o靚模唔易做!「浸大E神」楊梓瑤(Carol)去年推出超激寫真,雖然留了倩影,但同時留下陰影,尤其性感啜冰棒照,遭外界狂轟意淫,令Carol贏了人氣,卻壓力爆煲崩潰狂喊!Carol會一連5日,親自剖白入行後的甜酸苦辣!

當初做o靚模,都係博吓咋!因為做完《美女廚房》後,諗住出寫真,但嗰時讀緊書,擱置出寫真,而且周秀娜已經有出位寫真,佢嗰本好震撼,好多嘢好爆,外界反應唔錯,咁我要超越佢,搞到心理壓力好大!出寫真係為咗賺錢,靚女通街都係,要突出自己,就要諗計搵另類方法,當初影嗰輯「含啜冰棒」同埋「啜啫喱」相,確係有掙扎過,啲Shot影得我好唔舒服,擺甫士唔好受,嗰時乜都唔識,影嗰時要衝破心理關口!當初以Part-time形式搵錢賺外快,冇諗過要畀其他費用,好似置裝費同化妝品等!

畀人話Cheap狂喊

寫真集出咗後,意想唔到回響咁大囉!當時我真係乜都唔識,又驚做錯,外界反應不一,試過畀人話係「賣肉模」,又畀人話Cheap,聽到好唔開心,成日以淚洗面,壓力好大,到依家仲未放得開!女仔嚟吖嘛!邊個鍾意畀人話?但啲人邊睇邊鬧,有太多所謂讀書人同衞道之士抨擊,乜嘢叫做唔健康?我覺得香港人成日話開放文明,其實就一啲都唔文明,亦唔西化,啲人根本故步自封,將模標籤化!人哋第一眼見你,只會留意你身材。講真,撇除所有敏感甫士,呢本寫真影得我幾靚,同埋開始識得擺甫士!

出完寫真集之後,我去咗拍戲,呢一年都拍咗至少5部電影,係咪搵好多?又唔係話豬籠入水,旨在吸收經驗囉!不過試過連踩兩部戲,個人好唔舒服,免疫系統失調,結果病咗兩個月,所以辛苦錢真係唔易賺o架!

你問我依家會唔會封胸?我諗順其自然啦!唔會特別話封唔封,最緊要靚囉!唔好太夾硬,三點式演出都有商量,睇公司安排啦!經過寫真大戰後,我上咗寶貴一課,EQ都高咗!之後又傳我整容、隆胸、結婚、甚至墮胎,幾多負面新聞都有,不過我已經承受到!雖然坊間成日傳模畀人問價,但呢個情況從來冇發生喺我身上,因為工作時我唔會犯規,亂畀手機號碼其他人,唔想承受後果,如果啲人真係搵我做嘢,會搵公司同事,同事會識得過濾!

「冇內涵始終爭啲」

如果唔想畀外界批評,o靚模本身要爭氣,啲人話質素每況愈下,只係情人眼裏出西施啫!好多女仔唔想畀人評頭品足,唔好只係話班女仔帶壞風氣,影響社會,唔好推卸責任!不過我覺得最好讀完書先入行,好多人都話讀唔成書先做藝人,其實唔係,好多藝人學歷好高,有學歷對理解劇本同演技都有幫助,就算樣貌身材有幾好都好,冇內涵學識始終爭啲!

Profile

姓  名:楊梓瑤(Carol)

出生日期:1988年6月23日

三  圍:34E、24、34

身  高:1米63

學  歷:浸會大學人文學系副學士

寫  真:《Huge》(2010年)

電  影:《婚前試愛》及《猛男滾死隊》等

專案組

楊梓瑤去年的寫真集充滿話題性,一張啜冰棒相令人嘩然!

Carol指其寫真超激之餘,亦充滿美感,大家可贊同?

拍戲時試過邊病邊上陣,令Carol體會到辛苦錢唔易賺。

楊梓瑤的出位寫真推出後,批評聲不絕於耳。

當年密實Carol(左)曾參加《美女廚房》,可惜回響不大。

Carol搔首弄姿,驟眼看有點「海潮Feel」,好嫵媚呀!

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()