早兩日Spy經過理大,見學生圍住民主牆起哄,原來有同學投訴S Core的文康大樓4樓的「茶樓」餐廳,話說同學叫咗個美味炒烏冬,睇真啲竟然有大大隻木夾匿埋入面,炒烏冬同木夾已經俾豉油染成啡色,證明比廚師落鑊炒過。同學即時將恐怖場面影低,連千字文放上民主牆! Spy聽到有同學討論話有機會是廚師不慎將夾着訂單的木夾掉進食物,不過始終好唔衞生,只見「茶樓」在民主牆貼出回應話:「向理大師生表示歉意,並承諾加強員工培訓及改善工作流程,以避免類似事件再度發生!」口脗十足政府高官,去參選特首都得喎!

 

U SPY:
校園至爆猛料,U SPY一定睇實。 ####


有圖有偈傾,同學發現炒粉加咗料,立刻影低貼上民主牆,即時引得同學圍觀!


U Spy親身去試吓食物有冇問題,雖然冇肚痛,不過賣相同味道差咗啲囉,似乎「茶樓」要改善!


經理封口「茶樓」經理同熟客都有傾有講,但Spy一問加料事件就封口話唔方便回應。


羅同學測量學Yr.3 我覺得成個夾响碟粉都幾嚴重,我唔鍾意嗰度啲調味料周圍放,枱面又油淋淋,感覺麻麻。


黃同學物流學Yr.3 出嚟食嘢避免唔到衞生問題,我相信其他餐廳都有機會發生呢啲事。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()