唔使講,Michael亦是餐廳的擁躉,每次一定會order一份四條腸的jumbo熱狗:「呢度真係食得番以前的味道,好有童年回憶。做了幾十年,熱狗依然好好食,餐廳自己溝的醬汁第二度搵唔到,酸酸甜甜,好開胃醒神,係熱狗的靈魂。」其實,每一隻熱狗的製法都跟足以前盛極一時的安樂園餐廳,連用料都十年如一日。麵包是餐廳特別訂製的無味餐包,唔鹹唔甜,不會蓋過沙律醬的味道,加熱後的麵包面微脆,包身卻又鬆又軟。香腸用荷蘭牌子的雞肉豬肉腸,不似坊間的餐廳獨沽一味,只用豬肉腸。不過,以上都只是配角,主角是──秘製醬汁。秘製醬汁取代街外的罐頭茄汁加mustard,絕對惹味,甚至有客人熱狗走腸,只要沙律醬。老闆黎生話:「醬汁配方係咩我就唔講得啦,不過呢條方有百幾年歷史,係以前安樂園老闆去歐洲旅行時搵返嚟的。」


一講到醬汁配方,黎生就好口密。不過他透露,沙律醬中一定有澳洲牛油、醋、青瓜蓉同雞蛋,但重點卻是攪拌機。黎生指着廚房的3部攪拌機說:「這是美心等大集團用來打蛋的,不過我們就用來混醬,每日2次,每次1個鐘,每日都攪8大桶沙律醬,日日清的。」唔怪之得沙律醬唔單只酸甜好味,仲幼滑如慕絲。秘製沙律醬除了吸引到大批忠實粉絲,成為鎮店之寶,亦引來不少公司想跟老闆合作,推出罐頭沙律醬。幸好,老闆忠於自己,將所有賺錢大計推掉,繼續專心做好熱狗。

Missing out第39擊 熱狗王 $11
中環昭隆街有一家餐廳,賣了60幾年熱狗,味道還是一樣,從不偷工減料。每日去到午市,不論是藍領還是白領佳人,全都跑來買熱狗,每日平均可以賣到2,000多個,餐廳被冠以「熱狗王」之名,實在是當之無愧。


Michael:我每一次嚟一定要食4條腸的熱狗先至夠喉,一啖咬落去,沙律醬咇晒出嚟,好過癮。雖然麵包細細哋,不過即叫即烘真係好鬆軟,沙律醬又夠滑,絕對是香港的熱狗代表。

永樂園餐廳
地址︰中環昭隆街19號地下 電話︰2522 0965

何謂missing out?
本地有不少舊菜式被封箱,絕跡的原因可能是製作繁複、老師傅年華老去等等。不過只要你飲食經驗豐富,用心搜索,總有漏網之魚在附近。每期少年食神Michael發掘滄海遺珠,把舊時的食物連帶回憶重現眼前。 ####


《FACE》飲食版監修人少年食神 Michael

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()