慾照後開工被狂寸Cammi、張學潤、莊思敏驚變 3胞胎

令陳冠希事業、品味皆插水的 16歲慾照學生妹謝芷蕙( Cammi),昨日自慾照事件後首次出席活動,可惜全程慘被狂玩,跟她猶如餅印的張學潤( NelNel)更與莊思敏輪流狂寸她。不過當三人合照時,卻發現他們離奇地相似。


其他娛樂名人影片

莊思敏、張學潤及謝芷蕙等昨於西九龍出席 online game活動,同場還有爆乳超蓮 Iris及 Monna以 cosplay造型示人。爆出與陳冠希的慾照事件後,昨日 Cammi首次出席公開活動,她甫出場司儀即問眾嘉賓可有勸諫說話予她?莊思敏即說:「以後生生性性啦!」

放大圖片
左起: Cammi、張學潤及莊思敏看似三胞胎。

左起: Cammi、張學潤及莊思敏看似三胞胎。

放大圖片
Iris(左)與 Monna齊齊谷胸上陣。

Iris(左)與 Monna齊齊谷胸上陣。

張學潤代講好話

在遊戲環節, NelNel見 Cammi抽中與一名 15歲現場觀眾合作時,亦忍不住說:「呢啲年紀咪啱你囉!」在台上莊思敏刻意避與 Cammi合照,即使司儀拉攏,她亦要找 NelNel隔在中間先肯影,不過三人合照時,卻離奇地發現原來莊思敏跟二人似樣!說到於台上狂寸 Cammi一事,莊思敏說:「我衰好奇,今日出席呢個活動,都係想睇吓佢( Cammi)真人同阿 Nel有幾似,見完真係覺得自己入咗 Pandora世界咁!」莊思敏跟 NelNel異口同聲指 Cammi應多讀幾年書才工作, NelNel說:「做娛樂圈都需要有墨水有內涵,先可以做得長!」雖然勁寸 Cammi,不過 NelNel仍為她求情:「同佢傾過偈,其實佢好天真,唔似咁有機心,件事都咁耐喇,大家畀個機會佢放過佢,我叫咗佢以後要帶眼識男仔,唔好咁易被男仔呃。」問 NelNel可有意跟 Cammi上契?他謂:「唔使咁嚴重呀!佢要我幫手咪搵我囉!我好鍾意幫新人!」

Cammi否認出書

說到陳冠希早前於台灣受訪時,直言跟 Cammi拍拖是太笨,對此 Cammi說:「都過咗咁耐,唔想再提,我唔會唔開心。」問是否出書講情史? Cammi說:「唔明點解有咁嘅講法,我唔會出書講情史。」至於聖誕 Cammi則表示已約了女友人慶祝。採訪、攝影:譚倩宜


莊思敏(右)在台上隔着張學潤(中)怒睥 Cammi。

Cammi Nelson餅印碰頭  莊思敏寸爆似外星人

學生o靚模謝芷蕙(Cammi)爆出親密照後,昨日首度復工,大會安排與她如餅印的Nelson同台,同場的莊思敏笑說:「今日啲人樣好怪,我以為去咗Pandora星。」

自親密照事件後,Cammi形象雖然變得負面,仍有數十龍友帶備長鏡頭及拉橫額支持,但難逃被張學潤(Nel Nel)及莊思敏開咪教訓,Cammi認低威說:「多謝Nel Nel教識我好多嘢,佢啱,我係冇戴超誇張大眼仔,但都係有戴大眼仔。(莊思敏話你表達能力差?)我唔識講嘢,會改善。(床照事件有冇唔開心?)冇乜嘢,過咗去唔講,總之我唔會出書寫情史。(聖誕約男仔玩?)約咗女性朋友慶祝,我會聽Nel Nel忠告,安全地玩。」

溝通唔到

莊思敏坦言與Cammi冇偈傾:「佢表達能力有問題,讀多啲書先。係我衰,貪得意接呢個Job,想睇Nel Nel同Cammi係咪真係咁似,嚟到覺得今日啲人樣好怪,我以為去咗Pandora星(《阿凡達》)。」Nel Nel則說:「Cammi係天真小妹妹,我有叫佢帶眼識人,要慎言,唔好咁易畀男人呃。(契佢做女?)唔使咁嚴重,了解吓先,我鍾意幫新人,有事可以搵我。」

影視組

被指如餅印的Cammi與張學潤昨日一同出席活動,兩人尷尬合照。

寸爆的莊思敏照例冇面畀,向Cammi連珠炮發。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()