思琦陀 B李泳豪冇感覺

李泳豪昨日於將軍澳電視廣播城為無綫劇集開工,對於舊愛楊思琦在美國洛杉磯腹大便便現身,有指她懷有 7個月身孕,他說:「我都係啱啱睇到,冇乜感覺,心情一般,自己都平復晒,希望佢嚟緊開開心心。」李泳豪強調兩人自 6月分手後已沒聯絡,亦不會致電對方。

祝有好日子 放大圖片
楊思琦被揭懷孕 7個月。資料圖片

楊思琦被揭懷孕 7個月。資料圖片

看到思琦大肚的照片,李泳豪直言很愕然:「少少愕然係有,咁係事實都冇辦法,總之希望佢將來日子會好。」當日已有傳思琦一腳踏兩船,會否覺得現在總算還自己清白?李泳豪謂不想多說,亦表示老竇李家鼎已消怒氣:「過咗咁耐,發生咗都冇辦法要接受。」採訪、攝影:王崇穎


李泳豪稱目前單身,但不心急拍拖。

楊思琦睇電視安胎

港姐楊思琦大肚照曝光!被指身在美國的她,昨日接聽本報記者電話,但沒有出聲便Cut線,背後則傳來電視聲,看來她是睇電視安胎。無綫高層樂易玲則想起思琦曾暗示想生BB:「佢請咗12月同1月假,女人最幸福係有骨肉,叫佢畀心機生!返香港無綫一樣支持佢,好似吳綺莉咁都冇後悔!」而李泳豪坦言感到Surprise。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()