New York Knicks官方App追睇林書豪

近期NBA最Hit的人物,相信非紐約人隊(New York Knicks)的華裔球員林書豪(Jeremy Lin)莫屬,先後帶領球隊擊敗新澤西籃網、猶他爵士、華盛頓巫師、洛杉磯湖人、明尼蘇達木狼等球隊,成為東岸Player of the Week,令到全球華人、美國NBA迷都瘋狂,仲幫佢改咗Linpossible(不可能)、Linsanity(瘋狂)等型仔花名,簡直是華人之光。想幫Lin打打氣,原來可以靠iPhone Apps,皆因紐約人隊官方Apps最近啱啱上架,隨時翻睇Lin嘅精彩表現,力撐Lincredible!

尋找潛力股

林書豪季初仍不被紐約人重用,仲曾經畀球隊下放至次級聯賽D-League,點知Lin就大打爭氣波,其超班的表現,成功吸引紐約人隊注意。雖然D-League整體水準不及NBA,但亦隨時臥虎藏龍!《D-League Center Court》就有大量D-League比賽資料、消息,睇實賽程,話唔定又畀大家發掘幾個好似林書豪嘅優質潛力股。

《D-League Center Court》下載費用︰免費

官方最準確

由寂寂無聞的後備球員,到近幾場爆發,平均每場攞20分以上的林書豪,取得正選後即變身球隊的救世主,甚至成為球隊以至紐約市最炙手可熱的人物。作為球隊官方App的《New York Knicks Official App》當然已經有齊Lin以及球隊賽程等資料;其中必睇當然是Videos,除了NBA賽事精華之外,更有獨家的場外訓練、訪問影片,想更了解Lin必單撈!

《New York Knicks Official App》下載費用︰免費

直播全面睇

林書豪的比賽一場比一場精彩,早前更加攞到職業生涯新高38分,擊潰高比拜恩的湖人隊;唔想錯過佢每一球精彩入波的話,就一定要下載《NBA.TV》。App提供每日比賽結果、得分表,更有不同的影片、精華,隨時都可以緊貼今期NBA熱話。如果你係LEAGUE PASS用戶,更可以透過iPhone睇比賽直播及重播,唔喺屋企都可以欣賞到林書豪的風采!

《NBA.TV》下載費用︰免費

實境打籃球

見到Lin剷籃又得、射球又準,真係令到一眾籃球粉絲技癢。坐喺Office冇機會打波都唔緊要,《NBA: King of the Court》呢隻App就結合Location-Based以及實境功能,仲會自動搜尋附近的球場,然後再將球場實境上融合虛擬籃球場,仲可以上網同人鬥射波準,夠晒刺激!

《NBA:King of the Court》下載費用︰免費

球鞋粉絲

NBA球員的表現固然重要,不過球星腳上的波鞋同樣也是焦點所在。《ReleaseDates》是著名波鞋網站Sole Collector推出的Apps,提供大量波鞋的推出消息,由復刻以至新款的都有齊,仲連NBA球員比賽着邊款鞋的資料都有,啱晒一眾波鞋粉絲!

Vincent

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()