被爆運毒碌假卡
Santino:唔知點回應

 

【盛女大追捕之越揭越臭】節目《盛女愛作戰》成為全城焦點,兩性關係導師Santino繼被指做過男公關後,前晚上電台做嘉賓再被狙擊,前拍檔Norris再爆料指他曾涉及運毒及用假信用卡,愈爆愈多,今次Santino都唔知點收科!

 
前晚Santino到灣仔接受網上電台訪問,曾跟他合作開班教媾女的拍檔Norris,繼爆Santino曾做男公關後,又即場致電爆料:「佢仲喺澳洲用假信用卡同運過毒,如果佢記唔起,我有聲帶提佢。」Santino聞言即黑面兼表現不安。Norris再爆Santino曾「穿櫃桶底」偷2,000元,已進入法律程序,不便多談。
對於Norris指他收12,000元陪女過澳門,Santino反駁:「知我出身嘅人都知我唔會用12,000蚊賣身,我只係同家嘅女友去過澳門,冇收錢。」

有40性伴
被踢爆06年結婚,09年離婚,又指前妻大他20年,Santino澄清前妻只大他兩年,最大的女友也只大他九年。談到性經驗時,他說:「少於40至50個,大概40個啦,但每個都要識兩至三個星期先可以有關係,我唔鍾意一夜情,家都仲有同嗰啲人聯絡,但已冇做(愛)。」 Santino前年在一電台節目中自爆同時間最多有四個半女友,半個女友的意思是對方都有男朋友。而因同車而與Santino傳緋聞的趙碩之亦踩多腳致電電台,指當日只當Santino是司機,但Santino反寸她說不知誰是趙碩之。

傷心哭泣
事後Santino對被指他做男公關及運毒、用假卡,回應似有點心虛:「我唔知點回應,總之我冇講過,唔知有乜聲帶,如果有,唔知佢點整出嚟。」昨日亦有人向報章兜售相關的錄音帶,Santino昨日在電話中說:「我唔怕,我自己冇講過乜嘢,唔排除Norris斷章取義,佢講啲嘢全部係唱我,假嘅!去年我哋拆夥,可能撬走佢啲學生。」會否控告Norris?他嗚咽表示不懂法律,不想做傷害對方的事。採訪:黃曉妍、李志明
攝影:黃文偉

若讀者知道五位盛女的底細,歡迎電郵至mailto:adent@appledaily.com報料。


Santino前晚接受網上電台訪問,被舊拍檔Norris狙擊,即時黑面又表現不安。


另一把妹達人Norris致電電台,大爆Santino以前的臭史。資料圖片


Santino與拍拖九年的女友最終分手,他承認同時間有四個半女友。

Mandy爆粗鬧無綫

 

 
《盛女愛作戰》中的盛女Mandy,曾否認因與節目編導岑應是多年好友而做媒,但日前Mandy與友人晚飯時傾偈自爆內幕,還以流利粗口鬧無綫及節目構思人陳志雲,跟她的斯文形象不符,《春嬌與志明》系列大可考慮找她參演一角。

為唐家打工
有指Mandy直言「好X嬲無綫放料」,及鬧陳志雲「好X無聊」,安排她們做電台訪問,又爆人生教練Winnie最乞人憎,就連岑應亦被她寸人工低。Mandy昨入電視城接受《東張西望》訪問,強烈否認嬲爆無綫,指雙方一直合作愉快,而她對陳志雲亦很尊重,她稱沒想過入娛樂圈,今次澄清是不想報道影響家人,她亦只望做普通人。至於被指做媒,Mandy謂岑應開節目時她正單身,遂參加望結識男仔,沒收過錢。本報昨收到讀者爆料,指Mandy本身已有男友,而她在唐英年家族的半島針織任採購部管理高層,因無禮貌兼愛出風頭而在公司犯眾憎。採訪:楊潔雯


Mandy被指與友人談話時操流利粗口,很適合演出《春嬌與志明》。


Mandy在《東張西望》談到新聞影響到家人及工作,愧對父母,忍不住落淚。電視圖片

曾繁光寸A貨人生導師

 

 
組織「反《盛女愛作戰》」的精神科專科醫生曾繁光,前晚應邀上商台《光明頂》,當眾人預料他會一如以往鬧爆節目及參賽者時,他卻笠了個大頭盔,聲稱自己只是被人擺上枱,又讚《盛女》節目做得成功,引起大眾討論是好事云云。
不過曾繁光亦有暗諷所謂的人生導師:「我所認識嘅life coach係啲幫助精神病康復者嘅個案經理,佢哋會同康復者建立長時間關係,令康復者好番。仲有兩性關係導師,又係新嘢喎,我都可以做喎,不過check過原來唔得!」採訪:葉雪


