「維園霆鋒」龍心向來行為怪異、講嘢語無論次,更不時落蘭桂坊獵艷,真係見到佢都驚!不過日前網上電台香港人網節目《星期5冇女2》,就揾嚟他做嘉賓,為了要增加收聽和收視率,更請來打扮性感的o靚模(節目中被取名為「仙樂都」),於節目中為龍心揼骨斟酒。

雖然節目係擺明講酒色財氣,但龍心竟然唔止講,仲出手非禮仙樂都。節目開始時,主持先叫仙樂都好好服侍龍心,替他揼骨,龍心見主持優待自己,就以為自己落咗夜總會咁,多次出言非禮仙樂都,他說:「我仲諗住叫佢匿喺枱底下面,幫我吹X。」之後更一手摸落她的大腿及胸部,行為賤格。

網上電台香港人網節目《星期5冇女2》,請來龍心做嘉賓,龍心全程如鬼上身一樣,行為怪異。

龍心突然喝令主持們和他一起默哀,悼念死去的自己和六四的死難者。

龍心於節目中愈玩愈瘋狂,更迫主持們同他一起跪地扮成吉思汗。

自己跳脫衣舞之餘,更出手抽o靚模女水,一手摸落她的胸部。

節目出街後,有觀眾即時打上節目鬧龍心外,更有不少網友留言怒斥節目主持人歷蘇,見到人抽水都唔聲,及節目非常幼稚。

節目開始前,龍心已經喪追住o靚模不放,誓要抽到水為止,但一班主持卻視而不見般,真係想問你哋知唔知咩叫尊重?

龍心扮傻摸胸抽水

節目前追摸o靚模

上周五香港人網的18禁節目《星期5冇女》,請來龍心做嘉賓主持,並專登請來一個打扮性感的o靚模,為龍心揼骨兼斟茶遞水。但龍心就一時癲上腦,以為自己去咗夜總會,對o靚模毛手毛腳、口頭非禮不特止,佢仲過分到由o靚模大髀向上掃,再一手逗落o靚模的胸部,雖然期間有主持人叫龍心不要多手,但只口頭警告就了事,節目播出後,即時引來極大迴響,怒斥主持們對o靚模被非禮,沒有出手相助,並縱容龍心亂咁講嘢。對於多方控訴,今日下午四時,香港人網管理層就發出聲明,向網民及公眾道歉,及決定無限期停播《星期5冇女》節目。

上周五龍心應邀做香港人網的18禁節目《星期5冇女》做嘉賓主持時,狂抽o靚模水,嚇得o靚模全程左閃右避。

o靚模喪避龍心,但龍心就爭取每個機會抽她水。

雖然o靚模畀龍心毛手毛腳,但主持們未有阻止,主持歷蘇只輕描淡寫地說:「唔可以咁o既!唔可以咁o既,第時冇女上嚟o架喇!」

主持們縱容龍心非禮o靚模,即時引來極大迴響。

香港人網就《星期5冇女》節目發出之聲明

今日下午四時,香港人網管理層就發出聲明,向網民及公眾道歉,及決定無限期停播《星期5冇女》節目。

龍心扮傻摸胸抽水

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()