與 Edison的疑似床照中, Cammi連親熱都不忘戴大眼仔。

百變長臉人獸皆宜

 

 

網友惡搞:百變長臉人獸皆宜
其他娛樂名人影片

陳冠希被爆出與模 Cammi的慾照,迴響最大的竟是 Cammi的外表。有眼利網友認出大鼻矇眼的 Cammi竟與形象指導張學潤( Nelson)有九成以上相似,更有人惡搞將 Nelson的臉孔放到 Cammi的校服照上,又有網友指 Cammi和阿根廷球員迪馬利亞、羊咩和鬥牛梗的樣子相似。Nelson昨日表示願免費為 Cammi做形象變身,他說:「我建議佢先掉咗對大眼仔,咪黐假眼睫毛,可以試化戚眼妝。仲要讀多啲書,氣質都唔同啲。」

放大圖片
Nelson

Nelson

放大圖片
迪馬利亞

迪馬利亞

放大圖片
Nelson五官 Cammi頭

Nelson五官 Cammi頭

放大圖片
羊咩

羊咩

放大圖片
Cammi五官 Nelson頭

Cammi五官 Nelson頭

放大圖片
鬥牛梗

鬥牛梗




Cammi


變靚攻略:談情返學唔除大眼仔

愛美是女人的天性, Cammi也不例外,近年化妝工具層出不窮,「大眼仔」 con更是時下少女恩物, Cammi和很多模一樣,幾乎每逢拍照都先戴上「大眼仔」,令雙眼立時變大幾倍,變得更可愛悅目。

放大圖片
大眼仔

大眼仔

放大圖片
細眼妹

細眼妹

上堂照化妝

Cammi與陳冠希拍親熱照時,也離不開戴「大眼仔」和假眼睫毛,即使兩人情到濃時咀到面紅耳赤, Cammi依然一臉「戰鬥格」,未以素顏示人。素顏有點矇豬眼的 Cammi,連回校上課都戴「大眼仔」兼薄施脂粉,可見她極其注重外表。慾照風波發生後, Cammi被記者追訪,起初她戴口罩回家,後來下樓接受訪問,她也化上淡妝,畫了眼線和戴「大眼仔」才接受訪問。


Cammi的素顏學生相,跟平日化妝出鏡判若兩人。

網友惡搞:百變長臉人獸皆宜
其他娛樂名人影片

陳冠希被爆出與模 Cammi的慾照,迴響最大的竟是 Cammi的外表。有眼利網友認出大鼻矇眼的 Cammi竟與形象指導張學潤( Nelson)有九成以上相似,更有人惡搞將 Nelson的臉孔放到 Cammi的校服照上,又有網友指 Cammi和阿根廷球員迪馬利亞、羊咩和鬥牛梗的樣子相似。Nelson昨日表示願免費為 Cammi做形象變身,他說:「我建議佢先掉咗對大眼仔,咪黐假眼睫毛,可以試化戚眼妝。仲要讀多啲書,氣質都唔同啲。」

放大圖片
Nelson

Nelson

放大圖片
迪馬利亞

迪馬利亞

放大圖片
Nelson五官 Cammi頭

Nelson五官 Cammi頭

放大圖片
羊咩

羊咩

放大圖片
Cammi五官 Nelson頭

Cammi五官 Nelson頭

放大圖片
鬥牛梗

鬥牛梗




Camm


變靚攻略:談情返學唔除大眼仔

愛美是女人的天性, Cammi也不例外,近年化妝工具層出不窮,「大眼仔」 con更是時下少女恩物, Cammi和很多模一樣,幾乎每逢拍照都先戴上「大眼仔」,令雙眼立時變大幾倍,變得更可愛悅目。

