賭王何鴻燊與三太陳婉珍的三子女,適值荳蔻年華,戀情自然特別惹人關注。近日一對龍鳳胎超蓮及猷啟,就先後被本刊影到與拖友拍拖的甜蜜照。

反之,一度是三房風頭躉的大女超雲,最近就不談戀事,專心打理由父母揼本一百萬給她打骰、在蘭桂坊開設的二手衫店「Chew」。「唔係冇人追,但我又要讀書又要兼顧舖頭生意,暫時唔想拍拖住。」

年僅廿歲的超雲,上周接受本刊訪問時大談擇偶條件,但就講明三十歲後才諗結婚,現時只會專注讀書及打理店舖生意。「爹哋一聽到我開舖就話『好吖!好吖!』,又教我將貨品的價錢mark低啲,希望早啲打響個名。」

一向深得賭王寵愛的超雲,於父親跌倒入院當天,曾擔心至泣不成聲,直至目睹父親日漸康復,才回復笑容。她於訪問中,更首度披露賭王將會出院回家過農曆新年。

「應該會農曆年前出院,爹哋應承過,在二月尾我廿一歲生日那天,會幫我搞個party,我希望到時佢來陪我一齊切蛋糕……不過都要睇醫生最後決定。」

知父出事哭成淚人

坐在自家二手衫店中的圓形大梳化,看着辛苦籌備半年的店舖Chew終於開張大吉,何超雲興奮莫名。「(開舖)個idea係我諗,由於媽咪同我都有太多衫,大家又會繼續買落去,故不如將啲比較新淨的衫和袋賣咗佢,應該會有market。」

處女下海搞生意,超雲對未來充滿憧憬,唯一遺憾,或許是因撞傷腦仍在醫院留醫的賭王父親,暫時未能親臨店舖為她打氣。「店舖剛開始裝修時,爹哋就出意外,但佢應承我出院之後會來,間舖的opening會由佢來主持。」

回想當天知道父親跌倒入院,她甫趕到醫院即時哭成淚人。「去到醫院一見到佢就喊,但我有心靈感應,覺得佢係得的。」

直至得知父親手術成功,家人才鬆一口氣。「手術後第一晚佢已經醒醒哋,有啲郁動,但跟住又唔舒服番……」

自此,她直言所有心願都放在父親身上,「佢88歲生日那天,我去醫院陪佢切蛋糕,送咗張卡畀佢,又買咗佢喺醫院可以用到的冷衫和棉被。」

絕少拜神的她,又與母親到泰國搵白龍王,為父祈福,「家人不嬲有去泰國拜開四面佛,見爹哋唔舒服,咪搵埋白龍王囉。」

大爆賭王扭計趣事

近日賭王康復進度理想,她就大爆父親日日扭計出院的趣事,「佢好好笑,同我講:『你又話錫我?錫我就同我調位啦!』

「有時我哋推住輪椅陪佢散步,佢又會話:『喇,我哋行一個圈,再行一個圈,就到(房)門口喇;再行多個圈,就落lift喇!

「有日我探完佢之後講bye bye,佢又會扭計:『你竟然同我講bye bye,今日唔對板,你唔錫我喇。』跟住又話:『你走都得,叫架車返轉頭來車我啦!』」

父親的扭計招,叫她啼笑皆非,但另一方面,又令她更加欣賞老父永不放棄的精神。「換轉是其他八十幾歲的老人家撞親個頭,點都會意志消沉,但佢完全無。佢仲好努力,每日都做物理治療。」

她透露,賭王已由最初只能食流質食物,慢慢進展到現在可食爛飯、木瓜、蛋糕等容易咀嚼的食物。

「其實佢學行好辛苦,但我哋睇住佢一步步,由靠機器幫手,到慢慢自己用步行架行,到如今靠人扶,或者扶住一啲嘢就可以行到,佢真係好樂觀好堅強,佢係一個強人!」

胞弟做gym識女仔

講父親,她一臉認真。但提到弟妹的戀情,她就嘻皮笑臉無厘正經。訪問當天,剛巧有雜誌刊登了其胞弟猷啟與初戀女友於街頭拍拖的甜蜜照,超雲甫見到即大叫:「嘩,馬蹄露(指胞弟女友Mina)!哈哈!」

她以一副調皮口脗說:「個女仔好堅,(年紀)仲大過我!我訪問過佢㗎,有日細佬帶佢返屋企,我問佢:『喂,姐弟戀的感覺係點呢』,跟住佢話覺得我細佬好成熟,又話『我真係好鍾意你細佬㗎』。「我問佢係咪諗住同細佬結婚,佢諗咗好耐,答:『係!』」

她爆胞弟與女友是於香港做gym時認識,又笑稱可接受姐弟戀:「如果個男仔思想成熟,都接受到,但最多只可細我三年。」假若男大女少,則男方不能大她多過五年。

坐唔定的她,訪問途中突然興起想食雪糕,要店員落街買給她。之後邊食雪糕,邊叫記者代她澄清何敬豐(何厚鏵姪兒)非其男友,但就不忘加句:「我唔係嫌棄佢,不過大家唔係幾啱key。朋友囉!」

香港拍拖壓力大

出入愛穿四吋高踭鞋的超雲,六大擇偶對象都要夠「高」,「最好有六呎以上,中上家庭,捨得買嘢畀我。人品要善良,錫屋企人,同埋要錫我。」問她對方要不要像胞妹超蓮男友Jeremy般靚仔,她老實不客氣:「如果可以,當然揀靚仔啦。」

