Kelly又生仔6磅半小龍包出爐

娛圈喜事接踵而來, 39歲的潮媽陳慧琳( Kelly)榮升第二任媽咪,小龍包出世了!昨日 Kelly透過助手公布喜訊,小龍包重 6磅半,貌似哥哥劉昇同樣有個蝦餃仔,老公 Alex一直在產房陪伴在側,並親手為龍 B剪臍帶及拍下出世過程片段。


其他娛樂名人影片

陳慧琳誕下長子劉昇(蝦餃仔)後,一直希望追女,曾成功人工受孕懷孖女,但不幸地去年三月懷胎五個月的孖女宣告流產, Kelly經過三個月傷痛及調養身體,再接受人工受孕,成功懷有龍 B, Kelly並稱龍 B為小龍包。

老公剪臍帶 放大圖片
陳慧琳周一才接劉昇放學,話咁快就生咗。

陳慧琳周一才接劉昇放學,話咁快就生咗。

Kelly一直對外公佈預產期為四月,大前日 Kelly還被本報拍到腹大便便接蝦餃仔放學,昨日 Kelly的經理人公司突然以 email及 Kelly網站公佈喜訊:「小龍包今日出世喇!細佬重六磅半,母子平安,遲啲一齊同大家見面啦!」正在醫院休息的 Kelly透過助手 Leo回覆本報, Kelly是在預產期內生產,老公 Alex(劉建浩)早已向公司請假,昨日陪太太入院,入院後, Kelly隨即進行手術剖腹誕下細仔小龍包, Alex一直在產房貼心陪伴 Kelly旁邊,親手為小龍包剪臍帶,又帶備攝錄機為小龍包拍下出世過程片段。Leo並說:「雖然產房血淋淋, Alex一啲都唔驚,仲好興奮好鎮定,大仔蝦餃仔出世時, Alex都有入產房拍片同剪臍帶, Kelly見到小龍包出世好感動,但冇喊。」

產後精神好 放大圖片
陳慧琳在微博宣佈小龍包出世了。

陳慧琳在微博宣佈小龍包出世了。

因為麻醉藥未過 Kelly傷口未算太痛,亦相當精神,暫時仍要臥床休息不能落地抱 BB, Kelly覺得小龍包似爸爸?還是媽媽? Leo表示:「暫時仲未睇到, Kelly話小龍包同哥哥一樣下巴有個蝦餃仔,好似哥哥好可愛。」而今年七月將三歲的哥哥蝦餃仔因為要返學,暫時仍未睇到細佬,但已知道自己做哥哥了。採訪:葉雪


Kelly坐月修身後會盡快復出,據知有意今年出新唱片。 資料圖片

陳慧琳6磅半小龍包出世喇!

陳慧琳(Kelly)生咗喇!這位潮媽天后昨日誕下6磅半兒子「小龍包」,母子平安。老公劉建浩全程陪伴入院到剪臍帶,並把最感動一刻拍攝下來。

自09年誕下「蝦餃仔」劉昇後,39歲的Kelly擇定吉時昨日於舊山頂道嘉諾撒醫院誕下6磅半兒子「小龍包」,母子平安。自去年痛失孖女後,Kelly幾經辛苦走出流產傷痛,再接再厲接受人工受孕,勇敢孕育小生命。

今次再得慈姑椗,Kelly舉家開心不已,正值今年是龍年,加上「蝦餃仔」的關係,Kelly一早已為BB取點心系列乳名「小龍包」。昨日順利開刀分娩後,Kelly於下午5時50分於官網公布喜訊,寫道:「小龍包今日(昨日)出世喇!細佬重6磅半,母子平安,遲D(啲)一齊同大家見面啦!」

Alex親手剪臍帶

剛於本周一(19日)還親自接「蝦餃仔」放學的Kelly,昨日在老公劉建浩(Alex)陪同下,秘密到舊山頂道嘉諾撒醫院開刀分娩,入住09年誕下「蝦餃仔」的同一病房及選用同一產房,並由著名婦產科醫生何永超為Kelly操刀,順利誕下「小龍包」。據知「小龍包」的時辰八字與父母及大哥「蝦餃仔」極之相合。

