莊思明同陳慧琳細佬陳司翰拍咗年幾拖,最近因為思明頂唔順男友花弗,終於分咗手,分手後思明一直好傷心,周不時都眼濕濕,反而司翰好快就拖住其他女,其中一個係台灣混血女模貝兒。前日思明喺微博上載咗張相,左眼包住紗布,仲感慨留言話:「如果我真的有事,我最想有甚麼人在身邊?想到這裏我哭了,因為我知道那個人都不在乎了!」似乎佢嘅情傷仲未好番。

互當透明
馮仁昭噚日八到,原來思明係眼發炎,仲要關司翰事,話說佢哋雖然分咗手,但仍然有共同朋友,日前佢哋分別獲朋友邀請去銅鑼灣CEO唱K,事前都唔知大家會出現,司翰去先,冇幾耐思明就到,當時氣氛確實幾尷尬,佢哋兩個就互當透明,完全冇打招呼。不過,司翰冇因思明出現而影響心情,依然滿場飛,但思明就好唔開心,成晚死撐扮冇事。聽聞思明返到屋企之後喊天光,之後隻眼擘唔大,仲要朋友車佢去睇醫生。思明噚日喺電話度承認有同司翰喺同場合出現,但否認喊天光:「唔係大家講到咁樣喊法,我哋唔係小朋友,唔會咁肉酸。」不過佢都認冇刻意坐埋傾偈,問佢有冇覺得難受?佢話有好多朋友都好照顧佢。


陳司翰同莊思明分手後,男嘅好快有女伴,但女嘅仍然活喺傷痛中。《FACE》圖片


莊思明噚日左眼仍未消腫,化妝時都擘唔大隻眼。微博圖片

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()