她直認有人追,但就暫時無意拍拖,「喺香港追我嗰啲,我又唔想分隔兩地,而且我依家又開咗間舖又要讀書,怕兼顧唔到。除非我真係撞到一個鍾意到要開第三瓣的,否則暫時都開住兩瓣先。」

作為賭王女兒,她坦言在香港拍拖壓力大,「我拍拖一定低調進行,盡量唔畀記者知。我諗會盡量揀在英國拍(拖),或者揀鬼仔,因為香港男仔都幾驚人哋出名。

「之前就試過有男仔同我講:『你又上報紙了,我唔同你出街喇,我怕畀人影呀。』就算有時想約朋友出街,佢哋都話:『幾時冇狗仔隊咪出來囉。』令我連朋友都少咗。」

她不介意與西人拍拖,「爹哋話西人唔緊要,但黑人就一定唔得。」但講到結婚,她就笑言:「三十歲後啦。」

願望當珠寶設計師

現時於英國Kingston University讀Year 2、主修business的超雲,計劃出年畢業後,會多修讀一個fine art課程。「一係揀jewelry design,一係揀 fashion或者interior design。」

由去年開始,她已嘗試為自己設計珠寶。「試過媽咪買啲石返來,我自己畫咗個design,搵人鑲番出來。依家仲慢慢practice緊,之後可能會讀埋珠寶鑑證。」

早於中學時代,超雲已夢想當設計師,反而對於接手父親的賭業生意,她直言興趣不大。「冇(興趣),真係冇。我的興趣只喺藝術方面,爹哋都會尊重。」

下個月尾,是超雲的廿一歲生日。她只願父親能遵守承諾,出席她的生日party。「爹哋話我生日那天,他會出來同我開party。我希望佢可以去到,未必要坐足全場,若可以講一兩句說話就最好。」

衣櫃百萬名衣大公開

超雲籌備半年多的處女二手衫店,取名Chew,既取其「超」的諧音,又有咀嚼其品味之意。雖然店舖面積只得五百多呎,但就放滿百多件超雲和母親三太的名牌衫裙、鞋、袋和飾物。

店內最貴的,是三太去年着過的Valentino晚裝裙,原價十多萬,現賣六萬五千;而最平的則有數十元的冷帽或幾百蚊有找的T恤。

廿歲女初試啼聲搞生意,超雲說最大原因是為環保:「人愈來愈大,又經常出席好多公開場合,買落好多衫同手袋,與其擺喺度封塵,不如開間二手衫店賣咗佢,唔使塞住個衣櫃咪好囉。」

每季買百萬衫

超雲穿衣着36碼,腰圍26吋;三太則38碼,條腰只得25吋。

超雲自認購物狂,平日一得閒就行街shopping,在英國讀書時,還會搭火車到法國巴黎和意大利米蘭掃貨,每季買近百萬名衣。

為了這間處女店,超雲過去數月在家中翻箱倒篋,才發現十多歲時着過的衫仍在衣櫃原封不動。「以前好多舊衫都會放在紙箱,一直擺喺屋企。直至最近才摷番晒所有衫出來,部分比較舊的全部捐去慈善機構,新淨的才擺出來賣。」

Chew賣的大部分是她和母親的二手衫,還有部分全新未着過,由她親自到各地搜羅的衣飾,但胞妹超蓮的衫就欠奉。超雲解釋:「阿妹非常之好笑,佢好長情,用完啲嘢唔捨得拎出來賣,鍾意收藏。到佢捨得拎出來的,我們又嫌太殘,唔收貨!佢有時又會將件Gucci的衫款改咗,點攞出來賣?」

反而四太梁安琪和女兒超盈的衣飾,遲啲亦會攞來賣。「Angela(四太)同我哋咁上下,啲衫都係堆積如山,但佢暫時未得閒搵衫,而超盈就已經執咗一堆衫,我會去揀吓先。我揀衫只得一個宗旨,望落件衫我覺得我會着的,就可以拎來賣囉。」

賭王傳授秘訣

為了吸引客人,Chew內大部分衣飾是原價的一折至六折不等。如此大平賣,她說是賭王父親教路。「爹哋教我mark低啲個價,希望出咗名先,寧願之後再慢慢調整價錢。」

現時店內有三名員工,全是超雲自己的朋友班底。如何與員工相處,父親亦有過她兩招,「爹哋話同人做嘢一定要有禮貌,又叫我用人莫疑,要信任和錫啲員工,佢哋先會真心為你做嘢。」

母親陳婉珍對她這次小試牛刀亦百分百支持。「我就快廿一歲,媽咪希望我開始明白生意係乜,呢個係我第一步去學習點做生意。」

Chew開舖至今雖只得一個月,但據店員透露:「有客人一次過買成廿件衫,亦有人專誠由澳門過來買。」

短短時間,已轉了二、三次貨,難怪超雲雄心壯志,愈做愈起勁,「希望一年後,可以開間大啲的,唔再係樓上舖,而係地舖。」

全場最貴

三太只在去年東華ball穿過一次的Valentino低V長裙,原價$113,000,雖然折後只賣$65,000,但價錢仍然揦脷,未必人人負擔得起。

LV米白色one-piece裙,原價$27,000,現售$2,800。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()