Jeana欽點 Avis拍親熱戲

陳靜( DaDa)、何佩瑜( Jeana)與連詩雅等電影《喜愛夜蒲》演員昨日應導演錢國偉邀請齊集中環,為續集招募演員擔任評判,應徵男女中不乏模,更有周秀娜男友陳偉成 Avis在場,他直認是應導演邀請面試,故有信心能入圍,問到會否擔心拍親熱戲被女友詐型?他說:「暫時唔理,面試入圍先。」他又不介意跟女友師妹 Jeana拍親熱戲。

衣櫃梳化激戰 放大圖片
Iris(右)露出事業線成功搶去身邊 Monna的鏡頭。

Iris(右)露出事業線成功搶去身邊 Monna的鏡頭。

Jeana直認會給予 Avis高分,也會向導演要求跟他有對手戲,問到拍床上戲會否尷尬?她說:「喺衣櫃同梳化拍就唔尷尬。」她又指留意面試女仔身材很好,部份眼神充滿敵意。而 DaDa早前被朋友騙財一事,她仍未決定是否報警,還期待朋友現身向她交代一切,不用還錢也沒所謂。採訪:馬建華 攝影:陳順禎


Jeana(箭嘴示)昨日擔任評判揀型男索女,她自爆給娜姐男友 Avis(小圖)高分,希望日後可合作。

新戲揀演員 Jeana要求床戰Avis

「百果園咪神」陳靜(DaDa)、何佩瑜(Jeana)及連詩雅,昨日出席「《喜愛夜蒲2》粵港澳演員選秀」活動,對於周秀娜男友Avis到場面試,Jeana說:「都唔知佢嚟,會加分,我游說導演畀佢同我做對手戲。(床戲?)唔一定床,衣櫃、梳化都得。」Avis則表示已向周秀娜備案:「佢知我嚟,但我冇同佢講現場好多靚女。(擔心女友知你拍親熱戲?)我擔心邊個做對手多啲。(Jeana?)工作啫!熟嘅易溝通。」而被爆遭騙財的DaDa說:「件事發生咗半年,因為有太多人都被呢個女仔呃,所以想提醒各界。(報警?)我想個女仔現身交代件事,佢人間蒸發,我怕佢出事,退唔退錢唔重要,佢可能一時動歪念。」

Jeana盼與娜姐男友做對手戲。

DaDa、Jeana、連詩雅和Avis等,昨日出席新片演員選秀活動。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()