放大圖片
大眼仔

大眼仔

放大圖片
細眼妹

細眼妹

上堂照化妝

Cammi與陳冠希拍親熱照時,也離不開戴「大眼仔」和假眼睫毛,即使兩人情到濃時咀到面紅耳赤, Cammi依然一臉「戰鬥格」,未以素顏示人。素顏有點矇豬眼的 Cammi,連回校上課都戴「大眼仔」兼薄施脂粉,可見她極其注重外表。慾照風波發生後, Cammi被記者追訪,起初她戴口罩回家,後來下樓接受訪問,她也化上淡妝,畫了眼線和戴「大眼仔」才接受訪問。


Cammi的素顏學生相,跟平日化妝出鏡判若兩人。

拍慾照可恥 應就醫戒色Lisa S.羅霖圍插陳冠希

【重開艷照門之全城鬧爆】淫照風波男主角陳冠希( Edison)與模謝芷蕙( Cammi)的親密照及短訊日前流出,不少人覺得女方博上位,但亦有人斥 Edison死性不改,羅霖前晚出席活動時更叫 Edison看醫生戒色, Lisa S.就以「 It's a shame!(真羞恥)」來評論事件。

由亞姐組成的仁美清叙前晚於圓方舉行慈善首映,籌得 80萬元善款。羅霖受訪時被問到對陳冠希( Edison)一事的看法,她直斥此事敗壞風氣:「家啲女仔好開放,全部女追男,好多女仔都約我個仔出街,我叫佢推晒。」

放大圖片
Lisa S.斥陳冠希行為可恥。

Lisa S.斥陳冠希行為可恥。

放大圖片
羅霖(右)與謝安琪齊出席慈善首映時,呼籲陳冠希要戒色。

羅霖(右)與謝安琪齊出席慈善首映時,呼籲陳冠希要戒色。

指 Cammi博上位 放大圖片
左起:陳偉霆、何韻詩、阿嬌及阿 Sa前晚同出席汽車活動。

左起:陳偉霆、何韻詩、阿嬌及阿 Sa前晚同出席汽車活動。

講到模 Cammi,羅霖說:「明眼人都覺得佢唔係受害者,家啲人博上位好犀利,但係博上位都應該用正常途徑。」她又認為 Edison死性不改:「佢應該睇醫生戒色,好似戒酒戒毒啲人去戒療所。」Lisa S.及 Rosemary等前晚到中環出席海灘清潔宣傳活動,當年 Edison被指撬走與吳彥祖拍拖的 Maggie Q,對於 Edison再有慾照流出, Lisa說:「 It's a shame!(真羞恥)雖然唔知內情,但已經唔係第一次發生。」 Lisa更笑指當時不是萬聖節,為何會要求女方着制服,又覺得現時模很易出名,但 Lisa不覺 Edison有怪癖:「唔奇怪,每個人都有唔同興趣,但我永遠都唔會影呢啲相,工作都唔會影。老公從來冇叫我影,就算結咗婚都好,太危險。」 Lisa笑言不抗拒以 cosplay冧老公,因為可令夫妻關係保持新鮮感。

阿 Sa為阿嬌解圍

另外,蔡卓妍(阿 Sa)與鍾欣桐(阿嬌)前晚於將軍澳出席汽車活動,曾與 Edison拍過淫照的阿嬌受訪時,阿 Sa即為好友解圍,更叮囑阿嬌盡量不要與異性拍照。與男友陳偉霆同場的阿 Sa表示情侶會影合照,但一定不是影慾照。採訪:楊潔雯、盧妹攝影:黃文偉


