率先試玩阿徐力撐新甲牌NCLA

 

點解甲貼咁人氣?因為簡單方便,一剪一貼,做晒10隻手指前後都唔到30分鐘,加上花款選擇多,好似今次介紹,一向只寄賣Harvey Nichols及Kitson嘅LA新甲貼牌NCLA,就有雷射、紮染同patch等22種複雜款,而佢嘅甲油更不含甲醛、甲苯等化學成分,難怪阿徐即將佢引入Liger!

 
效果零色差,甲油頗杰單搽一層已夠色,貼紙紙質偏厚冇咁易刮花。雖然此甲貼一黐即成唔使用風筒,不過最後再搽層面油keep得仲耐! NCLA 甲油各$149、甲貼連指甲剉各$180(15/12發售)

潮星試後感

Check1 粉絲facebook post花款
NCLA除咗曾被《Nylon》、《Elle》等雜誌介紹過外,其facebook fanspage更keep住經常有粉絲post靚甲相,當中被人用得最多的就係銷量王Secession Strikes藍底火焰圖案,開賣必搶!

Check2 Ke$ha搶住貼!
平時造型似足Lady Gaga咁爆的Ke$ha,早於上年美國未開賣時已率先貼住NCLA甲貼出席MTV Music Award!


Liger銅鑼灣白沙道11號1樓 (3483 3948) ####


阿徐「顏色好特別,甲油冇天拿水味,包裝仲頗fashionable,同Liger的image好夾!」


Dorothy 「甲油好襟用,成個禮拜都冇刮花過唔使補,作為一個hi-end牌我覺得價錢好合理!」

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()