呢期提起disco同hip hop,就實會諗起舌戰同慾照,好唔健康!但其實玩音樂本身係好正經嘅事,捽碟都唔一定要去夜場,原來喺屋企都捽得,正氣得多。事關幫i系機出開音樂配件嘅意大利廠商IK Multimedia,啱啱出咗部iRig MIX,只要駁住iPad或iPhone就捽到碟,$848就代替到成皮嘢嘅捽碟機,即睇GME DJ女盟Rika嘅示範!

Spec.
app:DJ Rig Free
電源:USB取電
體積:196×104×23mm
重量:305g
售價:$848
查詢:6E(2686 8011)

iPad播歌夠慳位
平時喺clubbing見到嘅大嚿捽碟機、一邊要駁住電腦播歌,另一邊要駁兩個大碟盤,唔係人人可以玩到。之不過,iPad、iPhone或iPod touch只要安裝咗官方免費app DJ Rig,就可以變成碟盤,機內嘅歌亦可以任你捽;再經3.5mm接頭連接埋iRig MIX,仲能夠用到實體掣去調音同校beat,手感同真嘅捽碟機一樣,兼且唔使駁電腦,成套器材size細得多,屋企冇乜位都玩到,人人都做到DJ。

iRig MIX接駁圖

捽碟基本功
駁好晒部機,就可以開始捽。DJ Rika話iRig MIX嘅操作大致同真捽碟機一樣,兩邊panel各負責1首歌(可同時播放),播歌時可推掣調校每邊大細聲同節奏,造出mixing效果,而碟盤就有各式音效,捽佢能產生「吱吱吱」之類嘅sketching聲。唔同effect配合起嚟,就造到disco music。 ####


DJ Rika
其實佢係簡化版捽碟機,新手玩會覺得易啲,但最常用嘅功能已經齊晒,玩到一般DJ多數會玩嘅效果。不過虛擬碟盤冇實物咁易拿揑放針位置,要習慣吓先放得準。


若只插1部i系機,就要打橫部機擺,等app介面變成有兩個panel先捽到;如果有兩部機,就可以每邊打直個app做1個panel。當然iPad會比細芒嘅iPhone好捽。


機頂有L/R喇叭插頭,隨機附送左右合一線,只要喇叭有3.5mm audio in就駁到。


頂部嘅扭掣可調校兩首歌高音、低音同增益,屬於較高階玩法,新手好少用。


iRig MIX左右兩邊亦對應番個app,各自操控1邊panel(即兩首歌),兩個直推掣用作校節奏快慢,最常用嘅底部橫推掣就調校大細聲,A歌大聲啲、B歌就會相對細聲。


一隻手校iRig MIX、另一隻手就要喺歌曲適當地方捽碟盤,造出音效配襯。放針喺碟上唔同位置,就有唔同音效。


個app仲有好多進階功能整effect,例如左邊用手指篤紅點去唔同位置,就能改變聲音frequency,右邊㩒9個數字掣就能加特別聲。  

arrow
arrow

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()