陳冠希與模 Cammi的親密照流出後,引來不少藝人抨擊。

周秀娜寸 Edison狂熱龍友
其他娛樂名人影片

周秀娜、官恩娜及杜汶澤前晚於尖沙嘴出席頒獎禮,娜姐以一襲低胸連身裙大騷事業線。對於近日陳冠希( Edison)與 16歲模 Cammi的慾照流出,娜姐說:「好同情 Edison,佢只係龍友(攝影)愛好者,仲係狂熱分子,佢咁鍾意影咁下年公司搞個攝影會,可以請佢嚟,但就冇制服得 cosplay,唔知啱唔啱佢。」娜姐又暗寸 Cammi主動放出慾照:「好似歌唱比賽攞咗金咪,有啲人會放喺屋企,有啲人鍾意攞出嚟同朋友去唱卡拉 OK。」而杜汶澤直言與 Edison有共同嗜好,但自己則喜歡影片場對手,問他會否羨慕?他說:「我老喇,而且要有佢咁嘅本事,不過就唔好傷害到人。」採訪:王崇穎攝影:陳慧安


周秀娜暗寸模 Cammi放料。

Cammi咀完陳冠希 情緒崩潰冇返學

陳冠希與o靚模學生謝芷蕙(Cammi)慾照流出後,Cammi即成為焦點。可惜換來代價是被人肉大起底,年僅16歲的她因此壓力爆煲,不只夜半哭得淚眼矇矓,情緒已陷入失控邊緣的她,昨日索性不返學,瑟縮家中避世!

本報率先爆出31歲(界刂)女王陳冠希(Edison)秘撻16歲學生妹Cammi,引起全城哄動,二人多張情慾照片流出,更令Cammi一啜成名,被迅速人肉起底之餘,連日來更成為傳媒追訪對象。事件爆出後,Cammi雖然頭兩天仍如常上學,可惜仍未成年的她終抵受不住各方壓力,昨日向學校請假,選擇自我封閉。

雖然Cammi就讀位於九龍灣的學校昨日仍作高度戒備,以應付傳媒對Cammi的貼身追訪,直至上課鐘響起,一直未見她的影蹤,其位於秀茂坪的屋苑亦未見Cammi人影出現,記者以短訊問她為何沒有上學?她只用英文回覆:「唔好跟我,我好攰!謝謝!」

社工專責處理個案

及後記者致電她的經理人Admond,他親證Cammi因精神幾近崩潰,所以決定向學校請假:「佢真係返唔到學,本來尋晚(前晚)決定返,但今朝(昨早)佢家人同學校商量後,覺得佢情緒不穩,所以請假一、兩日,等佢好番先返學。」難怪Cammi昨日於微博吐露心聲,並寫:「連日來的報道及追訪,已令我身心疲累,真的不想多說了!」

據知,自事件爆出後,Cammi連續兩晚失眠,每當想起事件都眼淚狂標,精神一蹶不振,經常瑟縮床邊飲泣。學校知道她情緒不穩,除有老師開解外,更找駐校社工專責處理Cammi的個案。學校又讓她好好休息,考慮給她多請假幾天,預計下周一才上學。

對於有報道指Cammi把「第一次」獻給Edison,Cammi在電話極力否認:「我乜都冇承認過,我冇同佢發生關係,希望傳媒唔好亂寫,我真係好大壓力。」她再於微博補充為這個報道搞到完全崩潰。話雖如此,據知Cammi私底下仍跟Edison有聯絡,男方更用冧功狂氹Cammi。不過,Edison的微博至今還未有更新。

沈志明博嘴贈興

此外,網友亦地氈式搜尋Cammi舊相,以其名開設戶口魚目混珠。雖然Cammi堅稱第一次拍拖,但不乏與男友人的連體嬰合照。而Cammi本身亦曾上載食香蕉相,令人想入非非。而曾與Cammi鬧不快事件的萬寧哥哥沈志明亦於微博贈興:「很多事,不需太多言語,時間能證明一切。」而Edison父親陳澤民對於兒子的事三緘其口,並說:「冇嘢講,唔該!」

專案組

年僅16歲的Cammi壓力爆煲,情緒已陷入失控邊緣。

陳冠希與謝芷蕙慾照流出後,引起全城熱話。

莊思敏警告:色字頭上一把刀

慾照事件,令Edison和Cammi成為城中談論對象。莊思敏、徐靖雯、吳雨霏等各有睇法!

