close

郭羨妮向老公撒嬌:成日揼佢

娛樂圈最近喜事重重,去年與內地武術指導朱少杰結婚的郭羨妮(Sonija),早前宣布「造人」成功,懷孕3個多月,但她未有因而錫身,除着高踭鞋出席活動外,在家又周圍郁,令老公大為緊張!這位準媽媽將一連5日大談成長經過,由讀書到做空姐及選美,並細數圈中密友!

口述:郭羨妮 筆錄:專案組

懷孕初期,我好唔舒服,嘔得好犀利,又怕去嘈嘅地方,但依家冇乜唔慣,已經冇嘔,只係半夜會好肚餓囉!我都係鍾意食啲酸嘢同鹹嘢,同其他孕婦一樣,冇乜特別,但我冇食補品,只係飲湯同食多啲生果,亦冇特別戒口,我一向食嘢都好健康。

感受BB心跳

因為未調理好身體,所以我已經停工休養,依家身體OK,但如果拍劇就唔得o架喇!因為成日,唔會好似以前咁有動力,依家想舒服啲,總之一 就休息,都瞓得幾多呀!情緒方面冇乜特別轉變,唔會成日覺得好忟,但老公喺度,我就會發脾氣,搵佢出氣,所以成日揼佢,要佢哄吓我!

依家冇特別嘢做都會留喺屋企,我不嬲唔係好出街,但要Keep住照超聲波,照嗰刻真係好奇妙、好開心,Feel到佢個心喺度跳,真係好得意。老公成日做嘢唔喺香港,都係我自己去照,但有畀番佢睇,佢一路都好想有BB,一結婚已經話想生,依家有咗,佢梗係好開心!

有喜等同福氣

有BB當然開心,全家人都好開心,我覺得呢啲係福氣,唔係咁容易,而我有一種好期待嘅感覺,真係好想快啲生BB出嚟,想睇吓佢係咩樣,可能依家個肚唔係好大,等遲啲再大啲,心情就會緊張啲。反而老公好緊張,有時我成日郁來郁去,佢就話:「你唔好郁得咁犀利啦!」有時我貪靚着高踭鞋,佢雖然冇話唔畀,但會好緊張,叫我小心啲!

我會喺香港生BB,產房都Book咗,暫時只係諗住生一個先,其實仔女都冇所謂,但老公就想要女。雖然個肚未大,但我諗過BB出世之後嘅嘢,好似送唔送佢去外國讀書呢!不過名就未諗,依家仲早,最緊要係開開心心,BB健康咁就得o架喇!

惡補孕婦須知

依家唔使做嘢,得閒就會睇書,學吓孕婦須知,我冇經驗,睇吓呢方面嘅知識會好啲,有時都會睇吓飲咩湯水有益,為自己補充營養。當然,BB用品我都有留意,老公有時都會講吓BB經,佢留意到啲BB用品都會同我講,但未有諗過買定,依家仲早,遲啲先諗,因為仲有好多時間。

每次感受到BB的心跳,郭羨妮都不禁讚嘆生命奇妙。

在家安胎的郭羨妮,趁空閒刨書惡補產前知識,做足準備工夫。

向來喜歡小朋友的郭羨妮,婚後火速造人。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()