佢鬧完仲想踢我!(真實對白)
我係有鬧過佢!(真實對白)
娛樂頂點
李麗珍鬧完再摑 陳法蓉爆屈辱內幕
2010年01月29日
去年與「油王」朱明分手的陳法蓉,被指誤墮桃色陷阱,導致人財兩失。她日前上《志雲飯局》哭成淚人,自爆因為與朱明結唔成婚而一度諗過自殺。
唔講尤自可,一講就愈爆愈多。陳法蓉還自揭九年前為亞視拍攝《美麗傳說》時,慘被同劇女演員鬧黐脷筋之餘,更遭對方掌摑和起飛腳,陳法蓉說時仍猶有餘悸:「當時我好驚……完全一片空白!」事後陳法蓉難以釋放被辱罵的陰影,一度要尋求心理輔導。
暗藏九年的屈辱突然爆出,當時曾理直氣壯承認鬧過陳法蓉黐脷筋的李麗珍,當然嫌疑最大。舊帳被翻,李麗珍周日( 24日)被記者問起掌摑事件時,當堂面黑。
日前在無綫電視收費台播映的《志雲飯局》中,陳法蓉竟爆出鮮為人知的娛圈暴力事件。在節目尾聲,陳志雲提及 01年陳法蓉曾為亞視拍《美麗傳說》,在心底裏藏住 9年鬱結的陳法蓉決定為自己出番啖氣。
工作人員抬走暴徒
她停頓數秒,深呼吸一啖氣才開口:「其實呢件事都擺咗喺我心裏面九年喇!我當時拍緊一套電視劇,但呢部係我一生人第一部飛紙仔嘅電視劇。有一日有一個演員,佢好希望放飯前可以放工,而我嗰日就喺我屋企個景裏面,有唔同髮型嘅戲。如是者拍到某個時候有導演嗌:『放食飯喇!』當時有位演員衝咗入嚟,好快走到我面前,就伸手打人,仲講咗句唔知乜嘢『黐脷筋』……我到依家都唔記得,但記得『黐脷筋』!(再深呼吸)跟住我助手好快走到我面前食咗呢一巴掌。喺我完全一片空白嘅時候,我睇到有三定四個男嘅 camera man同工作人員入嚟,將呢個演員抬咗出去,而佢仲繼續想踢我。」


有傳當年李麗珍鬧陳法蓉黐脷筋後掌摑不遂,其後劇情剛巧有幕是講述李選美後怒摑陳。此段戲在《美麗傳說》第 6集出現,有傳拍攝時李麗珍假戲真做,狠狠出手,導致陳法蓉面留五指印。 


鄭姓監製安撫
在陳法蓉繪形繪聲道出自己的受辱經過時,身旁的陳志雲亦大感愕然,露出憐憫之情。此時陳法蓉續說:「我嗰時真係笑唔出聲,我係好驚,跟住我喊到成個妝都甩晒!跟住導演遞個電話俾我,話監製想同我講嘢,問我可唔可以繼續拍落去?我話我好驚呀!唔知發生乜嘢事!跟住我化番好個妝,就再入去拍戲。冇幾耐再上去監製房同呢位姓鄭監製傾偈啦。
「鄭監製同我講:『你可唔可以保守呢個秘密,唔想有呢啲是非!』當時我應承佢,但係我冇諗到第二朝返到公司,所有人都知道。嗰時有好多人問候我,但我到依家都唔知道佢點解會咁激動。我冇諗過呢位演員事後做訪問仲話俾人聽:『我係有話過佢黐脷筋呀!唔使同佢道歉!』咁我應承咗監製唔講,我咪眼淚在心裏流囉,唔出聲,唔解釋!依家我點解講番出嚟?因為我長大咗,唔講出嚟,我心入面仲會有陰影,我應該要放低呢件事。」


01年拍《美》劇,李麗珍正受感情困擾,與許愿離婚不久,又為女兒撫養權一事而煩惱。同年購入了寶翠園單位的她,認識任職髮型師的已婚漢 Jacky Ma(右圖),繼而發展出一連串桃色風波。
 
Jacky Ma

李麗珍唔肯道歉
記者翻查資料,原來 01年拍攝《美》劇期間,已經盛傳陳法蓉和李麗珍交惡。當時有報道指李曾鬧過陳黐脷筋,但就未有提及掌摑事件。李麗珍承認鬧人在先,但事發後竟然理直氣壯對傳媒說:「我係有鬧過佢(指陳)呀!但係點解我要鬧佢,一定係佢做咗啲令人睇唔過眼嘅嘢……我承認係一時衝動,講中咗人哋死穴,咪唔好意思囉。不過我唔係對佢道歉喎,而係對自己嘅言論而道歉咋!」李麗珍的言詞仍相當狠辣。
據知當時陳、李二人為了在套劇入面爭戲份,開拍前已存有心病。一位劇組人員透露:「珍妹又要做衰人,戲份又唔夠陳法蓉集中,條氣當然唔順。當時佢同許愿又離咗婚,搬入新居(寶翠園)後就識咗 Jacky Ma,咁李麗珍要湊住個女,私人嘢又特別煩,所以脾氣都幾暴躁。」
另外,當年亦有另一版本,指陳法蓉在拍攝期間經常遲到兼對工作人員呼喝,才令李麗珍怒不可遏,李才決定出「掌」教訓。更有傳李在化妝間打人不遂,就趁之後一場掌摑陳法蓉的戲份,乘機加多兩錢肉緊,將新仇舊恨一次過發洩,搞到陳法蓉拍罷後臉上留下五指印。
因為鬧出掌摑事件而弄致軒然大波,四年後《美》劇開拍續集,話就話起用原班人馬,但第二輯中李麗珍就被踢走,有指是製作人王晶刻意咁做。至於受害者陳法蓉,據知她拍完《美》劇後,始終擺脫不了被李麗珍掌摑的陰影,曾一度要睇心理醫生,之後經好姊妹開解及引導,更篤信基督教,尋找心靈寄託。