莊思敏:「小心女人!沈志明已經一次,依家係第二次!動機好明確,色字頭上一把刀,依家啲模好勁,為咗單新聞不擇手段,性感同感情都可以出賣。」她又表示即使Edison主動向她發動追求,亦不會理會。

徐靖雯:「我以前和男友吃飯或普通搭膊頭合照都會有,拍拖肯定很甜蜜,拍些親密照很正常,我手機都會有,但要保管都很小心。看了報道很奇怪,為甚麼相片會流在媒體手上?這些相放在手機應要Set密碼。現在當模的女生年紀很小,希望她們多讀書,不認為早出來工作是好事。」

吳雨霏:「呢啲係佢個人口味,我唔清楚,自嗰件事(床照)之後同佢冇聯絡。(認為陳冠希自床照事件後仲未真正上一課?)係佢嘅事,我唔想評論太多,係佢個人喜好,可能佢鍾意。我接受拍親密照,正常人都會影,但身為公眾人物會小心。」

盧頌之:「我唔識Cammi,佢16歲卜卜脆,佢哋一齊唔知有冇違反法例。(信唔信佢跌兩次電話?)唔知,佢咁唔小心,叫佢身邊啲男仔小心。我唔識Edison,只知佢情史好豐富,不過所有男人都鹹濕。(你會唔會影床照?)信任對方都會影,不過會好小心同好保護個電話,仲會係相片加密碼。」

莊思敏提醒色字頭上一把刀!

盧頌之會將「蜜」照加密碼,更會保護電話。

羅霖斥死性不改

羅霖前晚以「仁美清叙」主席身份出席慈善首映,身為人母的她,談到Edison搭上16歲學生模Cammi時,即斥責Edison死性不改,應如染上酒癮、毒癮般前往「戒色」,她說:「男女都唔啱,個女仔都好犀利,明眼人都睇得出佢唔係受害者,想紅應該用其他方法。」羅霖覺時下後生女開放,兒子15歲已有女仔主動追求,她着兒子推卻,待18歲才拍拖。

而已為人父的陳奕迅前晚首度開腔,他坦言從同事口中得知事件,並透露近年甚少接觸Edison及見面,連網上亦沒有「吹水」,問到對事件有何睇法?他說:「關我咩事。(覺唔覺佢有病態?)其實冇咩可以評論,相信社會始終有人有呢啲行為。(會唔會睇緊個女?)佢應該識保護自己,等媽咪教啦!」

羅霖自爆兒子被女仔主動追求。

陳奕迅坦言近年甚少接觸Edison。

趙彤寸「下半身思考」

周秀娜前晚出席頒獎禮時直斥Edison是「龍友愛好者」,更笑言要邀請他參加其公司舉辦的攝影團:「不過唔係校服嘅,唔知佢啱唔啱囉!」而趙彤亦在微博寸Edison用「下半身思考」:「請你們抱怨被利用前,先反省自己是否先甘後苦及管好自己的下半身!」

另一邊廂,杜汶澤及陳百祥(阿叻)亦分別笑爆Edison,阿澤笑言與陳冠希同樣愛攝影,但對象不同,他說:「我嘅對象係工作上合作,佢嘅對象係對方好合作。(羨慕?)我老喇!第一次拍拖個女仔都係16歲,但我15歲。」

至於阿叻笑指Edison比陳振聰好,因為欺騙的對象較年輕,並寸Edison是「天煞孤星」:「我都想做佢,不過我呃唔到人,冇人信我!」

周秀娜嘲Edison玩校服誘惑。

杜汶澤

阿叻和杜汶澤笑爆Edison。

趙彤寸Edison管好下半身

陳冠希(Edison)偷嗒16歲學生o靚模謝芷蕙(Cammi),多張慾照咀相網上瘋傳。事件被本報踢爆後,眾女星紛紛圍插Edison,模界代表周秀娜(Chrissie)及莊思敏揚言對他零興趣,盧頌之寸爆他鹹濕,台灣模特兒趙彤更在微博寸Edison管好下半身。

趙彤
趙彤

有鋪影相癮的Edison,與16歲學生o靚模Cammi的咀相日前流出後,男方急發聲明與女方劃清界線並即飛她,此事觸動不少女性的神經,Edison淪為女人公敵!

