是咁的,八月時我在iPhone的音樂應用程式內,看到BOY'Z的〈Ready To Go〉新歌試聽,

心想:「唔係啩?!舊歌乎?」一按之下,新歌是也,重點在於「BOY'Z」,仍是Kenny(關智斌)和Steven(張致恆)。

當不止生命,連緣份基本上也無take two之下,不論拖友、朋友、同事、鄰居,緣盡亦只好say goodbye,去盡啲,還可以生死不相往來。Kenny和Steven,緣起於○三年,以為「緣盡」於○五年,誰知今年還是巧妙地重組合體。

較年長的Kenny說:「我不嬲都好照顧佢,識咗咁多年,我哋都好似兄弟啦!好開心,今次重組,反而有時佢會提番我。」話雖如此,在Steven的「主場」(畫室),他還是對「細佬」相當照顧,Steven腰間的圍巾,是Kenny的私伙,也是由他為巴打繫於腰間。

巴打再上戰場,要準備的,並非重裝,Steven稱:「呢幾年我哋大家都有經歷過唔同嘅嘢,比起八年前乜都唔識,今次好好多!」

Kenny天與地一線間

Kenny稱,有Steven在身邊,他會多了一份信心、安全感,只是八年前的Kenny,還未洞悉同伴威力,「嗰時我哋去到邊都有助手、髮型、化妝,一team人照顧住。而我就好錫佢(Steven),始終我哋係二為一體,我又大過佢四年,初時梗係當佢係細佬啦!(Steven:「依家唔係咩?」)

「畀我講埋先啦!佢嗰時仲細,得嗰十八歲,到後期我就覺得佢太hea,成日掛住瞓,遲到,話佢,佢又賴皮話:『我由細到大都係咁o架啦!』所以到後期,我哋直情係冇偈傾。」

時為○五年,即Kenny口中的「冇偈傾」階段,剛巧他被安排作個人發展,外間反應好得連劉華也點名大讚,偏偏本地市道不景氣,令他轉戰祖國搵人仔,返大陸拍劇,仲要唔係做主角。「初時其實真係有啲唔慣,喺香港有好多嘢都有同事照顧,上到去,我一個人拖住個篋,收工就返賓館,對住四道牆,每日都諗好多嘢。

Kenny與張敬軒(左)的緋聞,傳足五年。

「喺大陸拍劇,好講team work,到嗰時我先發現,自己之前其實唔係好識同人相處,都好自我中心,所以先同Steven冇偈傾。到今年三月,Mani要我哋一齊為日本嘅fashion week表演,我同Steven再合作,一開始嘅時候,我都有test吓佢o架。排舞就交晒畀佢搞,佢真係排好咗先叫我join,交代咗好多!見到呢個細佬大個仔,我都好安慰!」

Steven坐在Kenny旁,同時展露出一個極具滿足感的笑容,並向後者遞上一包檸檬茶,盡顯巴打情。除Steven外,Kenny名字附近最常出現的,非「張敬軒」或「小斌女」莫屬,「以前『小斌女』好唔舒服o架,依家睇開咗嘞,都係一個有娛樂性嘅稱呼啫,唔係寫得太核突,都冇乜所謂啦!

「我哋同佢(張敬軒)不嬲都friend,一開始要搞呢隻碟,我哋就已經搵佢寫歌,佢幫我哋寫咗兩首歌,仲收咗特平友情價添!」

之前傳出許廷鏗「硬搶」軒軒,Kenny稱現已處之泰然。

Steven 化缺失為機會

相比Kenny的「天與地」,Steven的轉折點更多,由Boy'z到Sun Boy'z再返回BOY'Z,他當過咖啡室侍應、攝影師,收入由近七位數字直插到底,廿七歲回望,他仍處之泰然。「搵得多嘅時候,我二十歲都未夠,有錢喺手就攞晒去玩,做嘢又真係當打份工,extra嘢唔做,其實都好任性。