Kelly今次分娩,Alex繼續做緊張大師,除了做「柴可夫」接老婆入院,更親自入產房為「小龍包」剪臍帶,又帶定DV將最珍貴一刻拍下。雖然仍未看出「小龍包」似爹哋或媽咪,但跟「蝦餃仔」擁有同一蝦餃下巴,十分靚仔。

兩公婆爭錫BB

而Alex和Kelly更爭住抱BB錫錫及影相留念,可惜「蝦餃仔」要上學,故沒有第一時間見到細佬。

記者致電恭喜Kelly,她透過經理人公司發言人譚先生說:「我依家精神好好,但啱啱開完刀,麻醉藥未過,所以有啲攰,仲未落到床!」她表示仍未為「小龍包」改名:「因為要改單字,又想個名型啲,所以好難改名!」問會否再追女?Kelly表示BB剛出世,未想到這個問題。Alex這幾天會在醫院留夜,通宵照顧兩母子,絕對是廿四孝老公兼老竇。

第一手消息請下載on.cc東方互動iPhone/iPad/Android Apps

 

專案組

Kelly昨日於官網報喜,宣布小兒子出世消息,可喜可賀!

本周一,Kelly仍頂着大肚親自接兒子蝦餃仔放學。(資料圖片)

Alex全程照顧老婆Kelly及新生BB,認真廿四孝。

小龍包 把口最叻啱唱歌

繼一索得蝦餃仔後,陳慧琳昨日剖腹誕下細仔「小龍包」。堪輿學家陳子才指「小龍包」五行屬陰性的金,命格乃「食傷生財」,長大後適合從事表演事業:「佢命盤有粒巨門星,代表把口好叻,好適合唱歌,呢個小朋友自尊心好強,天生好聰明,性格都好獨立,異性緣好強!」不過,陳子才表示「小龍包」與父母緣較薄,有機會於五歲後出國留學。

小龍包被指適合從事表演事業,未知會否跟Kelly入行?

星級醫院分娩 09年誕蝦餃仔

Kelly昨日再於嘉諾撒醫院分娩,誕下「小龍包」,而於09年7月10日,她亦於同一醫院由婦科聖手何永超為她剖腹分娩,順利誕下6磅重囝囝劉昇(蝦餃仔),據知當時分娩花費超過12萬6千港元。

其他媽媽級藝人如邱淑貞、陳慧珊等亦喜選此著名星級醫院分娩,而黎淑賢今年大年初三赤口誕下八磅四安士兒子,成為今年娛樂圈首個龍寶寶,而吳綺莉於99年11月19日誕下逾四磅女兒卓林。

09年7月,Kelly(左)到達嘉諾撒醫院,翌日誕下蝦餃仔。

千嬅kelly交換bb經

Kelly昨日誕下「小龍包」,懷孕逾六個月的另一星媽楊千嬅,昨晚身穿米色連身長裙,腳踏4吋船踭鞋,與余文樂出席《第36屆香港國際電影節開幕典禮》。

千嬅得悉Kelly再添丁,戥她高興:「知道佢生咗,Feel到懷孕尾段時間好辛苦、好緊張,腰骨又痛,見佢之前仲送蝦餃仔返學,好犀利!(打畀佢?)之前透過公司交換心得,都多謝佢有教我點買BB用品,但暫時唔打攪佢住。」被問為何仍穿船踭鞋,她表示用來襯裙,至於有否問准老公丁子高,她笑說:「唔好提佢!專登使走咗佢,我旨意樂仔扶我!」近日閒來於家中「下廚」的她,昨日上載整蘋果批照片,賣相一流!而余文樂大懵誤以為Kelly誕龍鳳胎,要記者糾正,他說:「咁快啲追個女。(佢話唔追?)呢啲興之所至,好難講。」

李樂詩懷孕四個月

另一邊廂,剛於大年初三誕下兒子的黎淑賢,昨日產後首度與陳煒及李樂詩(Joyce)等出席活動,而童愛玲則因肺炎缺席。消瘦不少的黎淑賢說:「因為係產後第一擊,好大壓力,希望下次(身形)更好。」而Joyce透露已懷孕四個多月,今胎是兒子,產後會「封肚」停工。

千嬅腹大便便,仍悉心打扮出席支持電影活動。

火速收身的黎淑賢(左)與再度有喜的李樂詩出席活動。

余文樂小心拖實穿上船踭鞋的千嬅。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()