o靚模汰弱留強,去唔成日本嘅 Kama早前留守台灣一個月迹撈,照樣無功而回;踏入 2010年, Angelababy身後嘅狙擊手已剩低周秀娜,同樣到日本掘金爭飯食唔在講, o架仔移師香港搞花生騷,周秀娜為搶贏 Angelababy,不惜將八至十萬的海鮮騷價,自降至兩萬有交易。
7 i7 m( b, z8 r' z: i
周秀娜成功「升呢」,唔使拋胸露肉,晒吓 43吋長腳一樣搵到食。  p% O8 G# x6 D: a. e

二萬全套5 |! z# m% j" p' d$ y
上週六(一月二十三日),周秀娜出席《 Tokyo Fashion Festa 2010》,今時唔同往日,由 o靚模「升呢」做藝人,仲話要殺入影壇做打女的 Chrissie出騷唔再吓吓「賣大包」。「湯碗胸」無影,齋晒四十三吋長腿。9 K6 ?+ ]5 h9 [3 q! n% H2 a
下午六時,花生騷正式開始, Chrissie在主持介紹下進場,同現場觀眾打過招呼,便坐在台上做人肉布景板,等一班 model行完之後,才壓軸上陣,換足五套衫,絕無欺場。
玩足成粒鐘,完騷後 Chrissie應大會邀請到商場六樓攤位做多轉大龍鳳,任影唔嬲,前後接近三小時的工作,以周秀娜今時今日身價,企硬十萬走唔甩。
不過,大會原本屬意在日本已有一定知名度的 Angelababy(楊穎)做庄,雖然 Baby叫價比周秀娜還要高出一截,但主辦單位一樣唔手軟,只是 Baby的檔期排得密麻麻,遲遲未落實是否接騷,主辦單位於是打定輸數,並諗定搵周秀娜作後補。「原本 Chrissie開價都成十萬 o架,不過知道係响 Angelababy同自己二揀一,個騷又係 o架仔搞,態度開始軟化,仲放聲氣話可以有偈傾。」知情人士透露。: ~: h( u3 k: X- P) ^% O! Y& @1 s! I
志在必得,幾經周旋,周秀娜開出超筍二萬,終於成功踢走 Baby,做今次日本花生騷主角。 2 h/ S- j' S% r' o* p( }3 f# P

去年 Kama以低價博得與 Angelababy同台出席新年活動,不過無以為繼,近日焗住飛台灣開拓事業。(《蘋果日報》圖片)
]: J/ e* c* C* Q
確有其事' Y, Y7 s" R! Q7 _/ \& y
記者曾就周秀娜以超筍價搶 job一事,向負責花生騷的 DK製作公司查詢。* |+ n* j5 O+ O% n$ N6 A
壹:原本係咪搵 Angelababy行呢個騷?
DK:係接洽過,不過對方無期。
壹:周秀娜係咪用超筍價搶 job,一萬定兩萬?( t7 ]: K4 W  x3 L/ j* p2 d  |
DK:吓!呢啲係商業秘密,唔方便透露,只可以話大家都好有誠意合作!
  [- c6 y5 K$ D% j+ I" x# K

行騷換足五套衫,做埋人肉布景板硬銷商品,二萬蚊認真超值!/ B/ e! D  k0 H' C  v. N
0 {# N4 l9 H; e6 q9 d
Angelababy已成功打開日本市場,今年五月曾應邀出席 LV村上隆動畫短片發布會。$ b( W$ x8 I  G8 N8 l9 v, X0 q  g& k) v
! M5 a. T& `/ b! R- W. W' s
○八年當紮的 Angelababy被助手企圖阻止與剛殺入 o靚模界的周秀娜合照,令 Baby大為尷尬。(《蘋果日報》圖片)
) i% [2 X9 n+ g( I
打女未做得成的周秀娜,早前以超值價接拍《鬼胎》,賣肉跳樓與黎諾懿有不少對手戲。(《蘋果日報》圖片)
arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()