每年《歡樂滿東華》都會有一個唱歌籌款環節,年年都係一班慈善之星霸晒呢個Solo位,好難會令人有驚喜,但今年就爆出咗一個食物及衞生局長周一嶽。

局長周一嶽由東華三院黃笏南中學管弦樂團伴奏高唱〈忘不了你〉,佢未開始唱歌時,啲音樂都叫人幾咁陶醉,但當佢一開腔,就令你成個人醒晒,皆因佢走音甩拍子之餘,仲加入咗朗誦同男高音呢兩個元素,真係令人又驚又喜。

周一嶽的「嶽」曲,即時於網上瘋傳,好多網友都話佢似技安開演唱會,亦有人話佢o既「嶽」曲比神曲更大威力,不過亦有唔少網友就力撐周一嶽很有善心,為咗籌款努力地唱下去,絕對係勇氣可嘉。

食物及衞生局長周一嶽於《歡樂滿東華》獻唱〈忘不了你〉的片段,即時瘋傳網界。

周一嶽高歌〈忘不了你〉時表情肉緊,表現認真。

有網友力撐周一嶽有勇氣去唱,已經是值得欣賞的。有網友笑指於酒樓看這個節目時,所有食客都笑爆嘴。

忘不了的「嶽」曲

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()