曾繁光前晚現身《光明頂》,大讚《盛女》做得成功。互聯網圖片

蝦頭嘲騎呢導師嚇親人

 

 
詹瑞文徒弟楊思敏(蝦頭)及翟凱泰(泰臣)昨日到新城宣傳舞台劇《求戀期Q娃》及《麻甩俠》,蝦頭透露劇中會有關於剩女的話題,而她近日亦有追看《盛女愛作戰》。

45度角好攰
蝦頭覺得整個節目最古怪的是一班導師:「首先Santino所講嘅方法根本係嚇親人同溝通唔到,Winnie人生教練個名太勁,一個人嘅人生教練應該係自己。其實我好想知呢啲導師喺邊度訓練出嚟。」泰臣覺得Santino的打扮及溝通技巧很古怪:「佢嘅45度角理論,每隔幾秒就要望一望對方,隔幾秒又唔望,傾偈係咁擰嚟擰去好攰喎。」採訪、攝影:李珮洳


蝦頭(右)扮Winnie的表情,泰臣在旁睇到呆。

Santino教學員召妓 隨時踎監

無綫真人騷《盛女愛作戰》造就了五位本來寂寂無名、樣貌「可觀」的女參賽者及所謂人生導師,連日來有策略地涉嫌自我炒作,大肆吹噓宣傳,出位言行令人反感!「45度」導師Santino更被爆教學員召妓,他竟間接承認說:「有帶個處男去體驗吓!」若屬實,Santino可能已觸犯刑事罪,分分鐘要踎監!

Santino前晚指舊拍檔Norris沒被無綫邀請,「因妒成恨」才數臭他。
Santino前晚指舊拍檔Norris沒被無綫邀請,「因妒成恨」才數臭他。

節目播出後話題不斷,五名女參賽者及人生導師逐一被揭情史及是非!當中被指最具人氣的「45度」兩性關係導師Santino遭網友惡搞,更引來爆料者狂數,但爆料者竟要求傳媒必須刊登其戀愛顧問公司名字作為交易條件,跟相關人士一樣想博宣傳!

解釋多犯駁

Santino前晚接受網上電台訪問繼續自吹自擂,他透露最近因「成名」後在街上常被指指點點,但沒有後悔參加,更樂意為無綫再做《盛男》節目。期間舊拍檔Norris來電數臭Santino為無綫做媒講大話、雙方在合資公司時曾穿櫃桶底、做男公關等,令Santino標晒汗,回應時亦勁多犯駁位。

《盛女愛作戰》參賽者及人生導師突然爆紅,成為傳媒追訪對象。
《盛女愛作戰》參賽者及人生導師突然爆紅,成為傳媒追訪對象。
Santino接受完網上電台訪問,在一女子陪同下離開。
Santino接受完網上電台訪問,在一女子陪同下離開。

Santino起初稱可能因開班教溝女時角色扮演的劇情對白,但其後又反口表示沒教過,擺明自打嘴巴!至於做男公關,他說:「你想讚我靚仔就OK,知我背景嘅人就知我唔會為萬二蚊賣身。(佢話有聲帶指證你。)我唔知佢點做出嚟!」問到會否告Norris誹謗?他突然眼濕濕表示不想傷害對方,表現非常造作。

再問有否教學員召妓?他竟間接承認:「有次同Norris有聚會,其中一個係處男,佢要溝女都要識呢啲嘢,每人夾幾十蚊畀佢搵性工作者,體驗吓。(教朋友食軟飯?)係個女仔身家同學歷高過男學員,教個男仔點相處。」

逾40位性伴

提到情史,Santino表示現時有女友,而前妻只比他大2年,並非20多年,但承認結婚時曾腳踏幾船,更自爆有40至50個性伴侶。他說:「個個都相處兩、三星期先初夜,都係女朋友,好多都仲有聯絡,但冇親密關係。」提到2010年參加速配節目《10分試愛》時,只填寫拍拖及被飛兩次,講大話的Santino即發晦氣地說:「咪寫我虛報資料囉!」

Santino於節目中理論多多,問到有否專業支持?他竟表示沒有大學有類似課程,只靠自學研究。問到怕不怕形象太負面?他即囂張地說:「有好多人咁講,但有幾多對我郁手(打我)呢?」

煽動不道德行為 屬刑事罪

黃國桐律師表示Santino與Norris教人召妓,此舉觸犯「煽動他人做不道德行為」刑事罪。他說:「特別對方係處男,佢唔會無端端有召妓嘅諗法,呢班人咁做等於灌輸呢個概念畀佢,就算最後冇做到,都有試圖成分,呢個係刑事罪,最高判監五年。」

