免費英式TEA SET!
睇到免費,立即瞪大隻眼睇吓係乜傢伙?!
三個廣告人,聰明地完成自己的理想。開了間小鋪,由早上十一點至晚上八點都淨係serve tea set!但係又死話自己唔係食嘢嘅鋪頭,而係一間賣吓杯碟,sell吓workshop同埋寫吓信嘅地方。


Gimmick喺邊呢?店主encourage自我溝通,用大多人已棄用的方式——寫信!係自己寫封信畀自己。完成封信,你的tea set全免。我好聽話咁寫咗封信畀自己,同行的朋友沒有,另外有兩個年青少女亦同我一齊寫。整個過程的pleasant,可以喺忙碌的生活,停十分八分鐘,想一想有乜要同自己講。
其實我時常提議每一個人都要時不時停落嚟,可以大膽地辭咗份工,想吓自己的優點弱點,再定位,立下新目標。一個怕失去的人,很難有突破,結果係一日淨係識埋怨。可悲!

環境
非常英國。全店分兩部分,一邊係shop仔,有杯有碟賣。而另一邊係有梳化又有櫈,大概十個位。梳化中間有幾張coffee tables。坐低,店員就會拿一個小木盒,內有一支筆,一張幾靚嘅信紙同埋信封。你就開始寫信。寫完封信我仲慢慢逛吓隔籬小shop。英式奶茶預備好在coffee table上。同朋友傾咗好耐,三世書都講埋,仍未見tea set到,真係大大話話等咗半小時,才有三「督」小食放在面前。

TEA SET
我那天有sundried tomato tartlet,scone和brownie,scone係一定有的,另外一定有一鹹和一甜。那番茄撻真不算鹹,店主說,通常有mushroom tart,scone普通,好重,唔夠鬆。反而brownies好好食,我好憎食brownies,好heavy。但佢好light,not bad,免費就唔好彈人啦!對唔對?

人生最值錢的信
信紙+信封$198一位。
嘩!一生人未寫過咁貴嘅信!!!
但希望停留喺「Another Fine Day」這個下午可以給我一點自我反省。將漏做的事,做番。將做得唔妥當的事,做好,就此與大家共勉之!
「Another Fine Day」有意思!!!


Another Fine Day 地址:中環太子台13A地下電話:2525 8256

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()