宅錄: Keep住按消水腫 夏天露一腿!

講到對腳,有研究指出,我哋每人一生平均走約四十萬公里路,相當於環繞地球赤道五周!好多人返工更加可能要企足成日又或者行足成日,女士們仲好可能每日都要着住對高踭鞋出動,對腳咁辛苦,係時候按摩吓佢,等佢放鬆番!記者:陳家蕊攝影:黃子偉、伍慶泉Model: Kinki、 Kara@Pure Models鳴謝:杜宇春中醫診所( 2388 6491)

高踭鞋 美腿越着越粗

每日又行又企,其實腳掌好受壓力,而且好易令腳部肌肉及關節勞損,令血氣不運行、雙腳腫脹;尤其愛着高踭鞋的女士,更會令小腿外側肌肉拉緊,久而久之小腿就越嚟越粗!中醫師杜宇春就話,只要有適度揉捏、震動,可消除肌肉緊張同促進血液循環,改善水腫問題;持之以恆,再加適當帶氧運動,腿部的線條一定變得更靚!市面就出咗好多專門針對腳的輕便按摩器:「使用上,建議好似做穴位按摩一樣,做一分鐘,要唞一分鐘!」另外好多用家經驗之談,做呢類滾輪式按摩器時,可以好似做泰式 Spa一樣,加點潤膚膏,皮膚會受更充份呵護之餘,亦無咁易因用錯力而按瘀!

放大圖片
防水發光震震按摩棒$298/a<br/>■外形小巧,方便攜帶,就連等巴士時間都可享受按摩樂趣。

防水發光震震按摩棒$298/a■外形小巧,方便攜帶,就連等巴士時間都可享受按摩樂趣。

放大圖片

 

 

放大圖片
足部穴位護理按摩滾輪$198/a<br/>■四行滾輪設計,可針對腳趾至腳面穴位。

足部穴位護理按摩滾輪$198/a■四行滾輪設計,可針對腳趾至腳面穴位。

放大圖片

 

 

放大圖片
浴室足部按摩器$238/a<br/>■在最放鬆時間,用上防水會震動的足部按摩器,小心舒服到訓&#30528;。

浴室足部按摩器$238/a■在最放鬆時間,用上防水會震動的足部按摩器,小心舒服到訓着。

放大圖片

 

 

電動按摩師 專打穴位 放大圖片
OSIM uGOGO脈衝按摩器$1,980/b<br/>■最新脈衝按摩器有捶打、擠壓同揉&#25423;,兼有聽歌!

OSIM uGOGO脈衝按摩器$1,980/b■最新脈衝按摩器有捶打、擠壓同揉捏,兼有聽歌!

辛苦工作成日,好可能你已經唔想再出任何力,返到屋企淨係想攤喺梳化、疏乎吓,相信你未必會揀「自助式」按摩器!咁不如試吓請個按摩師返屋企!講緊係好似按摩師傅咁正嘅電動按摩機!日日廣告容祖兒都有講,嗰部按到人又痛又爽嘅 OSIM「推拿腳肌」,有好多人都話有興趣,身為骨精的小記都親自一試,發現真係痛快!「推拿腳肌」加入咗中醫穴位元素,設有腳底以及三面滾輪式按摩,針對刺激特定腿部經絡穴位,以促進血液和淋巴流動,實試感覺係所按穴位,比一般按摩機更中要害;舊式按摩機好多時都會感覺力度唔多夠,但「推拿腳肌」因為可以調校按摩強度,小記校到最高的強度,覺得下下要命,認真夠爽!

放大圖片
OTO超級 e足健$3,998/c<br/>■紅&#21655;多年的腳底按摩器,有九十九種力度選擇!

OTO超級 e足健 $3,998/c■紅咗多年的腳底按摩器,有九十九種力度選擇!

放大圖片
OTO PowerFoot$4,975/c<br/>■拍翼式腳部按摩器,小腿隨意擺放!

OTO PowerFoot$4,975/c■拍翼式腳部按摩器,小腿隨意擺放!

 

OSIM「推拿腳肌」$4,280/b 放大圖片

 

通不痛,痛不通!其實痛係因為你肌肉平時運動唔夠!

放大圖片
■可以因不同的腿部尺寸調校闊度,機套又可拆下清洗。

■可以因不同的腿部尺寸調校闊度,機套又可拆下清洗。

放大圖片

 

 

按腳 可調理身體 放大圖片
水腫、消化不良、抑鬱<br/>穴位:足三里<br/>位置:小腿內側,膝蓋下三吋。

水腫、消化不良、抑鬱穴位:足三里位置:小腿內側,膝蓋下三吋。

家連按摩機都加入中醫穴位元素,杜醫師就話事關我哋腳部其實有好多穴位,如果按得啱,除咗可以幫手瘦身之外,同時間仲可以調理身體其他問題,按得多就真係一次過滿足你 N個願望!以下穴位,全部係醫師推介,俾你美腿健身!

放大圖片
水腫、小便不暢<br/>穴位:三陰交<br/>位置:小腿內側,足踝上三吋

水腫、小便不暢穴位:三陰交位置:小腿內側,足踝上三吋

放大圖片
小腿、腰背痛<br/>穴位:承山<br/>位置:小腿後面正中,當伸直小腿時會見到肌肉下的凹陷處。

小腿、腰背痛穴位:承山位置:小腿後面正中,當伸直小腿時會見到肌肉下的凹陷處。

 

美腿秘方 放大圖片
■杜醫師指用通淋巴原理,小腿由下而上按,最有促進血液循環之用。

■杜醫師指用通淋巴原理,小腿由下而上按,最有促進血液循環之用。

放大圖片
■每日回家蹬直對腿加提臀,每次二十秒,做三次,小腿線條更好看。

■每日回家蹬直對腿加提臀,每次二十秒,做三次,小腿線條更好看。

 

a. JC Shop( 3102 2783) b. OSIM( 2265 7253) c. OTO( 2549 4611)


Hello Kitty小腿及腳部按摩滾輪$298/a
■ Hello Kitty幾乎任何產品都有,最新有這款腳部按摩器。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()