Mandy否認做媒 冇利益輸送

「盛女」Mandy近期因《盛女愛作戰》成為追訪對象,有報道指她鬧爆無綫及陳志雲。連日內封口的Mandy終打破沉默,昨日接受《東張西望》訪問作出回應。她表示:「同無綫合作關係好好,如果有不滿,拍攝中途已經可以唔拍。」對於被指做媒,Mandy否認說:「我係未參加節目之前已經識得編導岑應,但係我係單身又冇男友又未結婚,就係因為識佢所以就寫到我係做媒、有利益輸送……但係呢啲都係失實。」

節目編導岑應與Mandy為多年好友。(資料圖片)
節目編導岑應與Mandy為多年好友。(資料圖片)

Mandy坦言覺得愧對父母,怕父母被起底,亦不敢見父母,她哭着說:「屋企人係支持我參加節目,但係依家都唔敢見父母,唔想畀人知父母住邊,唔知佢哋仲想揭咩私隱!都有同老闆道歉驚影響到工作。」她希望完成節目後過正常生活。Mandy亦透過無綫外事部副總監曾醒明,指自己無意加入娛樂圈,希望傳媒給她空間。此外,《盛女》將於星期五播畢,無綫特別製作由呂慧儀、蒙嘉慧及卓韻芝主持的兩輯一小時節目《盛女駕到》,於一連兩個星期日播出進行探討。

麥玲玲寸45度角望人低能

堪輿學家麥玲玲與江欣燕昨日出席節目《玄美人生》的宣傳活動,提到無綫真人騷多位人生教練成為新聞人物,玲玲坦言最欣賞婚姻介紹人Mei Ling:「佢講啲嘢有時都幾啱。(整容影響命格?)呢啲係天生,可能會對外在緣分有啲幫助。」對於兩性關係導師Santino的45度角望人理論,玲玲笑稱:「低能!我呢啲矮人就要45度咁仰望男人!」

麥玲玲(左)、江欣燕(右)
麥玲玲(左)、江欣燕(右)

玲玲自爆積極介紹男人給小儀認識:「我睇風水有個大中華客幾鍾意小儀,佢叫小儀返內地睇佢間廠先,不過小儀覺得市儈,所以唔肯見佢,好似《盛女》入面個Florence咁有性格!」

葉翠翠想識婚姻介紹人

前港姐葉翠翠、陳庭欣及朱凱婷等昨日出席宣傳活動,翠翠表示有收看無綫真人騷,她謂:「唔認盛女都唔得啦,我其實都好鍾意童話世界o架!」她認為Santino的理論OK:「佢係教人追男仔而唔係維持個關係,我覺得佢嗰套係可以應用喺二十多歲嘅男仔身上,但穩重嘅男人就唔得囉。」提到婚姻介紹人Mei Ling,翠翠笑問記者:「有冇佢電話號碼?我覺得佢講嘅嘢好到point。」

葉翠翠(右)與陳庭欣覺得《盛女》話題十足。
葉翠翠(右)與陳庭欣覺得《盛女》話題十足。

另外,產後首次亮相無綫宣傳活動的朱凱婷表示已回復產前身形,問到對於同是基督徒的朱茵未婚懷孕,她謂:「我覺得係可以接受到。」

朱凱婷回復產前弗爆身形。
朱凱婷回復產前弗爆身形。

薛芷倫教人嫁入豪門

無綫真人騷節目播得如火如荼,名媛薛芷倫(Fanny)前晚出席活動時透露剛旅遊完畢,有看無綫真人騷。她認為港女若做到以下三點,會大受歡迎:「要有外表,唔係講整容嗰啲,而係打扮得乾淨企理;第二係提升知識水平,咁同男仔先有話題;第三就係心靈,有一顆善良嘅心,就會發揮到女性美!(你可以做導師?)如果TVB開拍豪華版,我願意做星級導師,教佢哋點嫁入豪門,其實都有好多人請教我心得。」單身的Fanny強調自己不是失敗,只是未有意拍長拖和結婚,不想被男人綁實。

若無綫開拍《盛》豪華版,薛芷倫會自薦做導師。
若無綫開拍《盛》豪華版,薛芷倫會自薦做導師。

邵氏不排除拍電影版

無綫真人騷《盛女愛作戰》播映以來雖掀起話題,但負面反應亦不絕。無綫早前已表態不會開拍明星版,但昨日查小欣在電台節目爆料,指邵氏有意拍攝《盛》的專題電影。無綫外事部副總監曾醒明昨日接受電話訪問時回應:「始終係城中話題,邵氏亦不排除會考慮拍攝。」

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()