BCN? BCN=Barcelona
好明顯係食西班牙菜啦! 

TAPAS BAR?
未去之前好開心,以為係個Tapas bar,好似西班牙,一百幾十人喺個bar度蒲,死飲,然後叫小碟tapas食吓,大家熱熱鬧鬧蒲到深宵!哈!可惜,去到好失望,bar枱有12個位,高高嘅bar櫈。唉,即係唔係人頭湧湧啦!

訂枱...最緊要睇鐘
嗰日由下午兩點多開心打電話訂枱,打到六點,六點三,六點半,六點九""都要出門口嘞都未有人聽。喺車度都近七點,先至有位小姐聽電話,其實那天已訂滿(12個位好易滿!)後來squeeze咗兩個位。於是問佢:「Peel St幾多號呀?」佢話:「乜話?」哦,可能唔識英文,立刻要自我繙譯,想死,點譯Peel St?「喂,你條街幾多號呀?」女侍應:「你等陣!」等陣?點解要等陣?你日日喺嗰度返工,點會唔知幾號?你唔係返工廠做工廠妹吖嘛,你個餐廳點可以唔知地址呢?
當去到餐廳,我完全明白,三個𡃁妹,冇半滴笑容,戇居居企喺度啫,完全唔識做嘢,後來老闆解釋當開鋪時,經理突然唔撈,三個𡃁妹係暑期工喎!唉!


裝修、服務、燈光、枱高櫈矮,全部below average(丙),但食物屬(甲),絕對可以一試。

食物
有3個set: Paella Set $480 Trip to Spain $580 Special Chef's Set $680 我選了Trip to Spain


1. Cheese, iberico ham, chorizo set iberico ham唔錯,但唔係手切,chorizo OK。


2. Croquette, Octopus, Goose Liver Goose Liver OK啦,八爪魚on薯仔奇怪combination,不過喺西班牙度度都係咁食。原因係西班牙漁民出海不能帶好多食物,只能帶大量食得飽嘅薯仔,所以有呢碟餸。好食。不過最好食係粒Croquette。Croquette對我嚟講係薯仔做,但係佢係sweet onion,Pork Fat,iberico ham,麵粉,奶,slow cook再做ball,再炸。好正!中間,Chef Edgar送咗碟Gilda——唔辣嘅green pepper,Olives,冇味嘅garlic,我麻麻。最近西班牙最叻做Tapas嘅Chef連同其他Chef出了本Tapas書,共收集西班牙最popular 2,500碟Tapas,而Gilda係全西班牙最受歡迎嘅Tapas。


3. Gazpacho 頗有趣,先嚟三粒ball,兩粒西瓜一粒番茄,再倒湯入去。唔錯,不過飲過一個永世難忘嘅Gazpacho乃係喺印度!


4. Fried Short Noodle (Fideos) 好得意,一條條短短嘅Pasta放在鑊上。用湯煮,似煮Risotto慢慢煮到湯乾,個底少少燶,又似我哋嘅煲仔飯。好好食,啲Pasta食落又似米粉。


5. 燒乳豬我哋食緊時,見佢喺個pan度煎煎吓,原來係我哋嘅豬。佢哋嘅乳豬係用兩隻豬面對面,用真空袋入住用水煮10小時。肉好juicy,好tender。因為兩隻豬面對面,所以切一嚿肉,外邊有兩面係脆皮的。Slow Cook後用pan煎到皮脆。唔錯。


BCN 地址:中環卑利街37號地下 電話:2811 2851

蘇施黃
資深電台人,天生異「口」,除了講嘢叻,食嘢同樣嘴刁,近年開咪、上電視做主持都不離教人食得精,吸引大批粉絲跟佢搵食。 ####

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()