「不過,四年前信咗主之後,我開始識得反省,唔會好似佢(一指Kenny)講咁,為咗瞓而遲到,仲可以起到身,九點準時返教會。做waiter我都得o架,哈哈!我面皮夠厚吖嘛!」

Boy'z沒有Sun Boy'z,成員有陳偉霆(左一),Kenny與Steven(左一、二)外,還有鍾舒漫(右二)。

除了Steven的主外,遇上與他合資開畫室的Eric、也為Steven上了寶貴一課,「Eric教咗我好多嘢,畫畫只係其中一樣,最重要係責任感,依家我好多時候都喺度(畫室),開門係我,到半夜鎖門嘅都係我。你可以話我係所謂嘅老闆,咩都要上心,但係就係因為呢個係我嘅責任,我更加唔可以hea做。

「但係咁,有時我留晏啲,都係因為打機啫,近排打緊《Batman》(Xbox遊戲),每日我瞓幾個鐘就OKo架嘞!之前排舞又要做舞台劇,我日日瞓得兩粒鐘添咋!」

Steven稱努力工作,為養家之外,還是為了自己,「以前做人冇乜目標,依家最基本嘅係對得住自己,有時人哋畀咗機會我,都要我識珍惜先得o架!以前未識,依家我未至於做得好好,仲學緊嘅。」

因為緣份,Steven(右)遇上拍檔Eric(左),展開畫室「老闆」新一頁。

重組不失霸氣

八年前Boy'z初組時,Kenny和Steven分別二十二歲及十八歲,現在二人一個已是「三字頭」,一個則「廿到抆」,重組也只是把原有的小楷「oy'z」變成大楷「OY'Z」,字面改變易,難的,是他們再次「有偈傾」。

Kenny在祖國生活中自省,Steven則蒙主指引,各有前因下,重組擦出火花,至少他們這樣想。Kenny睜大雙眼說:「今次喺Mani一開始拍板叫我哋重組之後,全部嘢都放晒畀我哋兩個搞,我哋大個仔,好多嘢都搞得掂嘅。」

訪問當日,Kenny還喜孜孜跟Steven展示剛於H&M購入特別毛衣,盛惠$399,後他穿上同一件毛衣,去看張敬軒演唱會。

Stvene接着說:「唔改名繼續叫BOY'Z,係因為方便登台,呢兩年大陸好多登台請我哋,有時一個有時兩個一齊,都係叫BOY'Z,改大細楷,都係一個小轉變啫。」

變幻才是永恒,不分大小,Kenny吸啜着巴打贈飲的檸檬茶,再補充:「變嘅仲有我哋對對方態度,以前我對佢係閂晒閘o架,依家我會聽佢嘅idea,有交流先有進步。有時我諗,我哋都幾似拍拖o架,都係要溝通同體諒,不過一場兄弟,無計嘅!」

八年前,Boy'z首張大碟《LALA世界》,Kenny與Steven賣的是陽光、青澀。

今年,Boy'z變BOY'Z,經過歷練,內外也man晒。

一人有一點卡乸

在Steven畫室大門側,掛了他一幅「星光燦爛」的畫作,「本來幅畫啲用色好沉,因為我畫嘅時候好唔開心,所以大部分都係黑色。

「之後我覺得幅畫太多負能量,所以用咗教班用剩嘅物資,冚晒之前啲黑色,再黏啲星星、掃唔同嘅顏色上去,colourful啲,似番我多啲。」

自言樂天的他,還以「卡乸」感染巴打,請Kenny上畫室作畫,「我畫咗英國國旗,Steven見到就提議我潑啲金色上去,潑完又真係好得,有啲大師feel添。依家我掛咗幅畫喺屋企。」

「卡乸」可作點綴,真正令人生添上色彩的,還是知心巴打,或絲打。

米字旗乃Kenny心頭好,他稱完成畫作後稍嫌單調,得Steven「提點」,為作品添上色彩。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()