謝芷蕙(Cammi)之前客串主持有線節目《怪談》,噚日佢同梁思浩喺旺角進行交接儀式,因為梁思浩會主持番,大會安排一班披麻戴孝嘅人捧住個花牌,上面有Cammi嘅黑白相,之後換番梁思浩張相,襯晒節目。但會唔會好大吉利是?Cammi話:「唔會,似拍戲啫。」講到當日主持畀觀眾鬧,Cammi話自己表現差抵鬧。

梁思浩送Cammi上路

梁思浩和岑寶兒(阿夢)昨日出席有線全新一輯《怪談》宣傳活動,o靚模謝芷蕙(Cammi)穿上壽衣前來,十分應景!現場即席將原本掛着的Cammi「車頭相」換上思浩的「車頭相」,代表主持的交接儀式。大會更準備了紙紮祭品給Cammi,思浩笑言是送Cammi上路!問到Cammi做主持的表現?思浩說:「畀多啲時間佢,嗰次(Cammi畀觀眾鬧爆)問題不在佢,當時有其他主持同佢一齊,如果另外一個反應快啲兜得到,佢就唔使畀人鬧得咁甘!」至於本月3日才約滿無綫的阿夢,現有王維基合約在身,但仍幫有線主持節目,連思浩也說她是打破一台壟斷的先鋒。而快將推出寫真集的Cammi表示會去馬來西亞取景:「我亦都會寫一啲自己嘢落去。」

Cammi(左)與梁思浩互換「車頭相」,代表主持的交接儀式。

Cammi百無禁忌着壽衣

梁思浩和岑寶兒(阿夢)昨日出席有線全新一輯《怪談》宣傳活動,o靚模謝芷蕙(Cammi)更穿着壽衣前來,十分應景。現場即席將原本掛着Cammi「車頭相」的花牌換上思浩的「車頭相」代表主持的交接儀式。問到Cammi會否覺得不吉利,她表示不會:「好多電影都係咁做,會尊重工作。」而Cammi亦透露將會去內地登台及到馬來西亞取景影寫真。

Cammi(左)與梁思浩互換「車頭相」,代表主持的交接儀式。
Cammi(左)與梁思浩互換「車頭相」,代表主持的交接儀式。

問到思浩有關Cammi做主持的表現,他說:「畀多啲時間佢,嗰次(謝芷蕙被觀眾鬧爆)問題不在佢,當時有其他主持同佢一齊,如果另外一個反應快啲兜得到,佢就唔使畀人鬧得咁勁。」至於4月3日才剛完約無綫的阿夢,現簽約王維基但幫有線主持節目,連思浩也說她是打破一台壟斷先鋒。

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()