王馨平蝴蝶手震興票房

 

【春嬌與志明的故事】因為導演彭浩翔個人喜好,王馨平(Linda)在《春嬌與志明》中,不問報酬客串僅一分鐘,竟然令她人氣急升。導演除了將Linda與鄭嘉穎的陳年緋聞搬上銀幕,借楊千嬅把口講「你同鄭嘉穎分手我喊咗好多晚」外;連MV都不放過,逼余文樂反串學蝴蝶手翻拍《別問我是誰》,本來純屬滿足一己私欲,結果票房大收,Linda覺得一切就似戲內抵死對白一樣「粉紅色乳頭,可遇不可求」。撰文:楊潔雯

 
王馨平的《別問我是誰》最近熱爆卡拉OK,連帶她人氣急升,Linda好開心《春嬌與志明》受歡迎,余文樂反串版《別問我是誰》又得到大家愛戴:「前面嗰五個字我唔可以講,總之我覺得成件事,可遇不可求。」Linda的蝴蝶手為《春嬌》震出好票房,到前日為止,上映一星期,收一千四百三十萬,認真好成績。

對彭導有信心
彭浩翔視Linda為女神,去年Linda開始玩微博,關注了彭浩翔,小粉絲如獲至寶,頻頻私訊接觸偶像,Linda笑說:「佢同我講我係佢當年偶像,仲話搵女朋友係以我為標準,我仲笑佢話咁你搵女朋友都幾困難!」 Linda一口答應客串做「王馨平」,全因彭浩翔,她說:「其實我好多年前已留意彭浩翔呢個人,之前佢拍《買兇拍人》,我覺得驚為天人,之後《破事兒》部部都有睇,佢問我可唔可以客串佢部戲,當時我一口應承,但完全唔知要做乜,只係欣賞佢,對佢有信心。」

同老公睇嘉穎
Linda陳年舊情在大銀幕被翻炒,她已為人妻,會不會介意?她說:「我覺得冇所謂,家又冇話詆毀邊個,我睇到反而會心一笑。」Linda雖不介意,但亦顧及老公感受:「我先生好大方成熟,呢啲嘢佢冇所謂,家都唔怕講,鄭嘉穎咁紅,我哋好戥佢開心,佢之前嘅《怒火街頭》同《步步驚心》,我同我先生睇完都覺得好睇。」 Linda和鄭嘉穎在娛樂圈的puppy love,相當珍貴,雖然不可以開花結果,但再見亦是朋友,Linda坦承跟鄭嘉穎有聯絡,亦不怕老公呷醋,她說:「我先生同佢嘅前度都有聯絡,呢啲唔係咁大不了,過咗去嘅事,大家做到朋友,不妨做朋友,呢啲係人生成長一個階段,我會好好珍惜呢段友情。」

「嘉穎好有自信」
當年鄭嘉穎被放逐台灣,事業陷入低潮,如今吐氣揚眉,Linda當然戥老友高興,她說:「好開心佢咁紅,我覺得佢係進步咗,佢都有問過我,我覺得呢行好多時要有一啲肯定,就會越嚟越有自信心,我覺得佢家好有自信。」余文樂反串《別問我是誰》MV,成為《春嬌與志明》一大亮點。不過,當正版見到老翻的時候,反應是「震」,Linda說:「當時我一路睇,一路震,一路尖叫,佢太靚喇!我知導演磨佢好耐,NG好多次,佢都好辛苦,真係好多謝佢咁認真反串,佢絕對值100分。」


王馨平示範正宗的蝴蝶手,她笑言第一次睇余文樂的老翻蝴蝶手,感覺十分震撼。攝影:葉君海


王馨平示範正宗的蝴蝶手,她笑言第一次睇余文樂的老翻蝴蝶手(圖),感覺十分震撼。


彭浩翔雖然是千萬大導,但在王馨平面前仍像小fans一樣。


那些年,王馨平與鄭嘉穎的戀情為大家詮釋金童玉女的意義。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()