首輯四旦撐劇
01年亞視開拍《美麗傳說》,以李麗珍、田蕊妮、陳煒、陳法蓉四女做膽,但至 05年開拍《美Ⅱ》,雖然標榜用原班人馬,李麗珍卻冇份(田蕊妮已約滿),有傳王晶因為早年掌摑事件而要李「飛 out」。
 
續集李麗珍飛 out

監製承認有人衝動
周日( 24日),記者向李麗珍提及此事時,她立即黑面怒啤記者,更開住半邊車門破口大罵:「影夠未呀!你哋班狗仔!」事隔九年,依然躁底。其後,她更死撐話摑陳法蓉係「劇情需要」。
記者致電《美》劇監製鄭偉文,亦即陳法蓉口中的「鄭姓監製」。被問到打人真兇是否李麗珍時,他說:「我諗係啩,可能大家一時衝動,言語上有啲誤會啫!(第二輯冇李麗珍喎?)呢個係晶哥決定嘅!」
雖然事過境遷,但陳法蓉心裏始終有條刺,本周一( 25日)接受本刊記者訪問時,她連「李麗珍」三個字都講唔出口,她說:「好開心可以同 Stephen(指陳志雲)傾偈,我都係將過往一啲經歷講出嚟,我唔會再回應!多謝大家關心。(李麗珍到依家都理直氣壯喎。)我冇睇過……(你指係李麗珍?)有關佢嘅報道。(以後見到佢會點呀?)我冇再同呢套劇嘅演員合作,總之我冇尷尬。」


李麗珍回應黑面
本周日( 24日),記者向李麗珍問及早年化妝間掌摑事件,當時坐在座駕打算接女兒的她,隨即黑面,開住半邊車門大罵:「影夠未呀!」情緒躁爆。


陳法蓉避提李麗珍
本周一( 25日),手持新款紅灰色 Chanel袋的陳法蓉駕車到灣仔君悅酒店,記者趁機上前採訪,對於當年屈辱,她說:「多謝關心。」但刻意避談「李麗珍」之名。
 
去年陳法蓉與商人朱明打得火熱,奈何其後有傳男方經濟有問題兼玩失蹤,此段感情對陳法蓉影響甚深。她在《志雲飯局》中亦喊住說出分手原因:「 Tony(朱明)好好,佢好錫我,但真係性格不合。」她亦指近年的負面報道,令二人經常嗌交。《蘋果日報》圖片

向志雲訴苦
早前播出的《志雲飯局》中,陳法蓉除了喊住大談去年她與未婚夫朱明的一段情外,更爆出 9年前拍《美麗傳說》的屈辱事件,其間她講到繪形繪聲,言談間以「呢位演員」代替李麗珍。記者亦曾聯絡與陳法蓉面對面做訪問的陳志雲,但至截稿前仍未獲回覆。


拭淚
在一個小時的訪問中,陳法蓉多次表現激動,提到自己被傳誤墮桃色陷阱和搶陸詩韻男友時,她突然流淚說:「屈得好慘好辛苦……我當時諗過寫封遺書。」
 
淚湧
 
激動

網民戥陳法蓉慘
自從《志雲飯局》播出後,不少網友紛紛談論掌摑事件,大多認為是李麗珍出手,亦有人以為是劇中與陳爭佬的江美儀所為,不過全都戥陳法蓉慘。


監製演員睇法
田蕊妮
有份演《美》劇的田蕊妮說:「嘩!你問我 9年前嘅嘢,我上個月嘅嘢都唔記得呀……我係有聽過呢件事,但我嗰時唔喺現場,件事都過咗咁耐,無謂再講去影響人哋。不過珍妹脾氣其實都 ok,之後仲請我去佢間美容院做 facial!」

鄭偉文
《美》劇監製之一鄭偉文則承認陳、李二人的確有衝突。他說:「可能大家對劇本有自己嘅執着,言語上有啲誤會啦!我作為監製,一定要照顧大家,要控制拍攝進度,所以我嗰時有叫陳法蓉幫幫手繼續拍。我覺得佢黐脷筋問題一啲都唔嚴重。幾年前我都同珍妹喺國內合作過一部戲,大家都係大人,都冇再提番件事。」

任達華
《美》劇男主角任達華則希望將事件淡化,他說:「件事其實都過咗咁耐啦,由得佢丟淡啦,我唔想再有任何是非發生。」

王晶
負責籌拍該劇嘅王晶,對當年陳法蓉和李麗珍的不和傳聞,採取不回應態度,他說:「我依家開緊工,答唔到你!唔該!」 







arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()