高海寧心胸廣 儍氣誘宅男

 

高海寧(高Ling)憑着34D上圍,成功吸引到大眾的注意力,令知名度大大提升,不過也被定型為胸大冇腦一族,其實高Ling的好身材只是其中一個優點,她的開朗儍氣性格更加誘人,難怪迷死一眾宅男。

 
高海寧的出現,大眾目光自動對焦在其34D上圍之上,高Ling直言自己不是風情萬種的人,頗介意拍劇總要做第三者角色,幸好做飲食節目令她有機會表現開朗、真我一面,最終身材以外的優點為人發現。

喜獲監製賞識
最近高Ling就因開朗性格,獲無綫監製文偉鴻邀拍新劇《法網狙擊》,對此高Ling說:「最開心係監製覺得我係冇機心同單純嘅女仔,今次演見習檢控官,完全唔使性感,終於有人睇到性感以外嘅我。」然而,高Ling明白自己需保持競爭力,故仍會行健康性感。高Ling性格可愛,被人取笑她蠢,總是以哈哈笑回應,她坦言從沒不開心:「我係反應慢get唔到,但我好玩得,好似《五覺大戰》嘅兩包米,我都係後知後覺,但節目好笑,是但啦!」那可覺自己蠢?高Ling笑說:「我真係覺得自己蠢㗎!父母太保護我,冇經歷就唔識,不過我希望保持呢份樂觀同儍氣,咁係最開心!」

被細佬笑烏歪
除了身材好,高Ling的儍氣其實更有殺傷力,談到討論區內有「有高海寧咁嘅家姐,每日生活要點過」的話題,網友自是對女神諸多遐想,但高Ling竟倒自己米說:「試過出街有人邀請合照,我問細佬點解佢唔要同我合照?佢竟然話:『日日都見到你,最烏歪個樣都見到,瞓醒、瞓到流口水個樣都睇過晒,完全唔想同你影囉!』佢只掛住打機,都唔騷我!」高Ling就是憑這份儍氣,已叫宅男愛死她。採訪:羅美倫 攝影:林德雄服裝、場地:Vivian Chanelle 化妝:Christy Lam 髮型:Match Tong@Hair(又一城)


高Ling最近在《法網狙擊》中演見習檢控官,同劇還有苟芸慧、王君馨及陳庭欣等。資料圖片


在《食得峰騷》(右圖)和《五覺大戰》中,高Ling都不介意騷身材。電視圖片


身材豐滿的高海寧,希望大家注意她好身材之餘,也可欣賞她其他優點。

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()