莊思敏
莊思敏
盧頌之斥Edison衰鹹濕。
盧頌之斥Edison衰鹹濕。

莊思敏:唔會睬佢

台灣女模又是沈志明緋聞女友趙彤亦在微博寸Edison用「下半身思考」,她寫道:「社會上某些男人只用下半身思考,請你們抱怨被利用前,先反省自己是否先甘後苦及管好自己的下半身!」同屬模界中人的Chrissie,前晚出席頒獎禮時直斥Edison是「龍友愛好者」:「如果佢咁鍾意影,我公司有個攝影團,不過唔係校服嘅,唔知佢啱唔啱囉!」

而出席另一活動的莊思敏,被問到有否接獲Edison的攝影「邀請」?她說:「佢send SMS嚟都唔睬佢啦!」並寄語對方「小心女人」:「色字頭上一把刀,依家啲o靚模好勁,為咗一單新聞連性感同感情都可以出賣。」

盧頌之:可能犯法

另一邊廂,同是o靚模的盧頌之亦不值Edison所為:「男人大多數都鹹濕嘅,Cammi咁卜卜脆,Edison同佢一齊可能犯法架!」並自爆會與男友拍床照,但會加設密碼防外洩。

此外,面對兒子再爆桃色醜聞,Edison父親陳澤民昨日接受電話訪問時僅說:「冇嘢講,唔該。」

文:影視組

Cammi聞失童貞崩潰

16歲學生o靚模Cammi慘遭Edison啜爆相拖累,每晚半夜她喪喊情緒失控,Cammi就讀的九龍灣學校及其父母昨日決定不讓她上學,在家休息,由社工心理輔導,而Cammi昨日以短訊回應記者「I am so tired(我好疲倦)」之後沒有再回覆提問。不過強裝堅強的她,當得知有雜誌傳她被Edison奪去「第一次」後再度崩潰,她在電話中激動地否認有接受訪問:「我冇同Edison發生任何關係,唔好亂寫,我好大壓力!」收線後再到微博留言否認傳聞。據知Edison與Cammi其實仍有聯絡。

有網友更將Cammi與時裝判官張學潤(Nelson)惡搞合成相,甚至冒她名字在相片網開戶及上載其舊相。自稱初戀的Cammi,曾與不少男友人錫面冧合照,還有食香蕉自拍。

阿叻:佢係女人嘅天煞孤星

近日Edison與16歲學生o靚模Cammi爆出親熱咀嘴慾照,掀起全城熱話,前晚出席電子產品活動的杜汶澤笑言自己與Edison同樣愛攝影,但對象卻不同,阿澤說:「我嘅對象係工作上合作,佢嘅對象係對方好合作。(羨慕?)老喇,如果有番咁嘅年紀都會羨慕。(佢傷到人?)人生有好多傷害都只係暫時,長遠就係一種學習。(佢愈搵愈後生?)咁要有番咁上下本事嘅。」

杜汶澤
杜汶澤
陳百祥
陳百祥

而為電視節目錄影的陳百祥(阿叻)則認為Edison是女人的天煞孤星:「個個男人都想做佢,包括我,不過我呃唔到人,冇人信我。(個女仔畀佢呃?)感情冇呃唔呃,一定係你情我願,不過做事要諗後果。(個女仔太細個?)無分大細,小甜甜都唔細啦,佢都中劫!」他笑言對方比陳振聰好,因為對象比較年輕。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()