無綫新劇《心戰》將於下周一(21日)推出,昨日眾演員在石硤尾出席宣傳活動,談到丁蟹效應再度影響股市,秋官表示以前一直不相信,如果今次再跌,會趁低吸納。坊間又指有份演《大時代》方展博的劉青雲,有新片上映,結合丁蟹,震動股市。

 
戚其義和周旭明聯手炮製的無綫新劇《心戰》,昨日在石硤尾舉行宣傳活動,陳豪、鄭少秋、黃德斌、邵美琪和陳茵媺等均有出席,雖然陳豪與陳茵媺已經公開戀情,不過他們仍表現避忌。坊間盛傳鄭少秋的丁蟹效應萬試萬靈,每有新劇推出,股市必定插水,秋官談及此事時從容笑說︰「以前我都唔信,如果今次真係跌,呢次我一定會信,仲會趁低吸納入市。以前就係咁多次都唔信,所以到家都未發囉!」坊間更指正有新片《追凶》上映的劉青雲,也帶出「方展博效應」,雙管齊下,昨日股價大幅波動,恒生指數昨午收巿19259點,下挫634點,跌幅達3.19%。

激咀要備案
談到首播的主題曲片段,可見秋官與邵美琪有激咀場面,秋官說︰「咀得正唔正?直頭好激喎,我返去又要備案,本來我講咗唔得,而且又唔係好鍾意,不過監製又好認真,咪做番演員責任。」秋官大讚邵美琪是好好的對手,大家拍的時候已經溝通好。邵美琪笑說︰「我戲又唔夠秋官好,對白又唔夠佢搶,惟有靠呢樣囉!拍嗰陣都幾尷尬。」問到事前有否備案,她說:「咁又唔使,都係工作,如果唔鍾意咪下次借位囉。」此外,對於昨日爆出的女藝人被姦案,陳茵媺說︰「唔只女仔,男同女都要小心。平時我都好少去夜街,鍾意留喺屋企嘆紅酒。」出夜街陳豪是否陪伴在側?她說︰「總之出街會搵相熟朋友。」同場的何傲兒亦說︰「今朝有人問過我,我只係同事主一樣都係23歲,做女仔同男仔獨處要小心,要識保護自己。」黃德斌被問到有男藝人涉及裸照事件,問他有否試過被高價邀請,他說:「冇喎,以前拍《火舞黃沙》試過有人問,但係我覺得自己都唔係咁fit。」採訪:何慧斯攝影:葉君海


秋官在新劇中與邵美琪激咀,笑言已向老婆備案。


秋官和劉青雲(右)在《大時代》中玩股票鬥餐死,如今股市狂瀉認真邪。


陳豪和陳茵媺拍《心戰》時撻着,二人昨日出席記者會即被拉住影合照。

秋官激咀邵美琪要備案

鄭少秋(秋官)、陳豪、邵美琪及陳茵媺昨日宣傳劇集《心戰》,陳豪與女友茵媺不時搵秋官夾在中間,要多番邀請才合照,而秋官在劇中與邵美琪有激咀戲,他坦言抗拒,而且有跟太太備案:「都話唔拍,不過監製好認真!(激咀?)直頭法式啦!邵美琪好專業,初時我好避忌,但好快畀佢帶入戲!」另外,秋官每有劇出股巿都跌,他笑說:「之前未信,所以我未發達!如果再跌,下次一出劇前賣晒,然後趁低吸納!」

邵美琪(左起) 、陳豪、秋官及陳茵媺合力谷劇。

秋官於劇中激咀邵美琪。

秋官埋怨激咀 邵美琪:下次借位囉

鄭少秋與邵美琪於新劇中有激咀戲份,雖然兩人演戲經驗相當豐富,但秋官坦言相當抗拒,忐忑之餘,事後都要向太太備案,而邵美琪同表示尷尬,更說:「如果唔鍾意下次借位囉!」

秋官與邵美琪雖然演戲經驗豐富,但對親熱戲仍相當抗拒。
秋官與邵美琪雖然演戲經驗豐富,但對親熱戲仍相當抗拒。

鄭少秋、邵美琪、陳豪、陳茵媺等昨日出席劇集《心戰》宣傳活動,期間播放劇中秋官與邵美琪的咀戲片段,秋官對於與邵美琪親熱,坦言有點抗拒,但都要做足演員本份,有向太太備案。秋官謂:「都講過唔得,我係唔鍾意,有太太唔係幾好,但監製好認真,我都負番做演員責任。」

唔使同男友備案

秋官坦言該場咀戲比以往的都要激,擔心觀眾不接受,他笑言:「直頭法國式,我哋係情人,都行夫妻之禮,我一直都抗拒唔拍,依家都有啲忐忑,(擔心老婆忐忑?)唔係,自己少拍,老婆好大方,佢知我做戲!」秋官表示拍這場戲沒NG,很快便拍完,又指邵美琪很專業,很快便把他帶入戲。

邵美琪翹陳豪,陳茵媺黐秋官,實行錯配鴛鴦。
邵美琪翹陳豪,陳茵媺黐秋官,實行錯配鴛鴦。
秋官一班忠心粉絲特意到場為偶像打氣。
秋官一班忠心粉絲特意到場為偶像打氣。

邵美琪笑言已想咀秋官好耐,她打趣謂:「戲又唔夠佢嚟!對白又唔夠佢勁,唯有靠咁溝通。(好回味?)佢好好,好有經驗,令我好快入戲,大家安心去做,(使唔使同男友備案?)唔使,始終係工作,如果唔鍾意下次借位囉!其實自己都幾尷尬,幾熟都係。」

情侶檔亦感尷尬

說到情侶檔拍親熱戲份不會尷尬,邵美琪坦言同樣會尷尬,又指與陳茵媺傾過,對方都不太接受,因為將真實放入戲劇,觀眾不會相信,最好工作跟私人事分開。

此外,對於有指23歲女藝員被人侵犯事件,邵美琪指通常涉案男子都否認,不過現時都只是單方面講,並未有證據。

文:影視組

 

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()