啱啱過去的四月愚人節「維園霆鋒」龍心因為喺《城市論壇》上語出驚人,而成為網絡大紅人,不少巴打絲打火速起他底,發現他唔係咩美國三藩市福X幫第二把交椅,而係一個感情曾受到打擊,言行怪異的三十六歲中佬。

而近日「維園霆鋒」又有新搞作,近日於網上就廣傳兩段關於他的短片,一段疑似是情慾短片,短片開始時就見他赤裸上身,表情享受地呻吟兼哼歌仔,期間就聽到他詢問另一人:「鍾唔鍾意呀?正唔正呀?」,對方就嬌聲嗲氣地答:「鍾意,正!」至於另一段短片就是疑似「維園霆鋒」正在開解一個只用白色大毛巾包裹身體的女子,從二人的言談話題中,大約得知女方有感自己不了解自己,生活上有枷鎖,故揾「維園霆鋒」來做聆聽對象,但「維園霆鋒」就九唔答八,無端端又話係社會的錯,一陣又話係父母的錯,搞到個女仔都唔知點答好。總之千錯萬錯,邊個錯都好,最錯就係識到「維園霆鋒」,搞到自己成為網絡大紅人。

於短片中就見「維園霆鋒」狀甚享受,不停呻吟兼哼歌仔。

片中除了「維園霆鋒」外,還有另一個皮膚白滑的人伏在他的一雙大腿上。

另一片中,只用白色大毛巾包裹身體的女子和「維園霆鋒」傾談心事。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()